Мінкі швидко знайшов Єлизавету: більшість відвідувачів клубу вже були зацікавлені в танцях. Терен же цікавив виключно безкоштовний бар. Вона дуже серйозно підійшла до справи знищення алкогольних запасів Аліни.
Чоловік підійшов до барної стійки й сів поряд із Терен. Барвумен якраз принесла їй напій, і Мінкі поспішив замовити собі пиво. Тоді ж Єлизавета нарешті помітила його.
— Яке пиво, Міне? Сьогодні весь алкоголь за мій рахунок, бери, що тільки душа забажає, — усміхнулася Єлизавета, кладучи руку на плече чоловіка.
— Вона бажає пива.
Терен закотила очі й відсунулась назад, беручи до рук свій напій. Мінкі вже відчував від неї алкогольний шлейф і зрозумів, що тягнути її додому, скоріше за все, доведеться йому самому.
— То навіщо ти хотіла зустрітися? — спитав він.
— Я не можу просто захотіти зустрітися зі своїм другом в ніч перед днем народження? — Терен здивовано подивилася на чоловіка.
— З твоїм другом, який вів справу Іванової і займається розслідуванням зникнення директорок «Білостепу»? Абсолютно ні, — посміхнувся Мінкі. — Я ж не дурень.
Єлизавета зітхнула.
— Ніби ти мені розповіси деталі розслідування, — вона закотила очі. — Я просто хочу випити з тобою, а ти увесь час в роботі.
— А ти мені підганяєш роботу, — Мінкі подивився на барвумен, що подала йому пиво, потім знову на Терен.
— Я не навмисно! — обурилася жінка і вказала пальцем на Косач. — А її взагалі змусили!
— Примус до кримінального правопорушення? — хижо посміхнувся чоловік і нахилився до Єлизавети. — Розкажіть детальніше, пані Терен.
— Та ну тебе, — жінка відмахнулась. — Сашо, дай попільничку, будь ласка.
Слідчий випрямився, сміючись та попиваючи своє пиво. Косач поставила на барну стійку попільничку, і Єлизавета дістала із сумки пачку цигарок. Мінкі уважно пригледівся до напису на упаковці, різко взяв до рук телефон, аби перевірити свою здогадку.
— Гей, Лізо, а ти давно цю марку палиш? — спитав чоловік.
— Тільки ці й палю. Мене взагалі Ян на цигарки підсадив. Сам кинув два роки тому, а я досі не можу, — Терен підпалила цигарку. — А що?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шляхи до серця
Misterio / SuspensoМи опинилися тут випадково. Але ми можемо зробити так, щоб це було недарма.