36.Bölüm🩸Bilinmeyen Numara🩸

10 1 0
                                    

Şarkı: ADONA - crazy
___________________________
Kendime çekmemle Taylor, aramızda yarım adım kala durdu. "Ne oldu? Sanki görünmezmişim gibi davranıyorsun."

Başını yana çevirip sıkıntılı bir nefes verip bana döndü. "Sen değil miydin böyle olmasını isteyen?" dedi gözlerini kısarak.

"Tamam da, kaç saat geçti aradan? Geçmedik mi oraları?" diye sorduğum sırada koridorun sonundan gelen sesle başımı oraya çevirdim. Gelen kişiyi gördüğümde sinirlerim gerildi. Çenemde bir el hissettim. Taylor çenemden tutup başımı ona çevirdi.

"Böyle yapmaya devam edersen bana aşık olduğunu düşüneceğim. Bir dediğin diğerini tutmuyor." Elini çekip benden birazcık uzaklaştı. Şuan donmuştum sanki. Az önce ne olmuştu? Bakışlarımı Taylor'dan çektim ve bize doğru gelen Jessie'ye baktım.

Okulun amigo kız takımında olan Jessie tam bir yürüyen egoydu. Herkes onunla arkadaş olmaya çalışırdı. Ben ise uzaklaşmaya çalışırdım. Duyduklarıma göre Taylor'a takıntılıydı. Her kız gibi.

"N'aber canıım?" diyerek yanımıza geldi. Ne kadar ilk başta bana dediğini sansam da, sözlerinin ve gözlerinin hedefin de Taylor vardı.

"Ne oldu Jessie?" diye sordu Taylor. Kısa bir süreliğine göz kenarıyla ona baktım.

Jessie bana aşağılayıcı bir bakış attı. "Sen Ravza'sın. Bu aralar pek konuşuluyorsun. Gözümden kaçmadı. Ama beni ge-çe-mez-sin," dedi tıslayarak.

"Jessie. Sinirlerimi germe istersen. Seni geçmeye çalışan yok," dedim ona doğru eğilirken. Boyu yaklaşık yüz altmış dokuz santimdi. Benden altı santim kısaydı.

"Neyse. Seninle uğraşmaya gelmedim." Beni ittirip Taylor'un koluna yapıştı. "Taylor, Almanca ödevi için kütüphaneye gitmeliyim. Yardım eder misin? Lütfeeen!" Sonda uzattığı "e" harfi kulaklarımı cırmaladı.

Taylor'un gözleri kısa süre beni buldu. "Maalesef Jes-"

"Lütfen! Mazeter kabul etmiyorum!"

Arkamı dönüp hızlı adımlarla dışarı çıktım. Yoksa Jessie'yi ve Taylor'u bir kaşık suda boğacaktım! Açık sahada ısınan kızlara baktım. Lina bir anda kahkahalarla gülerek kendini yere attı. Koşarak onlara yetiştim. "Ne oldu?" diye sordum merakla. Taylor umrumda değil! Jessie umrumda değil! Onları unut!

"Sizin miçinizdi dins yipcim. Hiç bir şiy hik itmiyisiniz." Lila'nın dedikleri karşısında neden bahsettiklerini anladım. Jessie onlara da laf atmıştı.

"Canım ikizim Lila, Jessie'yi taklit ediyor," dedi gülmekten gözlerinden yaşlar dökülürken Lina. Bu kız neden bu kadar güzel gülüyordu? Bende istiyorum!

Gelen spor hocamız Chriselda ile antrenmana başladık.

🩸🍷🩸

Nefes nefese bir şekilde kendini yeşil çimlere attım. Kızlarda aynı şekilde yanıma uzandılar. Su mataramı alıp kana kana su içtim. Charlie uzandığı yerden doğruldu. "Kendini bu kadar yormamalıydın," dedi.

"Sırf bir kol için kendimi rutinimden edemem," dedim dudaklarımın kenarları kıvrılırken. Kızlarla azıcık sohbet ettik ve antrenmanımız bittiği için üzerimizi değiştirdik. Sonra da vedalaşıp yola koyuldum.

"Keşke kulaklığımı alsaydım" diye düşündüm. Jessie'nin haraketleri aklıma geldikçe sinirlerim tekrar tekrar gerildi. Okulun amigo kız takımında olduğu için kendini mükemmelin de üstünde sanıyordu. Eğer disiplin olmasaydı saçını yolacağım ilk kişilerdendi.

Cebimdeki telefon titrediğinde çıkarıp baktım. Mesaj bilinmeyen bir numaradan gelmişti.

Bilinmeyen Numara: Derin elimde. İstersen acele et Ravza:)

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin