1. Bölüm🩸Başlangıç🩸

89 6 2
                                    

Şarkı:Lee Sserafim-Perefect night

Bölümleri yukarda yazan şarkılarla okursanız daha iyi olur.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
"Kızlar bu gün yarın bu okulda kalmalıyız, yoksa fırsatı elimizden kaçıracağız."dedi Rumeysa. Bende ona hak verdim.

Beraber yarına anlaştık, yarın biir sürü eşya alıp okulda kalacaktık.Ders bitti, evlere dağıldık.Eve gider gitmez gıruba mesaj yazdım

Ravza:Kızlar yanınıza ne alıcaksınız?

Yarın okulda Derin, Melek, Rumeysa ve ben kalıcaktık.Kızlarla bir süre yazıştıktan sonra başımı yumuşak yastığıma koyup uykuyu kucakladım.

Ertesi sabah heyecanla uyandım ve eşyaları hazırlamaya koyuldum, yanıma:
Kutu noodle, yastık, örtü, telefon aldım.

Üzerime gri bol pantolon, üzerime siyah beyaz kazak crop geçirdim ve eşyalarımı alıp okul için Derin'le yola koyulduk,

Lise son sınıf olsuğumuz için aynı evde kalıyorduk ve kendimiz okula gidiyorduk.

Okula yaklaşık beş-on dakika sonra vardık, kızlarla konuşup anlaştık ve derse girdik.

Dersler bittii...Herkes aşağı kata inerken biz sıvışıp aynı katta olan kütüphaneye girdik.Bir süre orda bekledik. Herkesin gittiğinden emin olduktan sonra Derin ve ben kütüphaneden çıktık, etrafı kolaçan ederek aşağı kata öğretmenler odasına yemeklerimizi ısıtmak için indik.

Derin yemekleri ısıtmakla uğraşırken bede etrafı karıştırıyordum.

~en sevdiğim şey~

Daha sonra masanın üzerinde bir not bulduğumda meraktan alıp okudum:

NYSFKERMD
Bu harflere dikkat edin...

İlk bakışta bir şey fark etmesemde iyice dikkat edince bunun bir kodlama olduğunun farkına vardım.

Derin'e kağıdı gösterdim, yemeklerde çoktan ısınmıştı yukarı çıkmaya hazırlanıyorduk.

Sonrasında yan oda yani müdür odasından kopan bir gümbürtüyle irkildik.Koşarak yukarı çıktık ve diğer iki kıza bunlardan bahsetmedik.

Aç olduğumuz için yemekleri yemeye başladık. Yemek yerkende eğlenceli olsun diye kütüphanenin en berbat kitaplarını alıp dalga geçmeye başladık.

Güzel güzel muhabbet edip yemek yerken dışardan gelen çığlık sesi bizi yerimizden zıplattı.

Ve anlıyorduk ki, olaylar yeni başlıyordu...

Camdan dışarı baktığımızda bir kaç çocuğun kovalamaca oynadığını gördük ve hep bir ağızdan "ohh" çektik.

Yemekten sonra canımız ufak tefek abur cubur çektiği için bakkala gitme kararı aldık.

Rumeysa'yla beraber bakkala gitmek için yola çıktık. Dışarısı buz gibiydi ve hava son derece kapalıydı, yavas yavas kıs mevsimine giriyorduk.

Bir süre sonra markete girdik, marketin sicak havasi tüm vücudumu sardi, kisa özel cikolata ve sekerlerin geldigini görüp 4'er adet onlardan aldik.Kasaya gidip aldiklarimizi ödedikten sonra yola cikmak icin yola koyulduk.

Yolu yariladigimizda sicim gibi yagmur yagmaya basladi.Yollar o kadar camurlanmıştıkı, ayak izlerimiz belli oluyordu yerde.

İstemsizce arkama bakma gereği hissettim ve arkama döndüm.Arkamızda yüzü gözükmeyen biri vardı.Yaşlı gözüküyordu tahmini 60 yaşlarındaydı.

Ayaklarına baktım istemsizce ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Arkamızda olan bu şeyin ayakları tersti ve bunun ne demek olduğunu içimden bile geçirmek istemedim.

Şok olmuştum böyle bir şey yaşamamıştım ama bir o kadar da merakım vardı ve şu an YAŞIYORDUM!

Rumeysa'da arkasını döndü ve gördükleri karşısında tir tir titremeye başladı.

Titreyen kızın elini kavradım ve üçe kadar saydım, "üç!" Der demez koşmaya başladıkçamurlu yollarda.

Okulun bahçesine girer girmez ilk iş olarak arkama baktım, kaybolmuştu.Rahat bir nefes aldık ve okula doğru ilerlemeye devam ettik.

Okulun merdiveninine yaklaştığımda camda bir silüetle irkildim.
Gerçek olup olmadığını anlamak için gözlerimi bir kaç kez ovaladım, ama gerçektende ordaydı.

Rumeysa'yı elimle dürttüm ve camdaki o şeyi parmağımla gösterdim, o sırada kızın dudaklarından bir kelime döküldü.

"Ravza bu- bu bizi takip eden şey!"

Bölüm Sonu....

                                                    Bölüm Sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O şey.

Bir duyuru yapmak istedim. Bölümler pazartesi, çarşamba ve cuma günleri gelicek. Eğer bir değişiklik olursa size bildiririm🖤

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin