3" Yeraltı Dünyası. "

206 34 208
                                    

Bölüm şarkısı : You don't Own me

Geçitten geçerken hepimizin yüzünde bir gerginlik vardı. Beni bütün gece ayakta tutan düşünceler yüzünden kafamın içinde dinmek bilmeyen bir vızıltı vardı.

Ne göreceğimizi bilmiyor hatta bundan dolayı biraz korkuyorduk. Dayım bunun tehlikeli olacağını söylemişti. Ama yinede gelecek olan saldırılara karşı tetikte olup asalarımızı elimizde tutuyorduk.

Rory umursamaz bir tavırla omzunu silkti. Korktuğunu belli etmemeye çalıştı ama sonunda geçitten geçtikten sonra karşımızda dev adamları görünce artık dik durmaya çalışmak zorunda olmadığını düşünerek solgun bir yüzle yutkundu.

"Kaç tane var on mu?" Rory'nin sesi boğuk bir fısıltıya dönüştü.

Adel kısa bir tereddütten sonra,"Bizim gördüklerimiz on Rory." dedi. Yüzü gergindi. Gözü Dev adamların gürültülü bir şekilde horlayıp burunlarından çıkan sümüksü sıvı maddeye takılmıştı.

Rory güç bela bir adım atarak yavaşça fısıldadı. "Onlar uyurken aralarından geçip gidebiliriz belki." dedi.

O sırada Laura gözlerini kocaman açmış Dev adamları izliyordu. Donup kalmıştı zavallıcık. Rory, Laura'nın korkudan donduğunu fark edince kolundan tuttu ve sessizce yönlendirdi.

Adel bunu görünce bir an duraksadıktan sonra üzgün bir ifadeyle sessiz adımlar atmaya başladı. Arkalarından onları takip ederken dev adamların koca çirkin yüzlerine bakmamaya çalışıyordum. Her an uyanıp bizi yakalayacak gibi temkinli davranıyordum.

Bu sırada Laura yanlışıkla uyuyan dev adamlardan birinin ayak parmağına takılıp düşünce ağzından küçük bir çığlık kaçtı.

Olduğumuz yerde donup kaldık. Dev adam homurdandı ve hırladı.. Gözlerini açmayınca şanslı olduğumuzu düşünmüştüm ki birden burnunu hareket ettirip havayı koklamaya başladı. Fark etmişti. Burada tanıdık bir koku olmadığını anlayınca koca gözlerini araladı..

Karşısında dört tane yiyecek gördüğüne emindim. Gözleri iştahla parlarken o koca ağzından salyalar döküldü.

Yerde iki insan boyutunda ki sopasını alırken düşmemek için birbirimize tutunduk. Her hareket ettiğinde yer sallanıyordu.

"Çember oluşturun." dedim sessizce. Dediğimi hızlı bir komutla yerine getirip bir çember oluşturduk. Ama uyanan dev adamın hırıltısı diğer uyuyanlarıda uyandırınca korkuyla biribimize iyice kenetlendik.

"İşimiz bitti." dedi Adel.

Laura güç bela konuştu. "Bizi akşam yemeği yapacaklar."

Önümüzde duran dev adamlar bize gittikçe yaklaşırken çember daralıyordu. Etrafımızı sardılar.

"Asalarınızı kaldırın ve bir geri püskürtme büyüsüne hazır olun. Adel sen kalkan büyüsünü yapıp bizi koruyacaksın." dedim hızlı bir komut verirken.

Önümüzde duran dev adamlardan biri sopasını kaldırdı ve havayı yararak bize doğru salladı. "Evet gel, senin akşam yemeğin olmayacağım iğrenç yaratık."

"Şimdi Adel kalkan büyüsü." diye bağırdım. Tam zamanında yapılan kalkan büyüsüyle Dev adamın sopası geri savruldu ve koca burnuna çarparak yeşil bir sıvıyı üzerimize sıçrattı.

"Bu iğrenç." dedi Adel üzerinde ki sıvıyı kıyafetiyle silerek.

"Bir tane daha tam arkamızda üç kişiler liv." Sonunda Laura konuşabilmişti. Arkamızı döndük ve dev adamları geri savuracak bir etkisizleştirme büyüsü yaptık. Asalarımızdan çıkan turuncu ışık ile beraber geri savrulunca hızlı hareket etmeliydik.

OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin