Dükün eşi Darcy odamın kapısını çalarak yüzüne ustaca yerleştirdiği heyecanlı ifade ile yatağımın yanına geldi.-Elanor,tatlım öğrenince hemen geldim.Şimdi nasılsın?
Sarılı bileğimi işaret ederek sözlerine devam etti:
-Görünmez kaza sanıyorum.
-Öyle oldu,
dedim.
-Topuklu ayakkabı ve merdiven demirinin azizliğine uğradım.O sırada gözleriyle odamı inceliyor dikkat çekmeden bakmaya çalışıyor gibiydi.
Onun hemen arkasından gelen ayak seslerinden yeni ziyaretçilerimin de odama girmekte olduğunu anladım.
Alex'in annesi ve kraliçem odama girdiğinde oturuşumu biraz düzelterek onları selamladım.
-Güzeller güzeli Elanor,,,ooo çok üzgünüm...Görünmez bir kaza geçirmişsin canım.
Bu kadını normal şartlarda olsam gerçekten sevebilirdim çünkü diğerlerinden daha samimi ve gerçek buluyordum.
Ancak oğlunu başka şartlarda da olsam sevmezdim.-Evet efendim öyle oldu,ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
O sırada bakışlarım anneme doğru kaydığında birazdan beni sıkı bir sorguya çekeceğini anlamıştım.
Ve tabii kısa bir sessizlikten sonra tahminimde yanılmadığımı anlayacaktım;
-Elanor,bu talihsiz küçük kaza nasıl oldu?
Elbette duymuştu biliyordu ancak benim ona anlatmamı istiyordu çünkü en küçük bir ifademden birşey gizleyip gizlemediğimi öğrenecekti.
-Kraliçem,anneciğim...
dedim,
-Merdivenden çıkarken topuklu ayakkabımın ters dönmesi yüzünden oradaki demire takıldım.
-Ama siz hiç endişelenmeyin bir kemik kırığı değil küçük bir burkulmaymış,bir kaç güne ayağa kalkabilirmişim.-Anlıyorum Elanor,bir daha dikkatli olmalısın.Biliyorsun düğüne çok az kaldı ve yapılacak bir çok iş var.
Bu hatırlatması aslında küçük bir uyarıydı.
-Biana'ya söyle yanından hiç ayrılmasın lütfen,ayrıca bir süre üzerine basma sakin.
-Elbette öyle yaparım,
dedim gülümseyerek.Birkaç dakika sonra odamdan çıktıklarında Biana yanıma gelerek bana çorba içirdi ve birlikte bir süre taklit yaparak eğlendik.
Bu bizim küçüklüğümüzden bu yana en sevdiğimiz eğlence şeklimizdi.
Bir keresinde krala yakalanmış ve ikimizde küçük bir cezaya çarptırılmıştık.İkimizde şu an yatağın üzerinde uzanmış hayaller kuruyorduk.
-Biana sence beni gerçekten seven biri olacak mı?Yani bu unvanı elede etmeyi arzulamak yerine beni gerçekten isteyen biri?
Bu sorum üzerine yavaşça kıkırdayarak elimi tuttu ve kapıyı işaret ederek;
-Ah Elenor,öyle biri zaten var ama kavuşmanız mümkün değil.
-Biana lütfen saçmalamayı kesermisin?
-Benimle bu şekilde konuşmaktan men ediyorum seni.Hem onun bana duyguları olduğunu da nereden çıkarıyorsun?Aslında ondan gerçekleri duymak istiyordum.
Benim gibi o da aynı şeyleri gözlemlenmiş olabilirmiydi?-Tamam o halde susuyorum,konuşmuyorum ve bu soruyuda cevaplamıyorum,
dedi.Duymak istediğim cevabı inkar ederek aksi bir duruş sergiledim.
-Evet,çok iyi olur,lütfen.
Bana Elbette kızmıştı farkındaydım ama bu sarayda yerin kulağı vardı.
Başıma başka bela almak istemiyordum.-Biana lütfen bana makyaj malzemelerimi ve aynamı uzatırmısın tatlım,berbat görünüyor olmalıyım.
Tuvalet aynamda duran gümüş kaplı,kumaş üzerine çiçek motifli tarağımı ardından pudra ve rujumu uzattı.
Dışarıdan gelen hizmetlinin onu küçük bir iş için cağırmasının ardından koridora çıktı.
Ben tam pudramı sürerek rujumu tazelemiştim ki çalan kapımın sesi ile irkildim.
-Giriniz.
-Benim prensesim...
Seslenen oydu.
-İçeriye gel Eric.
Çekingen bakışlarıyla yatağa doğru yürüdü.
-Bileğiniz nasıl oldu?
Diye sordu.-İyi çok daha iyi,acısı geçti.
Gerçekten de şifacının sürdüğü merhem oldukça iyi gelmişti.
-Sevindim..
-Bu arada size bir haber getirdim,
dedi.-Öyle mi?Nedir?
-Efendim,nişanlınız için araştırma yapmamı istemiştiniz ben de dük ve çevresinde bulunan bir kaç hizmetli aracılığı haber göndermiştim bu sabah kuzgun ile beklediğim mektup geldi.
-Evet Eric,seni dinliyorum.
Kalbim yerinden çıkacak kadar heyecanlı atıyordu çünkü onun hakkında bulabileceğim en küçük bir kötü olay beni ona karşı öne geçirerek nişanı ertelemeye hatta iptaline sebep olabilirdi.
Mektubu bana uzatarak cevabı benim okumamı istedi.
Değerli muhafız Eric,
Ricamız üzerine yaptığımız küçük araştırmada malum kişinin bu aralar büyük bir kumar borcu olduğu ve evli bir düşes ile birlikte olduğunu çok güvenilir kaynaklardan öğrendik.
Bu bilgi için emin olabilir,dilerseniz tarafımızca bir tanık gönderebiliriz.Yaptığınız yardım için ayrıca çok teşekkür ederiz,sizin için yine araştırmak yapmak için her daim hazır olduğumuzu bilmenizi isteriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAF DAĞININ PRENSESİ
Historical FictionÇelik kabzanın demir ve keskin ucunu onun çelimsiz duran boynuna bastırdı. -"Teslim ol,ben kazandım" Bu sözleri söyleyen maskeli şövalye bir taraftan da artık kendisinin koruyacağına emin olduğu prensesine bakıyordu. Güneşin silik ışınları ile aydın...