30.Bölüm🩸Pes Etmek Yok!🩸

10 1 2
                                    


Şarkı: Him & I (speed up)
______________________
Elindeki hançeri bana uzattı. Gözleri çok boş bakıyordu. Neden?

"Eline ne yaptın?" Sesimdeki şoku ve şaşkınlığı gizleyemedim. Ama bundan sonra yelkenleri suya indirmeyecektim.

"Kendime bir şey yapmamdan mı korkuyorsun?" Dedi benim ona kurduğum cümleyi tekrar bana kurarak.

"Sorumu cevaplar mısın?" Dedim nötr bir sesle.

"Sen beni cevaplamış mıydın?" Dedi sinirli bir sesle. "Almiyacak mısın hançeri?" Hala hançeri uzatıyordu. Elinde tuttuğu hançeri aldım. Tam çıkıyordu ki onu durdurdum.

"Bekle anlatıyorum." Dediğimde omzunun üzerinde bana baktı.

"Dinliyorum." Hala çok mesafeliydi.

"Gel otur." Dedim odamda olan koltuğu işaret ederek. O, geçip otururken bende odadan çıkıp aşağıya indim.

Xaiver, Derin'e bir şeyler anlatıyordu. Beni görünce durdu. "Aranız gergin mi hala?" Dedi Xaiver.

"Hem de nasıl." Dedim ve hala tezgahta duran sargı bezlerini, tentürdiyotu, pamukları alıp yukarı çıktım.

Odama girdim. Çatık kaşlarla ne yaptığıma bakıyordu. Yanına oturdum. "Önce sen anlat. Bende elini sarayım." Dedim.

"Neyi anlatacağım? Elimi sarmanada gerek yok."

"Mesela bu elin nasıl bu hali aldığını anlatabilirsin. Fazlada uzatma. Saramamışsın elini zaten." Dedim kafamı elinden kaldırırken.

"Senin elini o şekilde görünce tuhaf oldum. Aklıma gelince hançeri elime bastırmışım fark etmeden." Dediğinde temizlemeye çalıştığım yarasına baskı uyguladım.

"Ah! Ne yapıyorsun?"

"Sus." Dedim ve elini hızlı bir şekilde sardım. Hareket ettirdikçe avucumun içi acıyordu. Ama bunu dışarı yansıtmıyordum. Bu kadar nazlı olmaya gerek yoktu.

"Sıra sende." Dediğinde yanından kalktım ve yatağın üzerinde duran telefonumu aldım. Sonrasında da tekli koltuklardan bir tanesine oturdum. Whatsapp'a girdim ve Nail ile olan yazışmalarımızı gösterdim.

"Bu ne?" Dedikten sonra azıcık duraksadı. Bir süre baktıktan sonra kaşları çatılmaya başladı. "Bunun numarasının sende ne işi var?!" Dedi bana bakarak. Ama bakışları fazlasıyla sertti.

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin