26. Bölüm 🩸Muhabbetler🩸

5 1 0
                                    

Şarkı: Le ssrafim - EASY
————————————————————
Xaiver, bana anlamaz gözlerle baktı. "Anlatmıştım ya az önce. Taylor'la beni gördü. Yani bizi öyle görünce sevgili sandı! O kadar açıklama yapmıştım ona!"

Xaiver, "Şu mesele. Ben olsam bende öyle sanardım." Dediğinde, ona kaşlarımı çattım. "Tamam sustum." Diyerek kahvesinden bir yudum aldı. "Sen benim sevgilime şu kahveyi içirsene! Kafası daha yerinde değil."

Derin'e kahveyi uzatırken bir an duraksadım. Ne demişti o az önce? "Az önce ne dedin sen?" Dedim büyük bir heyecanla.

Sırıttı. "Sevgilim." Dedi tıslar gibi. Sonrada iki elini yumruk yapıp bir birine vurdu. "Kıskananlar çatlasın!" Dedi bana imayla.

"Hoşt lan! Dostumu niye kıskanayım ben? Benim içim başımdan aşkın." Dedim gülerek. En azından Derin kafası yerine gelince bunları pek hatırlayamazdı. Bu yüzden rahattım.

"Doğru. Senin daha Nail'in var, Taylor'un var ve Haris'in var." Dediğinde, elimin tersiyle koluna vurdum. Ama sonra bir şey kafama dank etti. Haris nerelerdeydi? "Haris nerede?" Dedim.

"Buyurun cenaze namazına! Sevgilin, benim kız kardeşim, Rumeysa, Ryan, David ve Melek'le firarda!" Dediğinde, tam anlamıyla anıra anıra güldüm. "Allahım! İnanılır gibi değil! Döveyim mi gelice?" Dedi ağlamaklı bir sesle.

"Hayır, sevgilimi dövemezsin!" Dedim bir yandan gülmeye devam ederken. Sandalyede oturan Derin sonunda canlılık belirtisi verdi. "Kim kiminle sevgili?"dedi, Xaiver'la bana bakarak.

"Benim fake sevgili bizimkilerle firarda. Hemde ilk gününden." Hala dur duramıyordum gülmeyi. "Hadi iç kahveyi! Getirmeye başladı bak kendine." Bende kahvemden bir yudum aldım. Kahveden nefret ederdim ama şuan kendime gelebilmek için içimek zorundaydım. Kahvenin acılığı karşısında yüzümü ekşittim.

Derin, beni görünce gülmeye başladı. "Şu arabadaki kişi kimdi?"

Xaiver sinirli bir nefes verdi. "Ya sabır, ya selamet!"

Xaiver'e döndüm. "Sen Türkçe'yi bizden daha iyi konuşuyon ha." Dedim gülerek. Derin'de koluma bir tane vurdu. "Ahh! Napıyorsun?"

"Konuyu kapatmaya çalışma! Anlat!"

"Sandığın gibi birşey olmadı. Sadece konuştuk sohbet falan ettik." Dedim.

Derin gözlerini devirdi. "Bir kerede sandığım gibi olsun!"

Xaiver, Derin'e baktı. "Sen baloda gelmeden önce tamda sandığın gibi birşey oldu." Dedikten sonra bana baktı, ve pis pis sırıttı. Elimle boğazını kesme işareti yaptım.

Olayı Xaiver, Derin'e anlattığında, kızın gözlerinde oluşan o parıltıyı gördüğüme yemin edebilirim!

Xaiver bana baktı. Ama gözlerinde az önceki goygoyluk yoktu.

"Taylor hakkında birşey öğrendim." Dedi, ciddi bir şekilde.

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin