Şarkı: Under the influence ( speed up tiktok ver.)
———————————————————
Gözlerimi açtığımda ilk iş olarak Ravza'ya baktım. Hala uyuyordu. Telefonumu cebimden çıkarıp saate baktım, saat on bir di. Kız hala en son bıraktığım şekilde uyuyordu, ve teni baya beyazlamıştı. Uyuyalı 17 saat olmuştu. Nabzına bakmak için iki parmağımı birleştirip Ravza'nın sol bileğinin üzerine koydum. Nabzı atıyordu, yaşadığını bildiğim halde nabzının attığını görmek içimi rahatlatmıştı.Derin bir nefes aldım, ama boğazım o kadar kuruydu ki yutkundukca canım acıyordu. Artık su içmem gerekiyordu. Kendi sağlığım için, elimi ellerinden çektim ve su içmek için sürahiye gidip iki bardak, kana kana su içtim, ve yavaş adımlarla sandalyeye takrar oturdum.
Bu sefer elini tutmadım, sadece telefonumu alıp bakmaya başladım.
🩸🍷🩸
Xaiver, Derin ve Gloria'da uyanmıştı. Uyku sersemi konuşuyorlardı, ama konuştukları pek anlaşılmıyordu. Ben de tekrardan ince bir uyku çekiyordum, ama etrafta olan bitenleri duyabiliyordum.
Sonra Ravza bir anda azıcık doğrulup öksürmeye başladı. Ben daha ne olduğunu anlamadan Gloria Ravza'nın yanına koştu. "Ravza! Çok şükür uyandın!" Diye atıldı. Ben zaten Ravza'nın yanındaydım. Derin ve Xaiver'de sersemlemiş bir şekilde kızın yanına koştular.
Sonunda öksürüğü bittiğinde ağzını kapattığı elini çekti. Elini gördüğümde ağzım bir karış açıldı. Attığı çığlıktan dolayı boğazı tahriş olmuştu, ve öksürünce boğazı kanamıştı. Ağzımızdan aynı anda bir küfür çıktı. Derin koşarak revir dolabından ıslak mendil aldı ve kızın avuç içini silmeye başladı.
Ravza zar zor "Ne zamandır uyuyorum?" Diye sordu. Gloria ise "Sadece bir gündür." Diye söylendi. Ravza'da "Ben lavaboya gidiyorum." Dedi. Derin "Ne yapacaksın lavaboda? Hem tek başına gidemezsin." dediğinde yüzünü Derin'e çevirdi ve sert bir şekilde "Lavaboda ne yapılıyorsa onu!" dedi. Derin neye uğradığını şaşırmış şekilde Ravza'ya bakıyordu.
Gloria, Derin'e dönerek "Kız bir gündür uyuyor. Asabi olması normal." dedi, Derin'i teselli etmek ister gibi. Ayaklanıp kapıya yöneldiği sırada onu durdurdum. "Yürüyeceğini pek zannetmiyorum. İzin ver yardımcı olayım uyuyan güzel?" Dediğimde pek umursamamış gibi gözüküyordu.
-Sanırım bu sefer onu gıcık etmeyi başaramamıştım.-
Fısıldar gibi bir sesle "Hayır, ben gayet iyiyim. Hem şimdi gitmezsem üzerinize kusucam. Uzatmayın. Sende önümden çekil, ben giderim." dedikten sonra adımını attmıştı ki, sendeledi. Onu omuzlarından tuttum. "Demiştim gidemezsin diye." dedim. Yüzüme gıcık bir sırıtış takındığımda gözlerini, gözlerimden ayırdı ve arkama, yani Gloria'ya baktı.
Gloria, "Hadi, yardım et gitmesine." dedi, ve kapıyı açıp geçmesine yardım ettim. Arkamızdan bir konuşma işittim ama pek anlayamadım dediklerini.
Lavaboya vardık. Koşarak bir kabine girdi ve midesinde ne varsa çıkartmaya başladı. O sırada kabine girdim ve saçlarını arkasından topladım. Kustuktan sonra sifonu çekti, ve yanımdan geçip lavaboda ağzını suyla çalkaladı ve yüzünü yıkadı.
Bana bakıp "Şu iki gün için özür dilerim. Kusura bakma." dedi. "Sorun değil" dediğimde başını salladı, ve uzatmadan revire doğru ilerlemeye başladı.
Revire vardığımızda durup etrafa baktı. Ve sonra kıyafetlerini incelemeye başladı. Çünkü baya çamur batmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Kadehi
HorrorParmaklarımı pürüzlü, keskin taşlarla bezenmiş kadeh de gezdirdim. Büyükeyici bir güzellikteydi. Kutusunun üzerinde bulunan bir yazı dikkatimi çekti. Kutu da "Korku Kadehi" yazıyordu. Demek ki ası buydu. Bu güzeller güzeli siyah kadehin hayatımı der...