— Миколо, нахились і працюй, — Мінкі кинув на експерта невдоволений погляд і повернувся до дослідження полиць у кімнаті Олени.
— Який ти нудний, — відмахнувся чоловік.
Тим часом Мирослав спостерігав за діями слідчої групи. Йому не подобалося, що в його будинку щось вишукувала поліція. Але вони прийшли не по нього, тож це частково заспокоювало чоловіка. Якщо вони прийшли сюди, то його план поки реалізується доволі вдало. Підмінити одяг Михайленко було гарним рішенням. Зрештою, вона занадто сильно любить привласнювати його речі. Мирослав був упевнений, що отримана від нього кримінальна справа має сподобатися Олені, і сподівався, що вона винесе з цього урок.
Микола роздивився шухляди в столі. Він провів пальцями по дну і помітив сліди від скотча.
— Панове, прошу зафіксувати, що під шухлядою знайдені клейкі сліди. Ймовірно від скотчу. Мінкі, подай фотоапарат.
Чхве взяв у поліціянта фотоапарат і підійшов до експерта, також роздивляючись слід від скотчу.
— Тут ще часточки якоїсь фарби, візьми зразок.
— Прийнято.
Мирослав рефлекторно подивився на стіну, в яку він кинув телефон. Там ще залишилися сліди від гаджета. На щастя, усі шматки телефона чоловік прибрав.
Обшук тривав близько двох годин. Коваленко не зміг зупинити слідчого від обшуку в усьому будинку та території. Наостанок, Чхве помітив двері до підвального приміщення, у якому працював Мирослав над своїми скульптурами. Мінкі подивився на чоловіка.
— Що там?
— Нічого особливого, це моя майстерня. Олена не заходила туди ніколи.
— Майстерня?
— Так, я займаюся скульптурою.
— Ми оглянемо, — слідчий пішов до дверей, але його зупинив Коваленко.
— Не думаю, що в цьому є необхідність.
Чхве простягнув руку до патрульного, який був із ним, і той віддав слідчому теку із ухвалою суду.
— Якщо Ви щось не дочитали, то там чітко визначено, що обшук проводитиметься в усьому будинку і території біля нього. Мені шкода, що Ви пригріли змію, але не заважайте слідству.
Мирослав ледве чутно скрипнув зубами. Він підійшов до дверей майстерні, дістаючи з кишені ключ.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Шляхи до серця
Misterio / SuspensoМи опинилися тут випадково. Але ми можемо зробити так, щоб це було недарма.