~~ၾကာပန္းျဖဴျဖဴေလးကိုကိုင္ၿပီး အုပ္ဂူျဖဴျဖဴေရွမွာရပ္ေနတဲ့ မိန္းမငယ္ေလးတစ္ေယာက္က တစ္စံုတစ္ေယာက္ကိုႏွစ္ႏွစ္ကာကာလြမ္းေၾကာင္းကို ႏႈတ္ဖ်ားကေနဖြင့္ဟမေျပာပဲ မ်က္ဝန္း ေလးတို႔ကေနတစ္ဆင့္ေျပာေနေလသည္~~
"ေမေမ....ငယ္,,ေမေမ့ဆီကိုထက္လာတယ္ေနာ္.....ၿပီးေတာ့ငယ္,,ေလေမေမ့အတြက္လက္ေဆာင္ယူလာတယ္ .....
ခြန္း,,အလိုက္သင့္လက္ထဲမွာကိုင္ထားတဲ့ ငယ့္,,ရဲပန္းခ်ီအိတ္ေလးထဲက ပန္းခ်ီစာအုပ္ထုတ္ေပးလိုက္ၿပီး"
"အန္တီ,,ေတြရတာဝမ္းသာပါတယ္ဗ် ကြၽန္ေတာ္နံမည္ကခြန္းျမတ္ရာပါ ဦးျမတ္ရာဇာနဲေဒၚခ်စ္ခြန္းခ်ိဳတို႔ရဲ သမီးပါ ကြၽန္ေတာ္အန္တီ့ဆီကခြင့္ေလး တစ္ခုေတာင္းခ်င္ပါတယ္ အဲဒါကကြၽန္းေတာ္ငယ္,,ကိုတစ္ဘဝလံုးေစာင့္ေရွာက္ပါရေစ ကြၽန္ေတာ္ငယ့္,,ကိုခ်စ္ပါတယ္ ကြၽန္းေတာ္ေသတဲ့အထိသစၥာရိွရိွခ်စ္သြားပါ့မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ဂတိေပးပါတယ္ဗ် အန္တီလည္းခြင့္ျပဳေပးမယ္လို႔လည္းကြၽန္ေတာ္ယံုၾကည္ပါတယ္......"
ခြန္း,,မေန့ညကမွ ငယ္,,ရဲေမေမအေၾကာင္းကိုမာမီ့ဆီေမးၾကၫ့္ေတာ့မွအေၾကာင္းစံုသိရသည္"ငယ္,,ကအသက္ရြယ္ေလးနဲမလိုက္ေအာင္ကို ပင္ပန္းခက္ခဲခဲ့တာသိရေတာ့ ခြန္း,,ကိုယ့္ကိုယ္ အျပစ္ရိွသလိုခံစားရၿပီး မုန္းမိသည္အထိပင္' ခြန္း,,ကငယ့္,,အေပၚကိုအႏိုင္နဲပိုင္းၿပီး အႏိုင္က်င့္ခဲ့တာေတြမ်ားတယ္မဟုတ္လား"
ဒါေတာင္ဒီခေလးေလးက ခြန္း,,လိုလူမ်ိဳကိုခ်စ္တယ္တဲ့ေလ......ခြန္း,,ရဲ့က်န္ရိွေနတဲ့လက္က်န္ဘဝေလးကို ဒီခေလးေလးတြက္ပဲကုန္ဆံုးပစ္မည္" အေကာင္းဆံုးဆိုတဲ့အရာမ်ားကိုပဲေပးခ်င္သည္ ဒီခေလးေလးေပ်ာ္ေနရင္ ေပ်ာ္ေနရတဲ့အေၾကာင္းရင္းေလးကခြန္း,,ေၾကာင့္ျဖစ္ေစခ်င္သည္" ဒီခေလးေလးငိုေနရင္လည္း ခြန္း,,ရင္ခြင္ႀကီးက ခေလးေလးရဲ့အပိုင္ပါလို႔ေျပာၿပီး ရင္ခြင္ထဲထၫ့္ထားကာႏွစ္သိပ့္ေပးခ်င္သည္" အခုဒီခေလး,,ရဲ့ဒီလိုပံုစံေလးက ခြန္း,,ရဲရင္ေတြနာရသည္ "ဒီကိုစေရာက္ထဲက ၾကာပန္းေလးကို ကိုင္ၿပီးရပ္ေနတာ ႏွစ္နာရီေလာက္ရိွၿပီး ခြန္း,,တားခ်င္ေပမဲ့မတားရက္ပါ ငယ္,,ကသူ႔ေမေမကို ေျပာခ်င္တဲ့စကားမ်ားကို ႏႈတ္ကေနဖြင့္ဟေျပာေနတာမဟုတ္ပဲ ရင္ထဲကေန မ်က္ဝန္းေတြကေန ေျပာေနတာေၾကာင့္မလို႔ ခြန္း,,ေဘးကေနသာ ထီေလးေဆာင္းေပးၿပီး အလိုက္သင့္တိတ္တိတ္ေလးပဲရိွေနေပးလိုက္သည္"