Єлизавета глибоко вдихнула нічне повітря. У залі було так душно, і то навіть Мирослав ще не повернувся. Жінці подобалася вечірка, вона була задоволена організацією і дуже раділа тому, що всі запрошені нею гості прийшли.
Терен отримала десятки привітань і подарунків, їй було приємно бути центром уваги такого заходу. Але це втомлювало. Вперше вона з'явилася на таку широку публіку як дочка Владислава Терена, чим зацікавила неабияку кількість ділових партнерів «Блакитного місяця». Втекти від них на свіже повітря було справжнім випробуванням. На щастя, Сергій Овсієнко зі своїм сином привертали набагато більше уваги, і Єлизавета знайшла час вийти на балкон. Вона б хотіла запалити цигарку, але прийняла рішення взяти приклад з Яна і кинути. Не останню роль в цьому зіграли слова Олександри, які Єлизавета почула крізь свій п'яний сон, — Косач не подобався запах диму.
На балкон вибігла кішка й голосно занявчала, привертаючи увагу господарки. Єлизавета подивилася на неї й, усміхнувшись, взяла Снейк на руки. Кішка поклала голову на груди жінки і замуркотіла, коли та почала її пестити.
— Доволі товариська, — почувся голос Олександри позаду.
Терен подивилася на жінку й усміхнулася.
— Тобі здається. Вона дуже не любить незнайомих людей, мало кому взагалі дається на руки.
— Можу погладити?
— Якщо вона дозволить.
Єлизавета підійшла ближче, і Косач простягнула руку до кішки, але та вмить її вкусила. Жінка прибрала руку до того, як зуби Снейк впились би в її шкіру, тож залишилася лише пара подряпин. Терен відступила на крок.
— Вибач, — вона винувато подивилася на Косач. — Сильно вкусила?
— Пусте, — відмахнулась Олександра. — Вона завжди так?
— Ні, вона зазвичай просто відбивається лапами та й гучно нявчить, — Єлизавета спантеличено подивилася на кішку, яка, ніби нічого не сталося, лежала на її грудях. — Можливо вона ревнує... Коли вона була кошеням, то так на Яна реагувала.
Косач усміхнулася.
— Боїться, що я вкраду тебе в неї?
Єлизавета підняла погляд на жінку.
— А вкрадеш?
Терен із викликом дивилася на Олександру. Жінка засміялася у відповідь.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шляхи до серця
Mystery / ThrillerМи опинилися тут випадково. Але ми можемо зробити так, щоб це було недарма.