Part_24 Zawgyi

126 1 0
                                    

"ထူးထူးဆန္းဆန္း ခြန္း,,ေလးဒီေန့ေစာစီးႏိုးလို႔ပါလား ေျပာျပပါအုန္းမာမီ့ကို ဘာအေၾကာင္းမ်ားရိွသလဲလို႔..."

ခ်စ္ခြန္းခ်ိဳ အေပၚထက္ဆင္း‌လာေတာ့ မနက္ဆာထမင္းဝိုင္းမွာ သူမကလြဲရင္လူစံုတက္ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ ထူဆန္းလို႔ေမးလိုက္မိသည္ေလ သူမရဲအေမးစကားကို သူမရဲေယာကၡမျဖစ္သူကၿပံဳယံုသာၿပံဳးျပၿပီး ခြန္း,,ေလးကိုမ်က္စျပစ္ျပသည္" မာမီကအခုရက္ပိုင္းခြန္း,,ေလးနဲဆိုတစ္ၿပံဳးၿပံဳးနဲရယ္ အရင္ကနဲကိုမတူတာ ဒီေျမးဖြားေတြ သူမ,,ကိုဘာေတြမ်ားဖံုကြယ္ထားၾကသလဲမသိ ခ်စ္ခြန္းခ်ိဳ,,စာပြဲမွာဝင္ထိုင္လိုက္ၿပီး ခြန္း,,ကိုဘယ္လိုလဲဆိုတဲ့အၾကၫ့္နဲၾကၫ့္လိုက္ေတာ့....ခေလးတစ္ေယာက္လို သြားတက္ေလးမ်ားေပၚေအာင္ရယ္ျပေနေသး"

"ခြန္း,,တမင္အေစာထတာပါ မာမီရဲ့ မေန့ညကခြန္း,,စာေတြၿပီးလို႔အားတာနဲဒယ္ဒီ့ရဲ စာရင္းခ်ဳပ္ေတြယူစစ္ကူေပးထားတာ အဲဒါမနက္ၾကရင္ဒယ္ဒီရံုးသြားခ်ိန္မမွီမွာဆိုးလို႔ အေစာထလိုက္တာ မာမီလည္းသိတဲ့အတိုင္အခုတစ္ေလာဒယ္ဒီကမိုးမလင္းေသးဘူး ရံုးသြားဖို႔ကလုပ္ေနၿပီး ၿပီးေတာ့မနက္ဆာအတူမစားရတာလဲၾကာေပါ"

ခြန္း,,ေလးအေျပာစကားေၾကာင့္ ခ်စ္ခြန္းခ်ိဳ,,အကို႔ကိုစိတ္မေကာင္းသလိုလွမ္းၾကၫ့္မိေတာ့ အကိုကအဆင္ေျပပါတယ္ဆိုတဲ့အၿပံဳးေလးနဲၿပံဳျပရွာသည္"သီဟႏိုင္,ကသူလိုခ်င္တာမရမခ်င္း လက္ေရွာမွာမဟုတ္
သီဟႏိုင္,ျဖစ္ခ်င္တဲ့အရာကိုလည္း ခ်စ္ခြန္းခ်ိဳ,,လံုးဝသေဘာမတူႏိုင္ ၿပီးေတာ့အကို႔ ကိုလည္းအခုလိုစိတ္ပင္ပန္းလူပင္ပန္းတာမ်ိဳးကိုလည္းထက္မျမင္ရက္ႏိုင္ေတာ့ပါ သူမတစ္ခုခုကိုဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရေတာ့မွာပါလားလို႔ေတြးမိသည္ "

"သား အလုပ္မ်ားတာေတာ့မ်ားတာေပါ့သားရယ္ က်န္းမားေရးကိုလည္းဂရုစိုက္ပါကြယ္ သားကိုခ်စ္တဲ့ သူေတြစိတ္ပူပန္ေနရၿပီေလသားရယ္ မာမီက္ိုယ္တိုင္လည္း မာမီ့ရဲသားေလးကို စိတ္ပူေနရတယ္သားရဲ"

"ဟုတ္တယ္ အကိုက်န္းမာေရးေလးေတာ့ဂရုစိုက္ပါအကိုရယ္ ခ်ိဳ,,တို႔အတြက္အေရးႀကီးဆံုးကအကိုပါ ေငြေၾကးဥစၥာနဲဂုဏ္ပကာသနေတြမလိုအပ္ပါဘူး မိသားစုေလးစုစုစည္းစည္းေလနဲက်န္းက်န္းမာမာေလးေနရရင္ပဲ ခ်ိဳ႕,,အတြက္ကအတိုင္ထက္အလြန္ပါအကိုရယ္"

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now