9"Kâbil'in RUHU. "

137 22 141
                                    

Bölüm şarkısı : Uzunlar - Evdeki saat

Oyuna getirildim. Büyük bir oyun.

Profesörler ve öğrencilerin iki dakikalık şaşkınlığı kuru bir gürültüyle bölünürken Profesör Susen beni yakamdan tutup yerden kaldırdı.

"Suç üstü yakaladık Profesör." dedi yüzünü buruşturarak.

"Hayır ben yapmadım." dedim kendimi savunmaya geçerek. Hiç iyi bir görüntü değildi ve şansım yüzde birde olsa inandırmak için çabalamalıydım. "Nasıl göründüğünün farkındayım ama ben yapmadım."

Profesör Aberfotth elini kaldırarak arkasında ki kuru gürültüyü susturdu. "Peki bana açıklayın Mrs. Olivia olay mahallinde elinizde bir asa ile taşlaşmış bir öğrencinin yanında duruyorsunuz. Kendinizi savunacak bir deliliniz varmı?"

Yakamı Profesör Susenin tombul ellerinden kurtardım ve herkesin gözüne tek tek baktım. Önce göz teması Liv. İkna etmenin ilk yolu budur.

" Bakın bu sabah Bitki bilimi dersinde Arkadaşımız Dory basiliskin dirildiğini ve onu öldürmek için geldiğini söyledi..." anlatmaya devam edecektim ama korku önce yüzlerine sonrada susmak bilmeyen ağızlarına yansıdı. Kuru gürültünün yerini ağır bir tartışma havası soluyordu.

" Bu delilik. "dedi bir örenci korkuyla.

" Basilisk dedi ya.. Yıllar önce öldürüldü o yılan. "

" O yaptı ve kesinlikle yalan uyduruyor."

" Kesin sesinizi. "diye bağırdım. Tırnaklarımı avuç içime batırdım ama öfkem milim milim kabarıyordu

" Ben bir şey yapmadım. Aptal korkularınızı ve asılsız suçlamalarınız umrumda değil. Basilisk gerçek ve o döndü. "

Az önceki korku ikiye katlandı.

"Basilisk öldü ama." dedi Profesör Susen.

Arkamı dönüp bana yukarıdan bakan kibirli gözlerine diktim bakışlarımı. Beni bir kaşık suda boğacakmış gibi bakıyordu.

"Demekki bir basilisk daha varmış." dedim yerde yatan Aris'i göstererek.
Özür dilerim Aris seni koruyamadım.

Dudağı seğrildi ve verecek bir cevap soracak soru kalmayınca gözlerini kaçırdı.

"Bende öyle tahmin etmiştim." dedim tekrar Profesör Aberfotth'a dönerek.

"Bakın Profesör biz Aris ile basiliskin tekrar dönüp dönmediğini anlamak için böyle bir şey yaptık. Basilisk eğer gerçekten varsa gelecekti, ama biz inanmıyorduk sadece denemek istedik. Sonuçta ölmüş ve tarih öncesi bir yaratıktan bahsediyoruz. Ama gerçekmiş. Ben arkadaşımı koruyamadım. "dedim üzüntüyle.

Doğru söylüyordum ve bana inanmasını istiyordum.

" Hatta arkadaşlarımda yardım edeceklerdi ama onlar yoklar."Gerçekten üçünün birden ortadan kaybolması normal değildi. Bu işin içinde kesinlikle başka bir iş vardı.

" Herkes yataklarına ve Mrs. Olivia benimle beraber odama geliyorsunuz. "Profesör Aberfotth ağır adımlarla yürürken onu arkasından takip ettim.

Öğrenci arkadaşlarımın iğneleyici bakışlarının o ağır havasını arkamdan bir gölge gibi hissediyordum. Eminim her biri bu olayın üstüne on katıp ballandıra ballandıra anlatacaktı. Benim için zorlu günler başlıyordu.

Profesörün ofisinde Profesör Matilda ile beraber beni dayımda bekliyordu. En azından o beni savunabilirdi.

Profesör Aberfotth elini omzuma attı ve beni oturttu. "Bize herşeyi baştan anlat."

OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin