12" Quidditch Elemesi"

143 25 133
                                    

Bölüm şarkısı : Teacher's Pet - Melanie Martinez

Quidditch Elemesi için arenaya gidip Gryffindor bölümünde yerimizi aldık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Quidditch Elemesi için arenaya gidip Gryffindor bölümünde yerimizi aldık. Herkesin yüzünde heyecan duygusu elle
tutulur bir ateş dumanı gibi yükseliyordu.

Bunun için çok çalışmışlar ve gece gündüz antrenman yapıyorlardı. Hogwarts öğrencileri beklentiyle titreşiyordu sanki.

Adel ve Laura'nın elinde pankart vardı. Gryffindor takım kaptanı Scott ve Slytherin takım kaptanı Taylor sahaya çıktılar. Yine kafa kafaya gidecek heyecanlı bir maç olacaktı.

"İnanamıyorum." dedi Adel birden. Baktığı yeri takip ederek Profesörlerin oturduğu bölüme doğru kaydı gözlerimiz. Yabancı iki tane adam Profesör Aberfotth'un yanında oturuyordu. Birde bizim yaşlarda bir erkek.

"Ne oldu Adel?" diye sordum şaşkın bir ifadeyle. "Yoksa onları tanıyor musun?"

Adel heyecanla elini kalbine koydu. "Elbette tanıyorum. Onları bütün büyücüler tanır." dedi hayran hayran çocuğa bakarak.

"Kim ki onlar?"

"O adam." dedi uzun kafasında saç olmayan ve oldukça sert mizaçlı adamı işaret ederek. "Durmstrang Enstitüsünün Okul Müdürü Boris Brezüan. Yanında ki çocukta ünlü Viktor Krum'un oğlu Brendon Krum."

Hala düz bir ifadeyle Adel'in hayranlıktan kızaran yüzüne bakıyordum. "Viktor Krum kim ve neden bu kadar ünlü."

"Victor Krum bir zamanlar Quidditch şampiyonu Bulgar bir öğrenci. Çok ünlü kızım. Ateş kadehinde Üç büyücü turnuvasına katılan öğrencilerden biri. İnanamıyorum oğlu Brendon dedikleri kadar yakışıklıymış." dedi. Resmen gözleri kalp şeklini almıştı.

"Peki burada ne işleri var?" diye sordum. Kim olduklarının benim için bir önemi yoktu. Çok fazla umursamadım.

"Bilmiyorum." dedi omuzlarını kaldırıp indirerek.

Profesör Aberfotth ayağa kalkınca susarak dinlemeye başladık.

"Dinleyin. Hogwarts bugün bir misafir ağırlıyor. Durmstrang Enstitüsü
Okul Müdürü Boris Brezüan ve Viktor Krum'un oğlu Brendon Krum."

Binlerce büyücü çığlık atmaya başladı. Tezahüratlar arenayı doldurup bir bulut gibi göğe yükseldi. Anlaşılan gerçekten ünlü ve değerli büyücülerdi.

" Bakanlık tarafından alınan bir karara göre Durmstrang Enstitüsünde dört hafta sonra Quidditch yarı eleme birinci kısım düzenlenecek. Bu yıl ev sahipliğini Durmstrang Enstitüsü yapıyor. Buraya Hogwarts öğrencilerini izlemeye geldiler."

Kaçınılmaz olan olmuştu ve büyük yaygara koptu. Hepsinin yüzünde heyecan vardı.

Laura heyecanla gülümsedi."Durmstrang, Karanlık Sanatlar eğitimiyle ve Muggle doğumlu öğrencileri kabul etmemesiyle ünlenmiş bir okul. Gellert Grindelwald başlarda bu okulun öğrencisiydi ve sembolünü burada yarattı. İnanmıyorum o okul neredeyse tamamen erkek öğrencilerle dolu." dedi hayran hayran gülümseyerek.

OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin