9.Bölüm 🩸Mühim Haber🩸

14 2 0
                                    


Şarkı: İve- İ am
—————————————————
Gözlerimi araladım. O kadar güzel bir uyku çekmiştimki. Ama şöyle bir sorun vardı, başım çok feci ağrıyordu. Hafızamı kaybettim sandım, ve ismimi doğum tarihimi içimden saymaya başladım.

Tamam, sorun yoktu, yedi sülalemi hatırlıyordum. Oda da herkes vardı. Bitkin bir şekilde yere yığılmış, konuşuyorlardı. Sanki günlerdir uyumamış gibilerdi. Ama ben sadece tahmini bir kaç saattir uyuyordum.

Boğazım gelen gıcıkla yattığım yerden doğruldum ve şiddetli bir şekilde öksürmeye başladım. O sırada beni ilk fark eden Gloria oldu. "Ravza! Çok şükür, sonunda uyandın!" dediğinde Taylor, Xaiver ve Derin sersem bir şekilde yanıma doluştu. Herkes uyuyordu. Bir tek bunlar uyumamıştı. Çünkü gözleri çökmüştü uykusuzluktan.

Öksürürken elimle ağzımı kapattım. Sonunda öksürüğüm bittiğinde elimi ağzımdan çektim. Elime baktığımda, avucumun kanla kaplandığını gördüm. O anda ağzıma gelen kan tadı midemi bulandırdı. Kusmamak için kendimi tutarken, hepsinin ağzından küfürler saçıldı.

Derin koşar adım revir dolabına gitti, ve ıslak mendil alıp elimi sildi. Derin elimi temizlerken zar zor konuştum. "Ben uyuyalı ne kadar oluyor?" sesim boğuk çıkmıştı. Büyük ihtimalle attığım çığlıktan kaynaklanıyordu. Konuştuktan sonra boğazım daha çok acıdı, ve kan tadı daha çok geldi.

Sanırım kusacaktım.

Gloria "Sadece bir gündür uyuyorsun." dediğinde şaşkınlığımı gizleyemedim. Ne yani? Ben bir güngür uyuyordum, ve onlarda öylece durup ayılmamı mı bekliyorlardı?

Üzerimdeki ince örtüyü tek hamlede kenara attım, ve ayaklarımı yataktan aşağı sarkıttım. "Ben lavaboya gidiyorum." dedim. Derin "Ne yapacaksın lavaboda? Hem tek başına gidemezsin." dediğinde yüzümü ona çevirdim ve sert bit şekilde "Lavaboda ne yapılıyorsa onu!" dedim. Verdiğim tepkiye şaşımıştı. Bende onun benden bir şeyler saklamasına şaşırmıştım.

Gloria, Derin'e dönerek "Kız bir gündür uyuyor. Asabi olması normal." dedi, Derin'i teselli etmek ister gibi. Ayaklanıp kapıya yöneldiğim sırada Taylor beni durdurdu. "Yürüyeceğini pek zannetmiyorum. İzin ver yardımcı olayım uyuyan güzel?" dediğinde sondaki iki kelimeyi görmezden gelmeyi tercih ettim. Bir kez daha konuşup milletin suratına öğürmeyi istemiyordum.

Fısıldar gibi bir sesle "Hayır, ben gayet iyiyim. Hem şimdi gitmezsem üzerinize kusucam. Uzatmayın. Sende önümden çekil, ben giderim." dedikten sonra adımımı attmıştım ki , gözlerim karardı. Birazcık sendeledikten sonra Taylor beni omuzlarımdan tuttu. "Demiştim gidemezsin diye." dedi. Yüzüne yine gıcık bir sırıtış takındığında gözlerimi, gözlerinden ayırdım ve Gloria'ya baktım.

Gloria'da beni anlamış olacak ki "Hadi, yardım et gitmesine." dedi, ve Taylor kapıyı açıp geçmeme yardım etti.

Çıkarken arkamdan bir ses işittim. "Ağlicam, çok iyilerr." diyordu bir kişi, ve tabii ki de o kişi Derin'di. Kendime gelir gelmez ilk yapacağım şey, Derin'i dövmek ve burdan defolup gitmek olacaktı.

Lavaboya vardık. Koşarak bir kabine girdim ve midemde ne varsa çıkartmaya başladım. O sırada Taylor geldi ve saçlarımı arkamdan topladı. Kustuktan sonra sifonu çektim, ve Taylor'un yanından geçip lavaboda ağzımı suyla çalkaladım ve yüzümü yıkadım.

İyi gelmişti. Artık başım dönmüyor, gözlerim kararmıyordu. Ama hala başım ağrıyordu. Taylor'a bakıp "Şu iki gün için özür dilerim. Kusura bakma." dedim.

"Sorun değil" dediğinde başımı salladım, ve uzatmadan revire doğru ilerlemeye başladım. Revire vardığımda, diğerleri. Hala uyuyordu. Varsın beş dakika daha uyusunlar. Birazdan önemli bir haber için onları uyandıracaktım zaten...

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin