3. Bölüm🩸Zorunlu Kabulleniş🩸

35 6 0
                                    


Şarkı:FLUXXWAVE-Lay With Me slowed+reverb
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Kütüphanede Taylor, Gloria, Jenna vardı.
Xaiver yoktu, büyük ihtimal annesi aramıştı çünkü o annesine yalan söyleyemezdi.

Derin bir anda "Bunların burda ne işi var!?"dedi. Taylor sırıtarak "Aranızdan bir ahmak anahtarı dışarda unuttuğu için olabilir mi?"dediğinde kızlala aynı anda Melek'e döndük.

Çünkü anahtar ondaydı. Tabii eğer düşürmediyse.

Melek ceplerini aradı ve anahtarı bulamayınca yüzümüze bakıp gülümsedi. Melek'e gözlerimi devirip Taylor'a döndüm "Neyse yapacak bir şey yok sizinleyiz artık sanırım."dedim ve kütüphanenin puflarından birine oturdum.

Bizim kızlarda yanımdaki puflara oturduğunda Taylor, Gloria ve Jenna aykata kalmıştı, elimle onlara oturun işareti yaptığımda oturdular.

Rahatsız edici bir sezsizlik oldu bir süre, sonrasında Rumeysa sezsizliği bozup "Ne yani, böyle bakışacak mıyız? Onalara bir şeyler anlatmalıyız bizimle kalıcaklarsa."dedi

Melek Rumeysa'ya dönüp "Onlara güvenmeli miyiz?"dedi. Jenna anlamaz bir şekilde bakıp "Neden bahsediyorsunuz?"dedi.

Aldığım nefesi tek seferde verip anlatmaya başladım "Biz buraya herkesten gizli kalmaya geldik. Geldik, ama başımıza tuhaf olaylar geldi ilk günden. Mutfakta bulduğumuz esrarengiz not bunlara örnek."

Dikkatli bir şekilde beni dinliyorlardı, daha çok inanmaları için notu gösterdim.

Bu not mutfakta ve bu notta cesetin yanındaydı, ceset Nisa'nın cesetiydi gördüklerimiz bizi şaşırtmıştı. Nota baktığımda "N" harfinin karalı olduğunu gördüm, notta teker teker kimi öldüreceklerse baş harfleri yazılı. Nisa'yı da öldürüp "N" harfi karalamışlar, sizinle karşılaşmadan önce Rumeysa'yla bakkaldan geliyorduk ve arkamızda cin olduğunu düşündüğümüz bir şey bizi takip ediyordu. Okulun bahçesinden girdiğimizde de onu müdür odasının camından gördük. Yüzü o kadar net değildi ama görüp göre bileceğim en ürkütücü yüz olduğu kesin."

Herkes tırsmış bir şekilde beni dinliyordu.Derin bir anda ayaklanıp "Burda Melek'le bana bahsetmediğin şeyler var. Neden söylemedin!"dedi, ona dönüp "Söyleseydimde iyice mi altımıza etseydik Derin, şimdi haberin oldu işte. Hem biz şuan başımıza bir şey gelmediği için şükretmeliyiz. Haksız mıyım?"dediğimde herkes başıyla onayladı.

Derin'de tatmin olmuş şekilde yerine oturdu.

Bölüm sonu...

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin