4. Bölüm🩸Alışma Süreci🩸

30 5 0
                                    

Şarkı: Ariana Grande- Bloodline (speed up)
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ

Gloria "Ciddi misin? Görmeden inanmam mümkün değil!"dedi. Elimle kapıyı işaret ettim ve temkinli bir şekilde aşağıya indik.

Son kata geldiğimizde kokunun daha çok arttığını fark ettim. Kokudan dolayı yine kolumla burnumu kapattım ve sınıfa doğru ilerledim ama ilerlerken sınıftan çıkan kanlar vardı, sanki biri ceset sürüklemişti.

Kapının önüne geldik, tırsmıyor değildim açıkçası kapıyı açmak için. Hemen açıp kurtulmak için kapının kolunu kavradım ve bir anda açtım.

İçerde sadece uzuvlar vardı. Nisa'nın ceseti yoktu, kendisi iyi biri değildi. Kötüye bir şey olmaz sözü bu sefer işe yaramamıştı. Üzüldüğümde açıkçası söylenemezdi. Acımasız olduğum için de kimse beni sevmezdi.

Ama aklımdaki asıl sorular şunlardı:

Nisa'nın ceseti nerdeydi?

Onu, kim nereye götürmüştü?

Nasıl öldü?

Bu soruların hepsini o anda cevaplamaya çalıştım. Ama hiç birine cevap bulamıyordum. Şu bir günde başıma gelenler beni delirtmek üzereydi.

Uzuvlara bakarak daldığım sırada birinin beni dürttüğünü hissettim. Arkamı döndüğümde Taylor'la karşılaştım.

Sanki ne düşündüğümü anlamaya çalışıyordu. Aramızdaki sezsizliği bir süre sonra Derin böldü, öksürerek bana imayla baktığını hissederek gözlerimi Taylor'un gri harelerinden çekip kimliği belli olmayan uzuvlara geri döndüm.

Etrafta tuhaf bir sezsizlik vardı, sezsizliği de bu sefer ben bozdum "Eee, şimdi ne yapıcaz? Nisa'nın cesetini biri götürmüş ayaklanıp gidemez sonuşta. Hem içimde bir huzursuzluk var, yukarı çıkalım."dedim ve ilk defa Jenna beni destekledi " Evet hadi yukarı çıkalım.Hem havada kararmaya başladı, uyuyalım."dediğinde Rumeysa ağzı düşecekmişcesine şaşkınlıkla "Şaka yapıyorsun. Değil mi!Başımıza bela gibi geldiğiniz yetmezmiş gibi birde bizimle mi kalkcaksınız burda!"

Taylor gıcık bir şekilde gülümsedi ve Rumeysa'ya baktı "İnkar etme Rumeysa bize bayılıyorsun."dedi.

Daha fazla dayanamayıp "Kesin de gidelim, mevbur bizimle kalıcaklar çünkü-" sözümü kesti.

"Sizi koruyacak birine ihtiyacınız var. Doğru tahmin ettim, değil mi?"dediğinde gözlerimi Taylor'a devirdim ve bakışlarımı Rumeysa'ya çevirdim. Sinirden kıpkırmızı olmuş şekilde Taylor'a bakıyordu.

_Kulaklarından alev çıktığına yemin edebilirim_

Derin kapıyı açıp "Haydi güvenli bölgeye gidelim."deyip sırıttı.

Okulumuza bir tane asansör yapmadıkları için 7 katı yürüyerek çıkmak zorunda kaldık. 4. Kata geldiğimizde koridordaki bekleme koltuklarına yığılıp soluklandık.

Mola verirken ekibimize yeni katılanları daha güzel inceleme fırsatı buldum.

Gözlerim ilk öncelikle Gloria'yı buldu. Kısa, boyun hizasında siyah saçları vardı. Gözlerinin biri mavi biri yeşildi tuhaf bir şekilde, sol gözünün üstünde boydan boya bir yara izi vardı ve bu onu çok çekici gösteriyordu. Boyu 168 civarıydı. Bu okuldaki çoğu kızın boyu uzundu tuhaf bir şekilde.

Sonrasında Jennaya baktım: Uzun siyah saçları zümrüt yeşili güzel çekik gözleri vardı. Yaklaşık 170 falandı. Yüz hatları keskindi, yüzündeki güzellik çok yapmacık gelmişti bana. Sanki on tane estetik ameliyatı geçirmiş gibiydi, ama güzel miydi? Güzeldi.

Son olarak Taylor'a baktım. Dağınık saçları terden yüzüne hafif hafif yapışmıştı. Boyu uzundu, tahmini olarak 187 falandı, benim boyum 175 ve aramızda baya fark vardı. Biçimli bir burnu vardı, gözleri griydi.

Kafamı Derin'e doğru çevirdiğimde bana bakıyordu soru işareti dolu gözlerle.

BU KIZ NEDEN HER BEN TAYLOR'A DÖNDÜĞÜMDE MOBESE GİBİ BENİ DİKİZLİYORDU?

Kafasını telefona çevirdi, bir kaç dakika bile geçmeden telefonuma bir mesaj geldi. Çıkan sesle herkes bir anda bana döndü, telefonumu çıkarıp bakrığımda Derin'in bana mesaj yazdığını gördüm.

Derin:??

Ravza: Ne oldu?

Derin:Kellelerini uçurmak ister gibi bakıyorsun. Ama şunu söylemeden edemeyeceğim, Taylor eğer seni öyle görse kesin 360 derece farklı düşünür. Haberin olsun.

Ravza:Haklısın ona göz kenarıyla bile bakılmaz puahahaha

Kafami telefondan kaldirdigimda sorgu dolu bakislar Derin'le ben arasinda gidip geldi "Ne var?"dedim.

"Bunu sormak bana düşmez ama kimle yazışıyorsun?"dedi Gloria.
Gülerek "Benim için önemli biri."deyip Derin'e göz kırptım.

Derin " yiaaa! Şapşik şeey." dediğinde kızlarla beraber kahkahayı patlattık. Melek bir anda kalktı ve sahte bir sinirle bana doğru "Benim olana yanaşmak ha!"dedi. Kızlarla bu sefer daha coşkulu bir kahkaha patlattık, diğerleride sadece kıkırdamayla yetindi.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Blacpink- Tally
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Rumeysa'da bir anda ayaklandı ve "Hadi yukarı çıkalım fazla dinlendik. Kütüphaneye gidip sohbet edelim, nede olsa aramızda yeni kişiler var."dediğinde ağzım açık kalmıştı. Çünkü iğneleyici bir tonla söylememişti bunu.

Ona gözlerimle "kendinde misin?"bakışı attım. Karşılık olarak sesli bir şekilde "Mecburuz onlarda artık bizimle" demişti.

Bu kızın az önce kafasına taş düşmüş olmalıydı.

Bu sefer hepimiz ayaklanıp 20 dakika içinde 7. Kata yani kütüphanenin olduğu kata ulaştık. Lambaları yakarak kolidorun sonunda olan kütüphaneye girdik. İçerisi sıcacıktı çünkü oranın ısıtmasını ilk geldiğimiz gün açmıştık.

Kapıyı içeri girdiğimizde Taylor kilitledi. Bize döndüğünde "Artık güvendeyiz."diyerek ellerini çırpıyordu.

Açıkçası anlatılanlara kıyasla aslında daha iyi kalpli insanlar olduklarını fark etmiştim. Herkes yuvarlak olacak şekilde puflara oturdu, ve Melek konuşmaya başladı "Ben birşey itiraf edeceğim" dedi.

Ona doğru döndüm ve "Buyur?" dedim. Melek kulağıma doğru eğilerek "Kızarsın diye korkuyordum şimdi daha çok korkuyorum." dediğinde ona gülümsedim, o da bana gülümsedi ve konuşmaya başladı. " Ben açıkcası anlatılanlara inandığım için sizin kötü birileri olduğunuzu düşündüm, ve kapıda Gloria'nın davranışıda bu düşüncemi destekledi." üçüde birbirlerine bakıp güldüler.

Bu sefer bende "Bende sizin kötü olduğunuzu düşünüyordum ama o kadar kötü değilmişsiniz BENCE." son kelimeyi üstüne basak söylemiştim.

Jenna "Sende masum sayılmazsın." dedi, şaşırmış şekilde tek kaşımı havalandı. Gloria onun dediğini açıklamak için "Yani bizim kulağımıza da senin yaptığın vukuatın geldi." dediğinde bizim kızlar bir anda dönüp bana baktılar.

Yani bende sütten çıkmış ak kaşık değildim açıkcası.

Gloria bir daha konuştu "Sizin kızlara zorbalık yaptığı için bizim sınıftaki Sibel'i bir güzle haşlamışsın, kız ağlayar geldi. Bir gözü de mordu."

Derin "Ay sen bize değer mi veriyorsun seeen."dedi, gözlerimi devirdim ve sonrasında Rumeysa konuşmaya başladı "Hiç de çaktırmıyo çakal. Bizde diyoz neden gelmiyo o it."dediğinde herkes gülmeye başladı ama ben daha çok sinirleniyordum. Taylor dudaklarını bir birine bastırarak gülmemeye çalışıyordu.

Gözlerimi hemen Jenna'ya çevirdim. Ama maalesef geç kalmıştım. "Bir şeyler var sanki sizde." dedi Gloria.

Kimden bahsettiğini ilk başta anlayamasam da, sonrasında anladım ve o an başımdan aşağı kaynar sular döküldü.

Derin ilk defa bu kadar haklı çıkmıştı.

Bölüm sonu...

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin