Яна дивилася, як дівчина виїжджає з вулиці. Вона б хотіла зупинити Олену, але це був не її вибір. Дівчина мала вирішити це сама. і Яна занадто сильно кохала її, щоб зупинити. Вона бачила весь її біль і страх. Вона бачила її лють. І ніколи б не наважилася стати на її шляху.
Самойловська подивилася на компанію, що обговорювали щось між собою. Вона дістала з сумки Терен ключі і попросила Миколу зробити змив з них, аби віддати Олександрі. Усі інші речі з сумки разом і з самим аксесуаром вона віддала на експертизу.
Коли експерт закінчив із ключами, Яна підійшла до компанії, повертаючи ключі Олександрі.
— Я поїду до суду, вимагатиму ордер на арешт. Суддя в мене навіть сцяти не піде, поки не підпише, — сказала жінка і подивилася на Чхве. — Була б вдячна за компанію.
— Наша доблесна поліція, — скептично посміхнувся Стельмах.
— Не розповідайте мені, як мені працювати, і я не скажу, чий хуй Вам смоктати, — гаркнула Яна.
Павло був обурений нахабством жінки. Вона завжди поводилась доволі стримано, але зараз немов збожеволіла. Стельмах вже думав над планом помсти, коли в розмову встряг Ян:
— То що ви про цистит судді казали?
— Кажу, що мені потрібен ще один важіль впливу, — Самойловська продовжувала пропалювати Мінкі поглядом.
— А як щодо третього? — спитав Овсієнко. — У мене є деякі цікаві факти щодо Мирослава.
Яна вигнула брову. Їй не подобалося почуте.
— Цікаво, чому вони не в мене.
— Бо хто зна, може ви спільники, — Овсієнко схрестив руки на грудях. — І взагалі, це не так важливо. Візьміть з собою.
— Може ми ще циганський табір візьмем? — скривився Чхве. — Суддя точно не матиме вибору.
— У мене гарні дипломатичні навички! — продовжував наполягати Ян.
— Знайшлося мені тут диплояйко, — закотила очі Яна.
— Може ви вже вирішите щось? — невдоволено сказала Олександра. — Лізу викрали, а ви тут цирк влаштовуєте.
Слідчі і Овсієнко зітхнули.
— Маєш рацію, вибач, — сказав Ян. — Я справді можу допомогти. Як Овсієнко я маю більше впливу, ніж слідчі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шляхи до серця
Mystery / ThrillerМи опинилися тут випадково. Але ми можемо зробити так, щоб це було недарма.