29 "Yılan UYKUSU"

165 24 165
                                    

Bölüm şarkısı : Sia - Elastic Heart

Bunun kafasından bir tane daha olduğunu hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun kafasından bir tane daha olduğunu hayal edin.

Tanrı aşkına, gerçekten burada olmamalıydım.

Kendimi sürekli sırlar odasında buluyordum.. Titreyen adımlarla eski basiliskin kemiklerine yürürken korkudan mi­dem düğümleniyor, dizlerimdeki güç çekiliyormuş gibi hissediyor­dum. Zekiydim ama tanrı aşkına... aynı zamanda bir aptaldım.

Gözleri ile Öldüren bir hayvanın hatta iki başlı bir hayvanın karşısına çıkacaktım.

Ama yapabilirdim ben Slytherinin varisiydim ve artık  çataldili konuşabiliyordum. Ama ya bana itaat etmezse. Ya Potter dan başka kimsenin sözünü dinlemiyorsa.

Ama hayır, hayır beni o gece öldürürdü. Bunu yapabilirdi. Yada taşlaştırabilirdi. Yapmadığına göre demek ki basiliski kontrol edebilirdim.

"Çık dışarı Yılan." diye bağırdım. Sesim yankılandı. Kahretsin! Çok mu bağırmıştım?

Felaket yaratan iki hırıltı sesi geldi.

"Bittim!" Aceleyle fısıldadığım kelimedeki panik hâlâ ku­laklarımdaydı.

İki tıslama sesinin tenimi nasıl dağladığını hâlâ hissedebi­liyordum.

Heykelin ağzına bakarken, olasılıkları
değerlendiriyordum. Hepsi oldukça basitti.Birinci olasılık: Onu uyutmanın bir yolunu bulmalıydım.
İkinci olasılık: Dinlemezse ve saldırılara devam edeceğini söylerse onu öldürmeliydim.

Basitti değil mi? Bu basiliskin üst düzey bir yılan olduğunu biliyordum. Kimi kandırıyorum. Bir yılan ile nasıl konuşulacağını bilmiyordum.

Ama artık Aslanın ini­ne girmiştim, o tarihi devasa yılanların kralı ile yüz yüze gelmenin zamanı gelmişti.

Dikkatimi dağıtan düşüncelerimi başımı sallayarak uzaklaştırdım
ve omuzlarımı dikleştirdim. Kolumun içine sakladığım ve  güven verici asamı tutuyordum. Her an herşeye hazır olmalıydım.

Sürünme sesi ve tıslama sesi daha çok yakından gelince esen rüzgârla tenimin ürperdiğini, tüylerimin dikildiğini hissedebiliyordum.

Ama beni ürküten şey soğuk havadan tamamen farklıydı. Basilisk. Öldürücü bakışları ve itaatsizliği.

Burada olmamalıydım.

Aniden gerilen sinirlerimi yatıştırarak etrafıma baktım. Neden hala çıkmıyordu?

Bir hırıltı sesi  beni  hazırlıksız yakaladı. Hızla atan kalbi­mi sakinleştirmek için nefes alarak sabit durmaya çalıştım.

"Ssssss Olivia." Yılanın sesinin fısıldayarak konuştuğu­nu duyunca korkudan titredim. Kaşlarımı çattım. Neden karşıma çıkmıyordu?

OLİVİA TOM RİDDLE : ÖLÜLERİN DANSI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin