29.Bölüm🩸İşe Yarayan Plan🩸

17 2 1
                                    

Şarkı: lady gaga - bloody mary (speed up)
_____________________________
"Ravza sakin olur musun?" Dediğinde, gözünden ne kadar stresli olduğunu görebiliyordum.

"Sen beni kandırdın!" Dedim, sinirle.

"Ne konuda? Açıklayıcı konuşur musun?"

"Ben senin hakkındaki her şeyi başkalarından öğreniyorum! Sen etrafındaki insanları hiç önemsemiyorsun."

O esnasa içeri Derin ve Xaiver girdi. Derin, "Ne oluyor?" Dedi şaşkınlıkla. Xaiver'da olan biteni anlamaya çalışıyormuş gibi bakıyordu.

"Beni yalnız bırakın." Dedim, titreyen sesimle.

Taylor, omuzlarımdan tuttu. "Ravza, sana rica ediyorum. Lütfen hangi konudan sana bahsetmediğimi söyle."

Kaşlarım çatık şekilde ona bakmaktan başka bir şey yapamıyordum. Dilim tutulmuş gibiydi.

Derin yanımıza geldi. "Taylor, gel biz anlatalım. Sinirleri gerilmiş onun." Dedi, ve Taylor'u götürmeye çalıştı.

Taylor yere eğildi ve hançeri aldı. "Bununla ne yapıcaktın?" Dediğinde, gözlerindeki siniri ilk defa görüyordum.

"Kendime bir şey yapmamdan mı korkuyorsun?" Dedim ve sırıttım.

"Sana bunula ne yapacaktın dedim!" Diye öyle bir bağırdı ki, yerimden sıçramamak için kendimi tuttum.

"Sanane! Onu da al ve git." Dedim. Hançeri elinde sıktı ve hızlı adımlarla oda dan çıktı.

Xaiver'da peşinden gitti. Derin'de benim yanıma oturdu. "Eline ne yaptın?" Dedi üzgün bir sesle.

Hiç bir şey söylemeden odamın kapısını örttüm. Yüzüme başarının gülüsemesi yayıldı.

"Ne oldu? Az önce sinir krizi geçiriyordun."

"Sezsiz ol! Anlatıyorum. Ağlamam, sinir krizi geçirmem bunların hepsi bir oyundu."

"Nasıl?"

"Ben sizin Taylor'u çağıracağınızı biliyordum. Bu yüzden oyun yaptım. O buraya geldiğinde ise onu kendimden soğutmak için böyle bir şey yaptım." Dediğimde, ağzı bir karış açılmış beni dinliyordu.

"Yok artık! Keşke düzgün bir şekilde konuşsaydın. Hançerle kendine zarar vereceksin diye korktu."

Ona gözlerini devirdim. "Beni tanısaydı zaten böyle bir şey yapmayacağımı bilirdi tıpkı seninde bildiğin gibi." İfadesine baktıktan sonra devam ettim. "Şimdi şu konuya gelelim. Xaiverlar da kaldığımız gün ben lavaboda bir not buldum. Eğer seni öldürmezsem benim öleceğimle ilgili. Ve benim yarın gece on ikiye kadar vaktim var."

Yüzü bir anda sirke satar oldu. "Sen yani o hançerle beni-"

"Hayır! Seni falan öldürmeyecektim. Aklımda çok daha güzel bir plan var."

"Ne gibi bir plan?" Dedi ürkmüş bir sesle.

"Aslında ilk başta seni sanki öldürmüş gibi göstermek için bileğimi kesicektim. Kanlardan falan seni öldü bileceklerdi. Ama onu nereye kadar saklayabiliriz ki? O yüzden öyle bir şey yapmayacağım. Onun yerine ikimizde normal bir şekilde durmaya devam edeceğiz. Katil kimse, geleceği varsa göreceğide var."

"Lütfen dikkat et! Sana bir şey olmasını istemem." Dedi ve bana sarıldı.

"Gel şu elini saralım. Yani sırf böyle bir oyun için bunu yapacağın aklımın ucundan geçmezdi." Dedi göz kenarıyla bana bakarak.

"Ummadık taş baş yararmış." Dedim. Sinirli bir şekilde güldü ve aşağıya doğru inmeye başladı. Aşağıya indiğimizde çalışma odasından Xaiver ve Taylor'un sesi geliyordu.

Derin elimi güzelce sardı. "Bu sefer gerçekten uyuyacağım." Dedim ve Derin'in yanağına bir öpücük kondurup odama çıktım.

Yatağa yattım ama ışıkları kapatmadım. Ellerimi ensemde birleştirdim ve bu gün yaptığım çılgınlığı düşünüp kıkırdamaya başladım.

Tekrar odamın kapısı tıklatıldı. Yattığım yerde doğruldum. "Gelebilirsin?" Dedim. İçeri giren kişiyle kaşlarım tekrar çatıldı.

Taylor tekrar gelmişti. Ama bu sefer aynı benim elimde olduğu gibi onunda sağ eli sarılıydı.

Korku KadehiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin