Bölüm şarkısı :Summertime Saddness. - lana del rey
Adel'in gözünden.
Tanıdık bir el ortak salona girmeden hemen önce bileğime yapıştı. Korkuyla irkildim. Düşecek gibi olunca beni kendine çekti. Bir şey söylemek için ağzımı açtığımda dudaklarımın üstüne elini koydu.
MULTİMEDYA : Rory ve Adel.
"Şşşt. Sessiz ol."
Şaşkın bir şekilde Rory'nin endişeli yüzüne bakıyordum. Beni kendisiyle duvar arasına alarak, "Birisi seni takip ediyordu." dedi fısıldayarak.
Etrafa baktım ama bizden başka kimse yoktu. "Kim? Kim olduğunu gördünmü?"
Başını hayır anlamda salladı. "Hayır, ama seni kim takip edebilir?"
Beni düşünüyordu. Rory beni düşünüyordu. "Bilmiyorum." dedim gözlerine bakarak. Bana bu kadar yakınken gözlerinden başka bir şey düşünemiyordum. Aşırı çekici bakıyordu.
"Ortalıkta dolaşan bir basilisk var ve onu yaratan bir çatalağız. Senin için endişelendim." dedi birden. Sonra bu itirafa şaşırdı ve bir iki adım geri çekildi.
"Ben iyiyim." dedim mırıldanarak.
"Son günlerde tuhaf bir şeyler olmadı mı? Birisinin seni takip edip etmediğine dair bir his." dedi konuyu değiştirerek.
"Hayır, aslında." dedim birden susarak. Birinin takip ettiği hissine kapılmadım ama tuhaf notlar alıyordum. Bu sabah üçüncü notumu almıştım.
Rory, tek kaşını kaldırarak, "Ama?"
"Geçen gün yemek yerken bir nottan bahsetmiştim. Birisi benimle ormanda buluşmak istiyordu." dedim fısıldayarak.
Bir kaç dakika düşündü ve sonra hatırlayınca kaşlarını çattı. "Evet hatırlıyorum. Yoksa tekrar mı not bıraktı."
"Evet ve daha ısrarlıydı. Önem vermedim ama sen şuan birinin beni takip ettiğini söyleyince bunun aynı kişi olabileceğini düşünüyorum." dedim.
"Notları bana gösterir misin?" diye sordu kibar bir ses tonuyla.
"Odamdaki çekmecede alıp geliyorum."
Ortak salonda beni beklerken sessizce odamda ki çekmeceden notları alırken bir sayıklama sesi duydum. Olivia yine Potter'ı sayıklıyordu. Bu üç ay içinde her gece Potter'ın ismini sayıklayıp duruyordu. Çoğu zaman uykusunda ağlıyordu. Onu bu şekilde görmek beni derinden yaralıyordu.
Açık olan üstünü örtüp alnından öptüm. Sonra sessizce odadan ayrıldım. Rory Ateşin karşısında oturuyordu. Hala üstünde bir şey yoktu. Kaslı vücuduna bakmamaya çalışarak karşısına oturdum ve notları uzattım.
Dikkatlice okudu. "Adel benimle yasak ormanda buluşmalısın. Seninle konuşmam gereken çok acil bir konu var. Lütfen Adel kim olduğumu öğrenmek istiyorsan yarın ormana gel. Sana asla zarar vermeyeceğim. Gelmene ihtiyacım var. E"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI
FantasyBu kitap ikinci seridir. Hogwarts artık yeni bir kötülüğün esiri olmuşken, Karanlık Lordun kızı Ölülerin çağrısına kulak veriyor.