ÖNEMLİ : BU KİTABIN İKİNCİ SERİSİDİR. BİRİNCİSİNİ OKUMADAN BUNU OKUMAYINIZ. BİRİNCİ KİTAP : OLİVİA TOM RİDDLE : KÖTÜLÜĞÜN DOĞUŞU. ☺️
TANITIM VİDOESUNU NASIL BULDUNUZ? Video Açılmıyorsa, YOUTUBE :Olivia Tom Riddle : Ölülerin Dansı yazarsanız çıkar. Mutlaka yorumlayın merak ediyorum. ☺️
"CANAVARLAR YATAKLARIMIZIN
ALTINDA DEĞİL
İÇİMİZDE YAŞARLAR." SALAZAR SLYTHERİN.Sevgili HP fanları ve değerli okurlarım. Bir aradan sonra tekrar birlikteyiz. Nasılsınız? Ben sizleri çok özledim. Her gün Wattpade girdiğim zaman mesajlarınızı ve yorumlarınızı arar olmuştum. Sizde beni özlediniz mi?
Yeni kitaba başlamadan önce küçük bir not geçmek istiyorum. İş değişikliği yaptım ve günde 11 saat çalışıyorum bu yüzden artık her gün bölüm atamayacağım. Sadece birer gün arayla atmaya devam edeceğim.
Yani mesela bugün cuma bölüm atıyorum ama yarın atamayacağım. Pazar günü bölüm olcak pazartesi olmayacak.İş yoğunluğu çok fazla ve size iyi bir bölüm yazabilmem için fazla vakit harcamak istiyorum. Umarım her zaman yanımda olursunuz.
Lafı fazla uzatmadan sizi bölümü okumaya davet ediyorum.
Kitaba başlama tarihinizi yazın. ❤️🩶
Penceremden içeri dolan güneşin en kızıl rengi yüzümü boyarken ufka baktım.. Her zaman ki gibi masamda oturuyor ve kitabımı okuyordum.
Bir ritüel haline gelen ve tekrar tekrar yaptığım şeyler dışında ilgimi çeken hiçbir şey artık yok.
Sabah uyanıyorum kahvaltı yapıyorum ve kitap okuyorum.. Son bir aydır tekrarladığım pek yorucu olmayan hayatım dışında ilgimi üç ay önce yitirdiğim aklıma geliyor.
Okyanustan esip gelen taze yosun kokusunu içime çektim ve gözlerimi güneşin kızıllığına bir kez daha kapattım.
Parmaklarımın ucunda titreyen kitap sayfaları esen rüzgarla hafif sallanıyor ve karışık sesler çıkarıyordu.
Düşünüyor, düşünüyor ve düşünüyordum..
Veda ettim..
3 ay önce delicesine aşık olduğum adamın mavi gözlerine veda ettim.. Gözlerimi açtığımda siyahın en karanlığı ile karşılaşmıştım..
O gittiğinde ben.. Benliğimi kaybettim o gün. 5 haziran cuma günüydü.. Tüm olup biteni bir kez daha gözden geçirdim.
Kaçıncı hatırlayışımdı bu? Ya da kaçıncı unutamayışım?
Gözlerimi açtığım ve kapattığım gecenin sabahına kadar o siyah gözlerin etkisinden çıkamıyordum..
Bir kez daha gözlerimi kapattım.
5 Haziran Cuma saat 17.00.. 3 ay önce.
Bölüm şarkısı : Anlatamam (Kemal) Toygar Işıklı. Kara sevda. ☺️
"Beni geri getir.."
Ruhum küçük bir çocuğun kalbi gibi çırpınmaya ve ağlamaya başladı.
"Gitme." dedim kurumuş dudaklarımın arasından. "Lütfen gözlerini kapatma!" kollarımın altındayken iyice küçüldüğümü hissediyordum.
Koca bir mezarlığın sessizliğine bürünmüştü yıkık dökük salon ve kalpler.
Gözyaşlarına boğulmuştum. Kalbim sanki kör bir bıçakla doğranmıştı ama hala atıyordu. Zihnimden bin türlü şey geçiyordu. Bunun olmasını istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI
FantasyBu kitap ikinci seridir. Hogwarts artık yeni bir kötülüğün esiri olmuşken, Karanlık Lordun kızı Ölülerin çağrısına kulak veriyor.