Bölüm şarkısı : Nothing's New - Rio Romeo
Akşamın ilerleyen saatlerinde, bakanlığın girişinde Profesör Aberfotth, arkadaşlarım ve Dayım ile beraber bekliyorduk.
Profesör Aberfotth yanımda yürüyor arada dikkatli konuşmam ile ilgili uyarıyordu. "Sadece sana sorulduğu zaman konuş tamam mı?"dedi, omzundaki kül rengi pelerini sallanıyordu , beyaz saçlarıyla
mükemmel bir uyum içindeydi." Anladım profesör. "
Herkesin içinden geçerken tüm gözler ilgiyle üzerimdeydi. Karanlık Lorda benzeyip benzemediğimi merak ediyorlardı.
Demir bir asansörle aşağı indik. Merdivenler kıvrılarak kat kat inşa edilmiş bu dairesel binada bütün renkler siyahtı. Fazla iç karartıcı olduğu bir kesindi.
"Olivia!" tanıdık bir ses arkamdan bağırdı. Sesi tanıyınca arkamı döndüm ve koşarak sarıldım. Tuttuğum gözyaşı onun sıcaklığı ile akıp gitti.
"Büyükbaba."
Gözyaşlarımı silip alnımı öptü. "Neler olmuş öyle? Seni nasıl buraya getirirler?"
Profesör Aberfotth yanımıza gelerek büyükbabama açıklama yapmak istedi ama büyükbabam öfkeliydi ve dinleyecek gibi durmuyordu.
"Bir öğrenciyi sırf babası için yargılamak... Bu nasıl alçak bir hareket Dumbledor?" diye kükredi Şiddetli öfkeyle bize doğru geliyordu ki Rory ve Laura geri adım atıp sindiler.
"Benim kızım bir karıncayı bile incitemez."
"Büyübaba." dedim koluna dokunarak.
Hemen yüzündeki öfke silindi. Ansızın bir endise aldi onun yerini. "Sana kötü davranmalarına izin verme canım.""Merak etme izin vermeyeceğim."
Üzgün bir sesle, "Hâlâ böyle bir duruşma olmasına şaşırıyorum. Büyücülük alemi çıldırmış olmalı." dedi. Profesör Aberfotth'a ters ters baktı.
"Bunlar olurken siz neredeydiniz? "
Profesör Aberfotth her zamanki gibi sakindi.. "Sakin olun, sadece soru soracaklar."
Büyükbabam resmen hırladı, "Ne için soru soracaklar anlamadım?ortada bir kanıt yok ve yapmadığı suç için mi sorguya çekecekler?"
"Sihir bakanlığı son üç ölümü Olivia'nın işlediğini düşünüyor. Ben inanmıyorum ve üstünde ki suçlamalar kalkması için bu duruşmanın olması şart." dedi Profesör kesin bir dille.
"Bu koca bir saçmalık. Diyelim suçlu buldular ona ne olacak?"
Nefesimi tutup Profesör Aberfotth'a baktım. "Suçlu olmadığı halde bunun olması imkansız ama diyelim oldu önümüzde pek bir seçenek yok." dedi gözlerini büyükbabamdan ayırmadan.
Rory'nin fısıltısı gergin tartışmayı bölmüştü. "Azkabana gönderecekler." dedi korkuyla.
"Olivia, sakın korkma çiçeğim ben bunun olmasına asla izin vermeyeceğim. Gerekirse seni okuldan alırım ve köyümüze döneriz." dedi sarılarak.
"Büyükbaba.." dedim mırıldanarak. "Lütfen orda yanımda olup bana cesaret ver."
Saçlarımı okşayarak, "Olacağım sevgili kızım. Ve sana dokunmak isteyenler beni karşılarında bulacaklar. Sadece iyi sorular sor tamam mı? Kafalarını karıştırman çok önemli."
"Elimden geleni yapacağım." dedim gülümseyerek.. Daha fazla bekletmeden duruşma salonuna girdim. Yuvarlak salonun ortasında tahta bir sandalye vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI
FantasyBu kitap ikinci seridir. Hogwarts artık yeni bir kötülüğün esiri olmuşken, Karanlık Lordun kızı Ölülerin çağrısına kulak veriyor.