Part_34 Zawgyi

102 3 0
                                    

ငယ္,,....!

ငယ္,,.....!!

ငယ္,,မေျပးပါနဲ႔ ..........

ငယ္,,ကိုယ့္ဆီကေနထြက္မသြားပါနဲ႔ ကြာ.........

ငယ္,,!!

အေနာက္ကိုလွၫ့္မၾကၫ့္ပဲ ေျပးေနတဲ့ငယ့္,,ေနာက္ကိုခြန္း,,ေျပးလိုက္ေနမိၿပီး ပါးစပ္ကေနလည္းအဆက္မျပက္ငယ့္,,ရဲ့အမည္ေလးကိုေရရြတ္ရင္နဲေပါ.........

ငယ္,,........

ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ေျပးေနတဲ့ေျခေထာက္ေလးေတြက ေညာင္းသြားလို႔ထင္ပါတယ္ရပ္သြားသည္"သို႔ေသာ္ခြန္း,,ဘက္ကိုလွၫ့္မၾကၫ့္ပါ.

"ငယ္,,ကိုယ္ကိုမထားခဲ့ပါနဲ........ကိုယ္....ကိုယ္တစ္ေယာက္ထဲဆက္ၿပီးမေတာင့္ခံႏိုင္ေတာ့ဘူး.......ကိုယ္ဆီျပန္လာပါေတာ့ခေလးရယ္........ကိုယ့္ဆီျပန္လာပါေတာ့ေနာ္......."

ေနရာမွာ....ခြန္း,,ဒူးေထာက္ခ်ကာငိုေႂကြးေနမိသည္...

"ဘာလို႔ငိုေနတာလဲဟင္.........မငိုပါနဲ....."

ခြန္း,,အသံၾကာလို႔ေမာ့ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ငယ္,,မဟုတ္ေတာ့ပဲ.......

"ဘန္နီ"

ဟမ္း!!!!!

ခြန္း,,တစ္ကိုယ္လံုးေခြၽးေတြနဲ႔ လန႔္ႏိုးလာသည္" လူကလည္းေမာဟိုက္ေနမိသည္...'

ေဟာ....ဟင္း.....ေဟာ.....ဟင္း........

အိမ္မက္မက္ေနတာပဲ................ ဘယ္လိုအိမ္မက္မ်ိဳးႀကီးလဲ
ခြန္း,,မ်က္ႏွာကိုလက္ျဖင့္ ပြတ္သက္လိုက္ၿပီး နာရီကိုၾကၫ့္လိုက္ေတာ့4:15ပဲရိွေသးသည္"ျပန္အိပ္လို႔လည္းမရ အလုပ္နားရက္လည္းျဖစ္တာေၾကာင့္ ခြန္း,,ထၿပီး အားကစားဝတ္လဲကာ Gmyအခန္းကိုဦးတည္လိုက္သည္"

""''"''''''''''''''''
"ေဒၚၾကဴ"

"သမီး ဘန္နီ,,ႏိုးၿပီလား"

"ဟုတ္.......ဟို.......ခြန္း,,ဆင္မလားေသးဘူးလားဟင္"

"ဟုတ္တယ္ သမီးရဲ''

"အလုပ္နားရက္မလို႔ ေလးက်င့္ခန္း‌လုပ္ေနတာ ထင္တယ္ ဘန္နီ,,ခြန္း,,တြက္ပ်ားသံပုရာေဖ်ာ္သြားေပးလိုက္အုန္းမယ္ေနာ္"

ေဒၚၾကဴတစ္ေယာက္ ဘန္နီ႔,,ကိုၾကၫ့္ၿပီးၿပံဳးမိသည္"ဒီ‌ခေလးမေလးကခြန္း,,ေလးကိုေတာ္ေတာ္ခ်စ္ရွာတာ ဘာမွမရိွၿမိဳ႔နဲလည္းေဝလန္ေခါင္ခိုက္ေနတဲ့ ဒီလိုေနရာ ဒီအိမ္ႀကီးထဲမွာ ေပ်ာ္ေနတာပဲၾကၫ့္ေလ ခြန္း,,ေလးအလုပ္ကျပန္လာရင္ဆို တက္ႂကြေနတာပဲ ဒီလိုအလုပ္နားတဲ့ရက္ဆို ပိုလို႔ေတာင္ဆိုးေသး ခြန္း,,ေလးကလည္ဒီခေလးမေလးေပၚသံေယာဇဉ္ရိွရွာပါတယ္ ကြယ္ရာမွာေတာ့ဂရုစိုက္ေပးတက္ၿပီး ေရ႔ွတင္မွာဆိုရင္ေတာ့ စကားၾကမ္းၾကမ္းေတြေျပာၿပီးရန္လုပ္တက္တာဒီခတ္ကာလခေလးေတြကို လိုက္လို႔မမွီေတာ့ပါဘူးကြယ္.......မမေလးခ်ိဳဒီေန့ေတာ့လာမယ္မထင္ ခြန္း,,ေလးရိွတာေၾကာင့္ ......

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now