Bölüm şarkısı : Isabel LaRosa - Favorite
Bir okurumun isteği üzerine ölümün Kılıcını tekrar paylaşıyorum. 😘
Olaysız bir hafta.. Bu şaşırtıcı bir durumdu ama evren bu konuda çok sessiz davranmıştı. Potter bir hafta boyunca gelmedi. Onunla en son yaşadığımız olaydan sonra yüzünü dahi görmemiştim.
Bu hafta sonu pazar günü dersler boştu. Bizde Hogsmeade gitmeye karar verdik. Birendon ve iki arkadaşıda bize eşlik edecekti. Gitmeden önce Rory ve Laura'ya haber gönderdim. Adel'in kahverengi baykuşu ile mektup gönderip Hogsmeade gelmelerini istedim.
On gündür görmemiştim ve çok özlemiştim. Onlardan haber gecikmedi ve geleceklerini öğrenince mutluluktan otuziki diş sırıtıyordum.
Birendon, Rory ve Laura hakkında soru sorup durmuştu, özellikle de Rory hakkında. Adel eski sevgilisi olduğunu söylediğinde hem kıskanmış hemde üzülmüştü.
Hogsmeade üç süpürgeye gittik. Kaymak birası içmek istiyorduk. Laura beni görünce koşarak boynuma atladı. Rory kollarını bize doladı ve arada Adel'i de çekip sarıldığınıda görmüş olabilirim.
"İnanamıyorum sanki yıllardır ayrı gibiyiz." dedi Laura göz yaşlarını silerek.
"Sizi o kadar özledim ki, her an sizi düşündüm." dedim bir kez daha ikisine sarılarak.
"Adel, nasılsın?" Laura sevecen bir tavırla sarıldı. Adel başta şaşırdı ama karşılık verdi.
"İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim ama siz olmadan Hogwartsın anlamı yok. Her gün odalarımızda sizi görmemek çok üzücü." dedi dudaklarını büzerek.
Kaymak birası ile birlikte koyu bir sohbete daldık. Hatta Birendon Rory ile iyi anlaşmıştı. Quidditch hakkında konuşup sohbet ettiler. Arada Taylor'u bile çekiştirdiler.
" Okula alıştınız mı? "diye sordu Rory merakla.
" Evet hepsi beni sevecen karşıladı Adel ile mutluyuz. Çok iyiler. "dedim Brendon'a bakarak.
Brendon mahçup bir şekilde gülümsedi."Bu ikisi fazla iyi. Karşılarında durmak cesaret ister. Adel savunma büyülerinde oldukça cesur. Bir defa neredeyse yaralanıyordum. Savaşırken çok zeki. "dedi Adel'e bakarak.
Adel kızararak gülümsedi," Hayır, sana katılmıyorum hem sende fena değilsin beni çok zorladın. "dedi kıkırdayarak.
" Gördüğüm kızlar arasında en iyisi olduğunu söyleyebilirim. "dedi göz kırparak.
Bir sessizlik oluştu. Göz ucuyla Rory'e baktım. Gülümsemeye çalışıyordu. Yüzünde çok acı bir ifade vardı. Sonunda başardı ve güldü..
" Peki basilisk ne durumda? "diye sordum sessizliği bozarak." Saldırılar devam ediyormu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI
FantasyBu kitap ikinci seridir. Hogwarts artık yeni bir kötülüğün esiri olmuşken, Karanlık Lordun kızı Ölülerin çağrısına kulak veriyor.