Koridor sohbetlerimiz hız kesmeden devam ediyordu. Özellikle trip kraliçesinin haberlerini dinlemek okula geliş amacımmış gibi hissettiriyordu. Tabi bazı haberler dışında..
"Ya Tolga anlattı. Sercan Mustafa'yı, hani merkezin dışında oto tamirlerin olduğu bir yer varya.. İşte orada gece saatlerinde sıkıştırıp dövmüş. Ama asıl olay bu değil. Geçen hafta yangın merdivenlerin orada da Yeliz'e vurmuş diyorlar. Psikopat çocuk yaa.. Tüylerim ürperdi resmen.. "
Kızlar da Cemre'nin tepkisine benzer hareketler sergilerken o gün bu duruma şahit biri olarak kanım durdu. Onları gören yalnızca ben olduğumu düşünüyordum. Ama okula haberi veren biri daha vardı. Sessiz düşüncelerimi bozan şu ses ile kendime geldim.
"APTAL!"Gözlerimiz büyümüş etrafın şaşkın bakışları arasında bize gelen kişiye odaklandık. O kıvırcık şaçlarından hatırlamam elbette kolaydı. Çıkan dedikodulara karşı aklına ilk gelen isim olarak bana öfke kusması ondan beklediğim bir şeydi.. Bu yüzden şaşırmadım ve pusuya yatmış bu canavarın üzerime atlamasını seyrettim. Nur kolumu sıkıca tuturken, Cemre ve Sena önüme geçmiş beni korumaya çalıştıkları bariz belli oluyordu. Hilal ise soğuk kanlılığını her zamanki gibi üzerine almış kızlara karşı konuştu.
"Kavga çıkmasın lütfen. Sakin olun. Bir şey yapamaz. Sadece konuşmak istiyor. O kadar cesaret yok onda."
Sena aldırış etmeden saçlarını saniyeler içinde topladı. Atarlı kızımız bazen fazla tehlikeli görünebiliyordu. Arkadaşlarımın bu davranışları özgüvenimi dürttü ve onunla yüzleşmeye hazırdım.
Yaklaştığı anda yüksek ses tonuyla" Seni uyarmıştım. O aptal çeneni az da olsa kapatacaktın. Mahalle karıları gibi hemen yetiştirdin değil mi? "diye sinirden kudurmuş biçimde söyleniyordu. Sakinliğimi korudum.
" Ben o gün de dedim sana. Umrumda değilsin. "
" Nasıl yaa? Hala üste çıkmaya çalışıyorsun. Salak mıyım ben.?"
Üzerime doğru elini uzatmış dövmek için yelteniyordu. Sena kolundan tutarak geriye itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİNDİBA
Teen FictionÜniversitede İşletme bölümü okuyan son sınıf öğrencisi Melike, iki kız arkadaşı Nur ve Hilal ile beraber aynı evde kalmaktadır. Aynı zamanda sınıflarından grubuna dahil olan iki kız arkadaşları daha vardır. Bunlar Sena ve Cemredir. Beş kişilik arkad...