19"Doğum Günü "

154 24 169
                                    

Kapı tık diye açıldı ve Adel meraklı bir şekilde başını içeriye uzattı.

"Merhaba" diye fısıldadım.

"Merhaba doğum günü kızı." Sesi sevgi ve huzur doluydu.

Kylie'nin yatakta uyuduğunu gördü ve parmak ucuna basarak yanıma geldi.

"Hala hazır değil misin? " diye söylendi bana sitem ederek.

"Az kaldı saçımı bir türlü yapamadım. " dedim elimdeki taşlı tokayı düzeltmeye çalışarak.

"Hey!" dedi ve omuzlarımdan tutarak beni sandalyeden ayağa kaldırdı.  "Ben herkesin önünde vermek istemiyorum o yüzden bu sana doğum günü hediyem." dedi ve pembe bir kutu çıkardı. Açmak için beyaz kurdelesine dokunacaktım ki parmakları elimin üstünde durdu. "Ben okuldan gittikten sonra açar mısın?"

"Ah, Adel." dedim hüzünle.

Bana sarılmak için eğildi ve sıcak gözyaşlarının yanaklarımdan aktığmı hissetim.

"Gidecek olman beni çok üzüyor, Keşke gitmeseydin. "

"Özür dilerim Olivia, Ama benim için buradan biraz uzaklaşmanın zamanı geldi. "

"Bu hiç adil değil, doğum günümde seni kaybetmek istemiyorum." dedim çocuklar gibi şımarıklık yaparak.

"Hayır, biz asla ayrılmayacağız sadece tekrar buluşana kadar biraz tatil yapmaya gidiyorum diyelim." Diyerek beni  rahatlatmaya çalıştı.

"Haklısın ben sadece biliyorsun biraz duygusal oldum." dedim dolu gözlerle gülümseyerek.

"Aaa biliyorum canım, benim yanımda kaldığın için bana çektin hep sulu gözsün bu aralar." dedi kıkırdayarak.

Aynı şekilde karşılık verdim. "Olsun böyle olduğum için mutluyum."

"Evet doğum günü kızı şimdi biraz daha herkesi bekletirsek  ikimiz için de kötü olacak ," dedi yatağımın kenarına oturarak. "Son dokunuşları yap aşağı inelim."

Birdenbire dün gece Potter ile olan son konuşma aklıma geldi. Ondan bugün doğumgünüm olduğunu söyledim ve bir dilek hakkı istemiştim. Aynada ki yansımama bakarken bir kez daha şaşkın bir ifade belirdi.

Kabul etmişti. Daha doğrusu sessiz kaldığı için kabul ettiğini anlamıştım. Kutlamadan sonra beni terasta bekleyeceğini söyleyince damarlarımdaki kanda dahil tüm hücrelerim donmuştu o an. Bu akşam ayrı bir heyecanlıydım.

Nedenini bilmiyorum ama Potter bu gece doğum günümde yanımda olacaktı. Bu bir oyunda olsa onun yanında olmak bana bugünün en güzel hediyesi olacağı için oyun bile moralimi bozamazdı.

"Hazır mısın?" Adel yanıma gelip aynadan bana baktı.

"Evet." dedim gülümseyerek.

"Bütün kalbimle söylüyorum Liv, çok güzel oldun." Elbiseme baktı. "Potter seni böyle görünce yeniden aşık olacak." dedi sıcak bir gülümsemeyle.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin