Bölüm şarkısı : Luis Fonsi - Despacito ( Bu şarkının Türkçesini bilenler anlar bilmeyenler bölüm bittikten sonra bakabilir yada bölümden önce. 🥹Bu şarkı Rory'nin düşüncelerini biraz anlattığı için bu bölüme yazdım.)
Bu bölüm karanlık Lord ile görüşmeye gidiyoruz kızlar. Başında yazdım ki heyecanlanın 😋😅
MULTİMEDYA : Rory. (Biraz serseri :)
Sihir Bakanlığı'nın bugün
yaptığı açıklamaya göre,
Hogwarts Cadılık ve büyücülük okulunda bir taşlaşma daha meydana geldi.
Sihir Bakanı bu sabah yaptığı açıklamada,
"Bu olayın failini yakalamak
için elimizden geleni yapıyor ve
büyücü toplumundan sakin
olmalarını rica ediyoruz," dedi.Uluslararası Sihirbazlar
Federasyonu'nun bazı
üyelerince sert bir şekilde
eleştiriliyordu. Sihir Bakanı önemli bir açıklama daha yaptı," Yasalarımız Olivia Tom Riddle'i, Basilisk olaylarında delil yetersizliğinden dolayı beraat etmiştir. Olaylar olurken Olivia Tom Riddle okulda olmadığını ve tüm suçlamalardan aklandığını bildirmek isterim. Saygılarımla Sihir Bakanı..." Bir saldırı daha mı?" dedim gazeteyi yanan ateşe atarak. "Acaba kim?"
"Suçlamalardan aklandın Liv. " dedi Adel sevinçle.
"Buna sevinemiyorum bile. Rory'e bir mektup yazıp hangi öğrenci saldırıya uğramış öğrenelim." dedim ve boş bir parşömen çıkardım yazmaya başladım.
Sevgili Rory, Gelecek gazetesinde bir öğrencinin daha saldırıya uğradığını okudum. Sizin için endişeleniyorum. Hangi öğrenci? Nerede saldırı olmuş ve durumu nasıl? Lütfen bana bu mektubu görür görmez cevap yaz. Seni bekliyorum. Olivia Tom Riddle.
Mektubu zarfa koydum ve Adel'in baykuşunun ayağına bağladık ve uçurduk. Umarım kısa sürede cevap alabilirdim. İçimde kötü bir his vardı.
Bir kaç saat sonra.
Adel'in baykuşu pencereden içeri girince ok gibi fırladım ve ayağında ki mektubu aldım.
"Ne yazıyor Olivia!" dedi Adel telaşla. "Üff, kalbim öyle bir atıyo ki..."
Sevgili Olivia.
Üzülerek söylüyorum ki saldırıya uğrayan Scott'un sevgilisi Liz. Profesörler taşlaşma ile ilgili uğraşıyorlar. Ama nasılsa yaptıkları büyü işe yaramıyor. Scott çok kötü durumda. Burda olmana her zamankinden daha çok ihtiyacımız var. Suçlamalardan aklandığın için burda ki tüm öğrenciler kendilerini suçlu hissediyorlar. Bana kalırsa öylede kalmalılar. Bana gelip senden özür dilemek için mektup yazmamı istediler. Umarım kısa sürede tekrar okula dönersin. Laura ve ben seni çok seviyoruz.. Bu arada Potter ortalıkta görünmüyor bu aralar bir söylenti var. Bazı büyücüler öldürülmüş liv.. Babam söyledi, sihir bakanlığı çok karışmış ve Mr. Harry Potter okula geldi ve Profesör Aberfotth ile görüştü. Ne kadar dayanabiliriz bilmiyorum. Sana ihtiyacımız var. Sevgiler Rory.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI
FantasyBu kitap ikinci seridir. Hogwarts artık yeni bir kötülüğün esiri olmuşken, Karanlık Lordun kızı Ölülerin çağrısına kulak veriyor.