THANKYOU

2.7K 111 31
                                    

Disini saya ingin mengucapkan terima kasih sangat sangat sebab dah support karya pertama saya. Maafkan saya kalau ada sebarang kesalahan tatabahasa, grammar error, typo dan sebagainya. Insyallah akan saya perbaiki untuk menjadi seorang penulis yang celik minda dan lebih baik dari semasa ke semasa.

Terima kasih kepada yang vote setiap chapter, komen apa semua. Saya suka baca komen korang and suka bila reader spam komen sebenarnya. Kadang ada yang buat saya tergelak, kadang buat saya terharu dan ada yang boleh buat saya blushing. Thank you so much korang, reader lah penyebab saya bersemangat nak update. Terima kasih lagi sekali.

Enchanted sebenarnya bukanlah berkisarkan kisah cinta semata mata tapi sebenarnya saya nak spread tentang isu 'love yourself.' Tak mudah nak sayangkan diri sendiri. Sebab kita sentiasa nampak apa kelemahan kita, jatuh bangun kita. Kadang tu rasa nak putus asa dalam kehidupan, tapi hidup perlu diteruskan dan itulah yang saya nak tekankan disini.

Stop being people's pleasure and please love yourself. You are too precious to just take for granted. You are the best in your own version, keep it up!!


— Daisyyiest

Saya minta maaf kalau cerita saya ni tidak mampu menepati cita rasa semua orang. Fyi, cerita ni bakal diedit balik untuk dapat hasil yang lebih baik. Terima kasih dan assalamualaikum.

Jumpa lagi dalam karya kedua saya iaitu Her Captain.

Enchanted [COMPLETED]Where stories live. Discover now