Selamlarr,çok sıcak ve sıcakta bölüm yazmak epey zor.
Nasılsınız?
Beğeni 40,okunma 350 ve yorum sınırını 100 olarak belirledim çünkü üst üste bölüm attığımda okunup geçiliyor.Elbette kafamı dağıtmak için yazıyorum ama gelen oylar ve yorumlar da benim motivasyonum.Umarım saygı duyarsınız.Elimde stok 3 bölüm var.Sınırlar geçilsin sırayla gelir❤️❤️
Bölümü huzurlarınıza bıraktım umarım çok seversiniz.Yorumlarda buluşalım ❤️
Bu bölüm önsözü yok vallahi aklıma gelmedi djjsdj
Bu arada beni buradan ve instagramdan takip etmeyi unutmayınn❤️
WhatsApp kanalı ve instagram grubumuza gelebilirsiniz. İnstagramdan yazmanız yeterli ❤️****************
Alp'in evinden çıktığım gibi arabaya yöneldim.Arkamı dönüp bakmasam da Alp'in baktığını biliyordum.Daha doğrusu hissediyordum.
Arkandan birinin seni gözetmesi güzel bir hismiş,desteğini hissetmek çok daha güzel bir hismiş.Geç olsa da bu hissi fark etmek güzelmiş.
Her ne kadar kornaya basıp gitmek istesem de gecenin bir saati olduğu için insanları rahatsız edemezdim.
Janset'in evinin önüne gelince park yeri bakınıp uygun bir yere arabayı bıraktım.
Apartmana girip Janset'in dairesinin önüne gelince içim garip bir hisle doldu.Her zaman dimdik gördüğüm birini yıkılmış görmek istemiyordum sanırım.Üzülmüş olmasını da istemiyordum.
Tereddütle kapıyı tıklatım.Adım seslerini duydum ama kapı açılmadı.
"Janset,ben Bahar."dememle öksürüp kapının arkasından konuştu.
"Bahar sonra gelsen şu an hiç iyi değilim."
"Birlikte kötü olalım ama gerçekten istemezsen gid..."derken kapı açıldı.Saçı başı dağılmış,gözleri kıpkırmızı bir Janset vardı karşımda.
Bir şey demeden sarıldım.Başını omzuma dayadı Janset.Biraz ağladı ama sonra kendini toparlayarak "Gel içeri geçelim."dedi.
Başımı sallayarak geçtim ama Janset halıları kaldırmıştı.Salonun ortasında su dolu bir kova vardı.
Kovayla bakışmama karşılık"Temizlik yapıyordum."dedi.
"Bu saatte?"dedim sorarcasına.
"Kendimde değilsem ya kitaplarda olurum ya da temizlik yaparım.Hem sen neden gelmiştin?"demesine "Biliyorum Doğukan ile ayrıldığını."
Kaşları yukarıya doğru kalktı."Doğukan arkadaşın diye haklı gelmiştir."
"Janset,burada haklı olan sensin.Doğukan'ın yaptığı birine doğru geliyorsa o kişi kendinden insan olduğu için şüphe etmeli.Aslında Alp sana mesaj atmış sonra arayıp da bakmayınca içi rahat etmedi.Ben Doğukan'ı aradım o söyledi.Ve Alp mutlaka bana dönsün dedi."
"Doğukan,Bulut'un evinde mi Bahar?"
Söylemek için tereddütte kalsam da varla yok arası bir sesle"Evet,"dedim.
"İyi bari,askeriyeye gitmezdi biliyorum."
"Onu düşünüyorsun."dedim kızıp kızmayacağını bilemeyerek.
Janset'in "Ben onun gibi değilim Bahar içimde insani duygular var.Hele bencil hiç değilim ama bir daha yoluma çıkmaya kalkışırsa onu yolundan ederim."deyişiyle sessiz kalmayı tercih ettim.
"Telefonumu açayım Bulut'a geri dönüş yapayım."diyerek salondan çıktı Janset.
Gidişiyle bende telefonumu elime aldım.Alple olan resimlerimize baktım.Bana baktığı gibi ona bakabilmek istedim.Fazla romantik olması işi bozan kısımdı.Ne kadar denesem de onun gibi olamıyordum bir türlü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNZİBAT
Fiction générale"Asker Kurgusu" Asker-Doktor🏚🩶 Bir ailenin ocağı yanmıştır yine. Kızlarının şehit haberi kasıp kavurmuştur ocaklarını. Sadece ailenin değil ,sevgilisinin de yüreği yanmıştır. Ama beş yıl sonrası yine ortalık darmaduman olmuştur. Bir havaalanı ay...