Şarkı: Jennie- You and me
______________________
Not elimden kayip asagi düstü. Çok şaşkındım hemde çok.Beni, çok sevdiğim biriyle tehdit ediyorlardı şuan. Ve şunu anlamıştım. Sevgi insanı zayıflat mıyordu. Sevgi insanı öldürüyordu.
Elimden düşen kağıdı aldım, ve yırtıp çöpe attım. Ve kıyafetimi değiştirdim. Zaten Taylor'un kıyafetlerini giyindiğim için sinirlerim ultra bozuktu.
Salı günü... okulun açılmasından bir gün sonra bu işi bitirmeliydim. Aklımda güzel bir plan vardı. Aslında bu planı bulduğum için kendimi tebrik ettim. Aynadaki yansımama baktım ve kendi kendime güldüm. Kapıyı açtım ve tuvaletten çıktım.
Kirli üstümü Taylor'a gösterip, "Poşet var mı?" Dedim. Başını olumsuz şekilde salladı. "Ama makine var." Deyip elimdeki kıyafeti aldı, ve Derin'in kıyafetiyle birlikte, ardiye gibi bir yerde duran makineye attı, ve makineyi çalıştırdı.
Telefonu alıp saate baktım. Saat 03.11'di. Bu gün balo vardı. Bulduğum güzel planın tadını çıkaracaktım bu gün. Ama öncekikle uykumu almalıydım. Masaya oturup ekmeğimden büyük bir ısırık aldım. "Bunu yiyelim sonra uyuyalım. Ölecem uykusuzluktan." Dedim. Derin başıyla beni onayladı.
Sandviçimi bitirdim ve koltuğa, yani yatağıma doğru ilerledim. "Ben yatıyom. Uykum geldi." Dedim esneyerek. Taylor'la Derin hala sohbet ediyorlardı o esnada. Taylor, oturduğu sandalyeden bana doğru döndü ve "İyi uykular." Dedi ve takrar önüne dönüp Derin'le konuşmaya devam etti. Bende yavaş yavaş, uykuya daldım.
🩸🍷🩸
Gözlerimi hafifçe araladım. Hava aydınlanmıştı. Etraftan konuşma sesleri geliyordu. Kafamı kaldırıp etrafıma baktım. Herkes uyanmış kahvaltı sofrasını hazırlıyordu. "Neden beni uyandırmadınız?" Dedim, uyku sersemi bir sesle.
Sonra da kalkıp kahvaltı sofrasına oturdum. Diğerleride karşıma ve yanıma oturdular. Yemeğe hep beraber başladık. Xaiver, Derin'le bana "Rahat uyudunuz mu?" Dedi.
Hiç tereddüt etmeden "Evet, rahattı." Dedim ve afiyetle yemeğimizi yiyip, etrafı toparladık. "Bulaşıklar da bittii! Elbiseleri ne zaman alırız? Daha kuaföre gidicez çünkü." Dedim. Taylor bulaşıkları kurularken bana döndü. "İsterseniz şimdi bırakayım sizi?" Dediğinde, "Çok iyi olur." Dedim ve ellerimi kurulayıp çantama eşyalarımı ve kıyafetimi yerleştirdim.
Herkes hazır olduğunda evden çıktık. Arabaya geldiğimizde Rumeysa ve Melek arka koltuğa oturdu. Bende arka koltuğa oturduğum sırada Derin kollarını birbirine bağladı, ve bana baktı. "Ne oldu Derin?" Dedim, umursamaz bir tavırla. "Geç öne canımı sıkma benim." Dedi fısıldıyarak. Ona gözlerimi devirdim ve ön koltuğa bindim.
En son bizim eve geldiğimizde "Saat 18.00'da balonda buluşalım. Bize yer bulursunuz erken gittiğiniz de." Dedim ve arabadan indim. Derin Taylor'a teşekkür etti ve eve doğru ilerledik.
Eve girer girmez kızlarla olan gurubumuza mesaj attım.
Ravza: Kızlar. Saat ikide kuaförde buluşanze. Birazdan hazırlanıp çıkıcaz biz.
Gloria: Tamam. Bizde birazdan çıkarız.
Melek: Biz hazırlanmaya başlıyoruuz.
Seri adımlarla odama çıktım, ve üzerime bir şeyler geçirdim. Altıma bol paça gri kargo pantolon, üzerime siyah, beyaz çizgileri olan bir crop kazak giydim. Aşağıya inip Derin'i bekledim. Derin geldikten sonra da yola koyulduk.
Derin arabadan şarkı açtı, ve bağıra bağıra şarkı söylemeye başladı. Benim aklımda ise bazı sorular dönüyordu. Acaba bu işi neyle bitirsem?
Silah? Çok sesli. Olmaz.
Hançer? En iyisi!
İşimi hançerle görecektim. Aklımdaki şeylerden kurtulmak için, küçük bir silkelendim. Yoluma odaklandım, Derin'e eşlik ettim ve sisli, puslu havanın tadını çıkardım.
🩸🍷🩸
Kuaföre vardığımızda diğer kızların geldiğini, ve saçlarını yaptırmaya başladıklarını gördüm. Dört tane koltuk vardı. Bu koltuklarda Melek, Jenna, Rumeysa ve Medine vardı. Medine'nin geleceğinden haberim yoktu.
Bekleme koltuklarına oturdum, ve kızların saçlarının bitmesini bekledim. Kuaför boştu. Zaten kış zamanlarında da kuaförlere pek gelen giden olmazdı.
Tek boşta kalan Gloria, Derin ve bendim. Benim saç modelim gayet sadeydi. Perçemlerim ve uçlarıma fön çekilicekti. Geri kalanınına ne yapılacaktı bilmiyordum.
Bir süre bekledikten sonra kızların saçları bitti. Jenna öndeki saçlarını arkada minik bir topuz yaptırmış, önden de azıcık perçem çıkartmıştı. Melek, dağınık bir topuz yaptırmıştı ve önden perçemlerini çıkarmıştı. Medine, saçlarını iki taraftan toplatmıştı. Rumeysa ise kahkül kestirmiş ve hacimlendirmişti saçını.
Şimdi sıra bana Derin'e ve Gloria'ya gelmişti. Saçlarım yapılırken çay söyledim ve bir yandan saçımı yapan kızla sohbet ettik bir yandan da çaylarımızı yudumladık. Baloda kimin kimi dansa kaldıracağını konuşmaya başladık. "Taylor sizce kimi kaldırıcak?" Dedi Derin. Adını duyduğum zaman bile tüylerim diken diken oluyordu. "Bence Gloria'yı." Deyiverdim bir anda. Gloria bir kahkaha patlattı. "Biraz daha saçmalarsan senin hakkında dedikodu yayarım." Dedi gülerek. "Uff! Ne var? Ben öyle düşünüyorum. Hatırladığıma göre ortaokuldan beri arkadaşsınız."
-Bizde anasınıfndan önce falan.-
Gloria cevap vermemeyi tercih etti. Bende ısrar etmedim. Saçlarımız sonunda bitmişti. Gloria'nın saçı kısa ve küt olduğu için yapılabilecek pek bir şey yoktu. O da bu yüzden sadece perçem kestirip, fön çektirmişti. Derin, saçını yukardan at kuyruğu yaptırmıştı ve kenardan iki tutam bırakmıştı. Ücretlerimizi ödeyip yola koyulduk.
Yolda giderken bir kaza ile karşılaştık. Yol kapalı olduğu için bir kaç saat beklemek zorundaydık belli ki. Derin'e "Ben bir bakıp geleyim. Biri sorarsa, şimdi geliyo arkadaşım dersin." Dedim, ve yanıt beklemeden arabadan inip, kazanın olduğu yere doğru ilerlemeye başladım.
Kaza yerine geldiğimde, çok fazla kalabalık vardı. İzin isteye isteye, öne doğru ilerledim. Kaza eden arabayı görünce istemsizce yanağımın içini ısırdım. Bir araba tırla çarpışmıştı ve durum oldukça vahim gözüküyordu. Polis arabası falan yoktu, daha gelmemişlerdi muhtemelen.
Etraftaki insanlar, kalabalığı uzaklaştırmak için bağırıyordu. Kaza yapan kişi kadındı. Hemen kalabalıktan sıvışıp arabanın yanına doğru ilerlemeye başladım. Kadın içerde gözleri kapalı öylece duruyordu. Arabaya yaklaştıkça şaşkınlığım bir üst seviyeye ulaşıyordu.
Çünkü arabada yatan kişi, eski zamanlardan tanıdığım biriydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Kadehi
HorrorParmaklarımı pürüzlü, keskin taşlarla bezenmiş kadeh de gezdirdim. Büyükeyici bir güzellikteydi. Kutusunun üzerinde bulunan bir yazı dikkatimi çekti. Kutu da "Korku Kadehi" yazıyordu. Demek ki ası buydu. Bu güzeller güzeli siyah kadehin hayatımı der...