မနက္ခင္း ေနေရာင္ျခည္အလင္စူးစူးရဲ့ ဝင္ေရာက္ထိုးေဖာက္မႈ႔ေၾကာင့္ ငယ္,,တစ္ေယာက္ အိမ္မက္ကမ႓ာထဲကေနတစ္ဆင့္ လက္ေတြ့ကမ႓ာထဲသို႔ ျပန္ေရာက္လာခဲ့သည္.....
က်စ္......
ငယ့္,,အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္း ေခါင္းတစ္ခုလံုးထိုးကိုက္ေနတာေၾကာင့္အိပ္ရာထဲကမထပဲလူးလြန္းေနမိရင္း ညကအိမ္မက္အေၾကာင္းေတြးမိသြားလို နားရြက္နဲပါးေလးေတြပူလားသလိုခံစားလာရၿပီး ငယ္,,ေစာင္ပံုထဲေခါင္းကို ထိုဝွက္ထားလိုက္မိသည္.....ဘယ္လိုအိမ္မက္ႀကီးလဲ....အား.........ရူးေတာ့မွာပဲ
ဟမ္း.....ငယ္,,ဘယ္လိုလုပ္ၿပီးအခန္းျပန္ေရာက္ေနတာလဲ ညကအေထြးတို႔ဆီသြားၿပီး စားၾကေသာက္ၾကတာကလြဲရင္က်န္တာဘာမွမမွတ္မိ ငယ့္,,ကိုအဲလစ္ျပန္ေခၚလာတာျဖစ္မယ္ "
ငယ္,,အိပ္ရာကထ မ်က္ႏွာသစ္ၿပီး နာရီကိုၾကၫ့္လိုက္ေတာ့.... ဘုရားေရ 10 နာရီေက်ာ္ၿပီး ငယ္,,ေအာက္ထပ္ကိုအျမန္ေျပးဆင္းၿပီးအဲလစ္အခန္းဆီသြားေတာ့ အဲလစ္ကရိွမေန ဟမ္း...သြားလိုက္ၾကၿပီလား ငယ္,,မႏိုးလို႔ထားခဲ့ၿပီးလားမသိဘူး ... ငယ္အေပၚထက္ကိုအျမန္ျပန္တက္ကာ ညဝတ္အင္က်ီလဲမလိုလုပ္အင္းက်ီကိုၾကၫ့္ၿပီးထူးဆန္းသြားသည္"အင္းက်ီက..? ငယ္,,ညကအေထြးတို႔ဆီသြားတုန္းကCottonညဝတ္အင္းက်ီဝတ္ထားတာပါ......ငယ္,,စဉ္းစားရင္းဦးေနွာက္ႀကီးေပါက္ထြက္ေတာ့မယ္...
ဟူး......ေနာက္တစ္ခါဘယ္ေတာ့မွ အရက္ေသစာမေသာက္ေတာ့ဘူးလို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္" အခုေတာ့တစ္ကိုယ္လံုးလည္းအနံ႔မေကာင္းတာနဲ ေရခ်ိဳးေခါင္ေလ်ွာ္လိုက္သည္ အဝတ္လဲေနတုန္းတံခါးေခါက္သံၾကားတာေၾကာင့္ အျမန္လဲၿပီး ေအာက္ကိုဆင္းကာတံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့....
"ငယ္,,နင္ကဒီကိုေရာက္ေနတာလားငါတို႔မွာနင္ေျပာက္လို႔ ရွာလိုက္ရတာဟယ္"
"ဟုတ္ပါ့ၾကာညိုရယ္ နင္ညကတစ္ေယာက္ထဲျပန္လာတာလား"
"ဟင္....ငယ့္,,ကိုညကအဲလစ္ေခၚလာတာမဟုတ္ဘူးလား"
ငယ္,,အေထြးနဲအဲလစ္အေျပာေၾကာင့္ ပိုၿပီးေခါင္းကိုက္လာရသည္မွာအမွန္ "
"ဟယ္ ....ညကငါ့ကိုယ္ငါေတာင္မထႏိုင္တာ ၾကာညိုရယ္"
"ေအ့ေလ....ငါတို႔လည္းအခုမွႏိုးတာဟ ေခါင္းေတြကိုကိုက္ခဲေနတာပဲအား........ေသေတာ့မွာပဲ"