51. Bölüm "GİZLİ NUMARA"

30 2 0
                                    


Yaptığımız ödevden oldukça memnunduk. Sunum için ders başlamadan bir saat önce buluşma kararı aldık. Furkan videoyu o kadar iyi hazırlamıştı ki yüksek bir not alacağımıza emindim. Sabırsız ve heyecanlı bir şekilde çocukların gelmesini bekliyordum. Kapı açıldığı anda içeri giren kişiye baktım. Tanıyamayacağımı biliyordum ama yine de bunu yapmak istedim. Kareli sonbahar renklerinden oluşan oduncu gömleğinin altına kahverengi keten pantolon giymiş, saçları gür ve koyuydu. Yüzü de bir o kadar soğuk ve sertti. Fakat beni gördüğü anda yaptığı o gülücük öylesine içten ve samimiydi ki sıcak kalpli bu soğuk adam Ali den başkası olamazdı. Yanıma geldiğinde elindeki bej renkli montunu asarken karşımdaki sandalyeye gülümsemesini kaybetmeden oturdu.

"Melike yine erkencisin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Melike yine erkencisin. Çok bekletiyoruz seni hakkını helal et."

"Helal olsun tabi de bu sefer ben bilerek erken geldim. Saat daha yeni dört oldu. Hem Furkan nerede?" dediğimde elindeki kitabı masaya koydu ve "Erken çıktım bende evden kütüphaneye geldim. Furkan da gelir heralde birazdan." dedi. Kitabın üzerini okumaya çalıştığımı farkettiğinde eliyle kitabı önüme doğru uzattı.

'Şeker Portakalı'

"Bu kitabı duymuştum ama hiç okumadım." dediğimde "Ben en az dört kere okumuşumdur her okuduğumda aynı heyecanı yaşıyorum. Hatta sende kalsın iki hafta süren var. Kütüphaneye vermem gerek." dedi. Kitabın kapağına takılı kalan gözlerimle beraber konuştum.

"İki hafta uzun bile. Bir hafta içerisinde teslim edeceğim."

Kitabı elime alıp sayfalarına göz gezdirirken "Sen hep kitap mı okursun? Geçen kütüphanede de görmüştüm seni." dedim. Geriye doğru yaslandıktan sonra "Evet kitaplar benim ikinci evim gibi. Okurken bir anlıkda olsa dünyadan uzaklaşarak sıkıntılardan kurtuluyorum. Bambaşka bir evrene adım atıyorum. Daha ne olsun." dedi.

"Çok güzel anlattın. Bu ara benimde ihtiyacım var." dediğimde "Kitaplar sıkıntının çözümü vermez ama ben yardımcı olabilirim istersen tabi." dedi. O an içimde ki her şeyi Ali'ye söylemek istedim. Kendimi hazırlamıştım adeta. Dudaklarımı araladığım anda kapının açılmasıyla kapattım. İçeri giren kişi bize gülümseyerek gelmeye başladı. Sarı kıvır saçlarından Furkan olduğunu tahmin ediyordum. Dediğim gibi de oldu.

 Dediğim gibi de oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
HİNDİBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin