Şarkı: Yad ( speed up)
Death is no more x Sleepwalker(slowed + reverb)
———————————————————
Ravza'dan..."Herkes uyansın, bir şey söylemek istiyorum." Diye söze başladım. Herkes gözlerini kırpıştırarak bana bakmaya başladı. "Ben bir karar aldım. Yarından sonra okullar açılıyor. Bu yüzden artik eve gitme kararı aldım. Zaten giyecek kıyafetim de kalmadı." Dedim.
Melek "Eşyaların şu dolapta. Alıp çıkabilirsin." Dedi uyku sersemi. Gidip eşyalarımı aldım. "Geliyor musunuz?" Dediğimde hepsi ayaklandı. "Geliyoruz." Dedi Jenna. Kapıyı açtım ve dışarı çıktım.
Rumeysa koşar adım yanıma geldi. "Dün Taylor'a yaptıkların bizi baya şaşırttı." Dedi, ve onun arkasındanda Derin koşarak geldi. "Gerçekten! Kız senin kafan yerinde miydi?" Dediğinde kaşlarımı çattım. "Ne yapmışım?" Dedim.
Rumeysa "Su içmeye giderken Taylor'un elini tuttun! Sonra elini bıraktığı için ona kızdın ve çocuğun elini iyice tutup, gün boyunca öyle kaldınız."
Sinirden gözüm seğirmeye başladığında çoktan dışarı çıkmıştık. Banka oturduk, kızlar beni sakinleştirmeye, kafamın yerinde olmadığını bana açıklamaya çalışıyorlardı. Ama nafileydi.
O sırad teşelefonlarımıza aynı anda bir mesaj geldi. Telefonumu çıkarıp baktığımda, mesajın okulun gurubundan geldiğini gördüm. Mesajda:
Müdür: Okulumuzun açılışını kutlamak amacıyla düzenlenen baloya bütün öğrencilerimiz, ve sevdikleri davetlidir. Balomuz Salı günü saat 18.00 başlayacaktır. Adres...
Kızlarla şok olduk. Birbirimize baktık ve sonrasında plan yapmaya çalıştık. Ama nereden başlayacağımızı bilemedik.
Diğerleri geldikten sonra Derin anlatmaya başladı. Taylor "E o zaman bir şeyler almaya gidelim." Dedi. Kızlarla birbirimize baktık. Sonra Taylor'a döndüm ve "Tamam gidebiliriz." Dedim.
Kızlarla bizim arabaya bindik. Xaiver'le Taylor'da kendi arabalarına bindi ve yola koyulduk. 20 dakika sonra şehire vardık. Şehrin en güzel balo elbisesi satan mağzasına girdik. Kızlarla bize hitap eden bir kaç elbise bulup, teker teker giyip puanlar verdik. Yaklaşık bir saat sonra seçimimizi yaptık, ve mağazadan ayrıldık.
Erkekler daha uygun bir mağaza bulamadıkları için bizde kızlarla takı almak için bir aksesuarcıya girdik. Altı adet olan elbise poşetlerini arabanın bagajına koyduk, ve aksesuarcıya girdik.
Bir birinden güzel takılarla dolu olan mağaza beni çok etkilemişti. Bütün aksasuarları almak istemiştim. Ama sonrasında gördüğüm, siyha, üzerinde örümcek şekline taşlar olan tül eldiven, elf kulağı şeklindeki metal küpe ve kelebek şeklinde uzun, ince zincirleri olan piercing beni büyülemişti.Ben onları alırken kızlarda kendilerine bir kaç takı ve eldiven aldıktan sonra mağazadan ayrıldık. Erkeklerin işinin bitip bitmediğini öğrenmek için Gloria, Xaiver'e mesaj yazdı. Aslında Gloria'yı durdurup Derin'in yazmasını nede olsa onda numarasının olduğunu söylecektim. Ama emin olmadığım, ve herhangi bir kanıtım olmadığı için bunu söylemekten vazgeçtim.
Erkeklerin işinin bittiğini öğrendiğimizde beraber bir uzak doğu restorantına gittik. Beraber bir kaç yemek söyledik ve tatlarına baktık. Şunu anlamıştım ki, içinde yengeç olmayan şeyler bana hitap ediyordu ve tatlarıda gayet hoştu.
Yemeği yedikten sonra lavabo bahanesiyle kalkıp hesabı ödedim. Geldiğimde ve bunu onlara söylediğimde hepsi bana kızmıştı.
"Ay, sanki çok umrumdaydı. Çok korktum bir daha yapmam." Dedim sesimi komik bir şekilde incelterek, ve hep beraber güldük. Sonrasında restoranttan çıktık, ve saat 5-6 sularında yola koyulduk.
🩸🍷🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Kadehi
HorrorParmaklarımı pürüzlü, keskin taşlarla bezenmiş kadeh de gezdirdim. Büyükeyici bir güzellikteydi. Kutusunun üzerinde bulunan bir yazı dikkatimi çekti. Kutu da "Korku Kadehi" yazıyordu. Demek ki ası buydu. Bu güzeller güzeli siyah kadehin hayatımı der...