~သိပ်ချစ်တဲ့ အကြောင်းလေးကြာချင်တယ်....~~~
~~ငါ့ဘဝနဲရင်းပြီး~~တောင်းဆိုမယ်.....
~မင်းသိတဲတိုင်းပဲ~ပြောပြလိုက်ပါ...ချစ်....သူရယ်~~
~~တို့တစ်ယောက်ထဲကြားမဲ့~~စကားသံနဲ~~
~နှုတ်ခမ်းပါးလေးလှုတ်ခက်သွားယုံနဲ~~~~~~~
~~တိုးတိုးလေးပဲ....မင်းပြောပြလိုက်ပါအချစ်ရယ်...~~
...~~~~
ခွန်း,,မနက်ထဲကBluetoothနဲ့ဖွင့်ထားတဲ့ သီချင်းလေးလိုက်ညီးရင်း ကျောင်းသွားဖို့ ပြင်ဆင်နေတာတော်တော်ကြာပြီး စိတ်တိုင်းမကျနိုင်....မာမီ့ကိုယူနီဖောင်းအသစ်ထက်ဝယ်ခိုင်းမှရမယ် ....အခုလောလောဆယ်တော့ နောက်ကျမှာဆိုးတာကြောင့် မာမီရှေ့အပတ်ကမှ ဝယ်ပေးထားတဲ့ ယူနီဖောင်းလေးပဲ ကောက်ဝတ်လိုက်ပြီး မှန်ရှေ့မှာရပ်ကာ ထုံစံတိုင်ဆံပင်တစ်ဝက်ကိုစီးလိုက်ပြီး ကိုယ့်ကိုမှန်ထဲ သေချာပြန်ကြည့်လိုက်တော့.....
Wow....ငါသေချောတာပါလား........"အော်......အချစ်မူးမူးပြီး....ရူးတယ်ဆိုတာ..ဒါမျိုးကို....."
"အထွေ...နင်ဘယ်သူကိုကြိုက်လို့လဲ.....ရည်းစာတွေဘာတွေထားရင်ငါ့ပြောပြနော်မဟုတ်ရင်ငါကဒေါ်မြနဲ တိုင်ပြောပစ်မှာ"
"အမလေ....အရီရယ်နင်ကများငါ့အထင်ကြီးလို့ဟယ်....အချစ်မူးမူးတယ်ဆိုတာ....ဒီမှာတွေ့လား...ဒီအညိုရောင်တောက်တောက်ကြီးကိုနေပြောတာ........ ဒီမှာအရီနင်ဘာမှမသိရင်လည်းအစားသောက်ပဲဆက်စားနေလိုက် သိလားအာရုံတွေလာနှောက်မနေနဲ ငါဒီမှာတင်းနေတာနော်.....ဟင်း..ဟင်း..
ငယ်,,ဒေါ်မြကို မနက်စာကူပြင်ပေးနေရင်းနဲ့ ခွန်း,,အကြောင်းကိုတွေးပြီး ပြုံးမိလိုက်တာကို အထွေးကမြင်သွားပြီး ငယ်,,ကိုစောင်ပြောနေတာကြောင့် ခလေးလိုစိတ်ကောက်နေတဲ့ အထွေးကိုကြည့်ပြီး ရယ်ပါရယ်မိသည်"
အထွေးက မနေ့ညကခွန်း,,ငယ့်,, ကိုတန်လျှာဘက်လိုက်ပို့ ပေးတာကို မြင်သွားပြီး ငယ်,,နဲခွန်း,,ရဲ့အခြေနေကိုရိပ်မိသွားကာ ငယ်,,ကလျှိုဝှက်ထားတယ်ဆိုပြီး မနက်အစောကြီးထဲက စိတ်ကောက်နေတာဖြစ်သည် ငယ်,,လည်းအခြေနေတစ်ခုရောက်ရင်ပြောပြမလို့ပါ အခုဟာကချက်ချင်းကြီးဆိုတော့ မပြောဖြစ်သေးတာကျောင်းကိုရောက်မှပဲ သေချာပြောပြလိုက်တော့မယ်.....