ခြန္း,,တို႔ေတြဓာတ္ေတာ္ခ်ိဳင့္ေရတံခြန္းမွာလည္ပတ္ၿပီးတာနဲ ပင္ပန္ၿပီး ပင္ပန္းဒဏ္မခံႏိုင္တဲ့အဖြဲေတြက ဟိုတယ္ျပန္နားခ်င္ၾကတာေၾကာင့္လူစုၿပီးဆရာကျပန္ပို႔ေပးတာနဲ ခြန္း,,ပါလိုက္ျပန္လာခဲ့တာပဲျဖစ္သည္"
တစ္ျခားအဖြဲေတြနဲ ငပိုင္တို႔ကေတာ့ ျပင္ဦးလြင္အမ်ိဳးသားျပတိုက္နဲ ဝိုင္ၿခံကို ထက္ၿပီးခရီးဆက္ၾကသည္"
ခြန္း,,ကေတာ့ မနက္ထဲကဒီခရီးစဉ္မွာအမူးသမားေလးမပါ၍ ခြန္း,,မေပ်ာ္ႏိုင္ေနာက္ဆံတင္းေနရသည္မွာလည္းအမွန္"
တစ္ေန့လည္လံုးလည္း မေန့ညကအျဖစ္ပ်က္ကေလးေၾကာင့္ၾကည္ႏူးမႈေလးကလည္မဖံုးႏိုင္မဖိႏိုင္ပါ ငယ့္,,ကိုလည္းစိတ္ကမခ်မေန့ညက အရိွန္နဲမ်ားဖ်ားလို႔ေနမလာလို႔ေတြးေနမိၿပီး ဟိုတယ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ အရင္ဆံုး ေျခဦတၫ့္ရာ
ငယ့္,,ရဲအခန္းေရ႔ွသို႔ ......တီေတာင္.......တီးေတာင္.......တီေတာင္.......
ငယ့္,,အခန္းကို ဘဲလ္တီေနတာၾကာၿပီး တံခါးလာဖြင့္ေပးပံုမရရင္ေတာ့ ငယ္,,တို႔အုပ္စုဘယ္သေဝထိုးသလဲမသိ အမူးသမားေလး တို႔ေတာ့ အရမ္းအတက္ေကာင္းေတြတက္ေနတာ"
အဲလစ္ဖုန္းကိုဆက္ၾကၫ့္ရင္ရတာပဲ ဟုတ္တယ္ အဲလစ္ကိုဖုန္းဆက္ၾကၫ့္ရမယ္""ခြန္း,,...?"
ခြန္း,,ေနာက္ကေခၚသံၾကားလိုလွၫ့္ၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ထင္တဲ့အတိုင္ပဲအျပင္ကျပန္လာတာသၫ့္ပံု မရေတာ့ဘူး ဒင္းေလးကိုဒီအတိုင္လြတ္ထားရင္မျဖစ္ေတာ့ဘူး ခြန္း,,မ်က္ႏွာကိုတည္ထားလိုက္ၿပီး...
"ဒါက ဘယ္ကျပန္လာတာလဲ!! မေျပာမဆိုနဲ"
"ဟို....အရီဖ်ားေနလို႔.....အဲတာ...ေဆးခန္းျပရင္ ေန့လည္စာသြားစားၾကတာ...."
"ဟုတ္တယ္......ဟုတ္တယ္...... မခြန္း,,ျပင္ဦးလြင္မွာရိွတဲ့အဲလစ္အေဒၚကိုလိုက္ပို႔ခိုင္တာပါ အဲလစ္တို႔ပဲသြားတာမဟုတ္ပါဘူး ဆရာ့ဆီလည္းဖုန္းဆက္ၿပီးခြင့္ေတာင္းလိုက္ပါတယ္ မခြန္း,,ဆီကိုဆက္ရင္အႏွာက္ယွက္ျဖစ္မွာဆိုးလို႔..."
ခြန္း,,ကမ်က္ႏွာတည္ၿပီးေလသံမာမာနဲေမးလိုက္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္လံုးက ၿငိမ္ကုပ္ၿပီးျပာျပာသလဲရွင္းျပလာသည္"အမယ္ သူတို႔ကခြန္း,,ကိုေၾကာက္ပါတယ္ေပါေလ