Şarkı:Lana Del Rey-Doin Time speed up
Bölümü yukarda yazan şarkıyla okumanız beni mutlu eder çok uğraştım💕
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
O anda telefonun çalmasıyla irkildik.Arayan Derin'di"Nerde kaldınız? Kök saldık sizi beklemekten."
"Küçük bir sorunla karşılaştık, okulun önündeyiz.Bize kapıyı açar mısınız?Gelirken dikkatli olun lütfen."dedim ve telefonu kapattık.
Rumeysa bana dönüp " Küçük bir sorun mu? Dalga mı geçiyorsun! Başımıza gelenlerin çeyreği küçük olamaz!"dediktan sonra Rumeysa'ya bir omuz attım.
"Bende biliyorum Rumeysa herhalde öyle demeyi."dedim ve sonrasında Derin ve Melek bize kapıyı açmaya geldi.
Tam biz içeri girecektik ki Taylor, Gloria, Jenna ve Xaiver dörtlüsü yanımızda bitti.
Okulun zorbalarıydı bunlar.Yani herkes öyle diyordu
"Ne işiniz var sizin burda? Ne karıştırıyorsunuz?"dedi Gloria, diğerleride tabiki ona hak verdi.
"Size hesap vericek halimiz yok Gloria, işinize bakın, LÜTFEN!"dedim ve içeri girdik.İlk kat o kadar kötü kokuyorduki,
Melek"Bu kokunun nedenini merak etmiyor musunuz kızlar?"dediğinde başımla onu onayladım.Parmağımla koridorun sonundaki sınıfı gösterdim "Koku ordan geliyo."dedim.Oraya doğru hep birlikte yürümeye başladık.
Sınıfa yaklaştıkça koku daha fazla artıyordu, sonunda dayanamayıp kolumla burnumu kapattım.
Kapının önüne vardığımızda kapı kolunu kavradım ve bir anda açtım. Ama açmaz olaydım...
İçerde boydan boya bir ceset ve bir kaç tanede uzuvlar vardı.Cesetin yanına koştum hemen. Yüzünü azıcık inceledikten sonra bunun bizden bir sınıf alttaki Nisa olduğunu fark ettim.
Boğazında boydan boya bir yarık vardı ve kan hala azıcık ıslak görünüyordu. Boğazına baktığımda kenarda bir not fark ettim, kanlı notu parmak uçlarımda tutup inceledim.
NYSFKERMD
"N" elendi
Bu harflere dikkat edin demiştim...Yazıyordu ve "N" harfi karalıydı.
Kızlara döndüm, şaşkınlıkla etrafa bakıyorlardı. Kanlı notu onlara gösterdim "kızlar ben meseleyi anladım.Ama sakin olun."dedim onlardan normal bir şey istiyormusum gibi.
Rumeysa hemen atıldı "Karşımızda bir ceset var ve bir kaç tanede insan parçası, sakin olmamızı bekleme." dedi sert bir sesle.
Derin Rumeysa'ya dönüp "Rumeysa beş dakika durda anlatsın. Ondan sonra korkarız yeterince." Konuşmasının bittiğini anlayınca konuşmaya ben başladım.
"Bu harfler her bir insanı temsil ediyor. Fark ettiyseniz "N" harfi yazıyordu ve Nisa öldürüldüğünde "N" harfinin üstü çizilmiş. Bu demek oluyorki, bu listedekiler bizlerde olabiliriz."dedim.
Kızlar bir birlerine baktılar sonrasında Derin hızlı adımlarla uzuvların yanına doğru ilerledi, bunun sadece kolları , kafası ve bacakları vardı. Tanımaya çalışırmış gibi inceledi Derin kafayı.Ama maalesef ki yüzü delik deşik edilmişti, istesekte anlayamazdık kimliğini. Nottada her hangi bir harf karalanmamıştı "N" harfinden başka.
Kokuya dayanamayıp artık sınıfı terk ettik ve merdivenlerden yavaş yavaş çıkmaya başladık. Bizim okul 7 katlıydı ve kütüphane 7. Kattaydı.
Yaklaşık yarım saat sonra 7. kata vardık. Kütüphanenin kapısını yavaşca aşağı doğru çektiğim sırada bir kaç ses işittim, ama yanlış duymuşumdur diye aldırış etmedim. Kapıyı açtığım sırada gözlerim kocaman açılmıştı, ve tahminlerimde haklıydım. İçerde bizi bir sürpriz bekliyordu....
Bölüm sonu....
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Kadehi
HororParmaklarımı pürüzlü, keskin taşlarla bezenmiş kadeh de gezdirdim. Büyükeyici bir güzellikteydi. Kutusunun üzerinde bulunan bir yazı dikkatimi çekti. Kutu da "Korku Kadehi" yazıyordu. Demek ki ası buydu. Bu güzeller güzeli siyah kadehin hayatımı der...