Part-27

390 22 1
                                    

~~ကြာပန်းဖြူဖြူလေးကိုကိုင်ပြီး အုပ်ဂူဖြူဖြူရှေမှာရပ်နေတဲ့ မိန်းမငယ်လေးတစ်ယောက်က တစ်စုံတစ်ယောက်ကိုနှစ်နှစ်ကာကာလွမ်းကြောင်းကို နှုတ်ဖျားကနေဖွင့်ဟမပြောပဲ မျက်ဝန်း လေးတို့ကနေတစ်ဆင့်ပြောနေလေသည်~~

"မေမေ....ငယ်,,မေမေ့ဆီကိုထက်လာတယ်နော်.....ပြီးတော့ငယ်,,လေမေမေ့အတွက်လက်ဆောင်ယူလာတယ် .....

ခွန်း,,အလိုက်သင့်လက်ထဲမှာကိုင်ထားတဲ့ ငယ့်,,ရဲပန်းချီအိတ်လေးထဲက ပန်းချီစာအုပ်ထုတ်ပေးလိုက်ပြီး"

"အန်တီ,,တွေရတာဝမ်းသာပါတယ်ဗျ ကျွန်တော်နံမည်ကခွန်းမြတ်ရာပါ ဦးမြတ်ရာဇာနဲဒေါ်ချစ်ခွန်းချိုတို့ရဲ သမီးပါ ကျွန်တော်အန်တီ့ဆီကခွင့်လေး တစ်ခုတောင်းချင်ပါတယ် အဲဒါကကျွန်းတော်ငယ်,,ကို‌တစ်ဘဝလုံးစောင့်ရှောက်ပါရစေ ကျွန်တော်ငယ့်,,ကိုချစ်ပါတယ် ကျွန်းတော်သေတဲ့အထိသစ္စာရှိရှိချစ်သွားပါ့မယ်လို့ ကျွန်တော်ဂတိပေးပါတယ်ဗျ အန်တီလည်းခွင့်ပြုပေးမယ်လို့လည်းကျွန်တော်ယုံကြည်ပါတယ်......"

ခွန်း,,မနေ့ညကမှ ငယ်,,ရဲမေမေအကြောင်းကိုမာမီ့ဆီမေးကြည့်တော့မှအကြောင်းစုံသိရသည်"ငယ်,,ကအသက်ရွယ်လေးနဲမလိုက်အောင်ကို ပင်ပန်းခက်ခဲခဲ့တာသိရတော့ ခွန်း,,ကိုယ့်ကိုယ် အပြစ်ရှိသလိုခံစားရပြီး မုန်းမိသည်အထိပင်' ခွန်း,,ကငယ့်,,အပေါ်ကိုအနိုင်နဲပိုင်းပြီး အနိုင်ကျင့်ခဲ့တာတွေများတယ်မဟုတ်လား"
ဒါတောင်ဒီခလေးလေးက ခွန်း,,လိုလူမျိုကိုချစ်တယ်တဲ့လေ......

ခွန်း,,ရဲ့ကျန်ရှိနေတဲ့လက်ကျန်ဘဝလေးကို ဒီခလေးလေးတွက်ပဲကုန်ဆုံးပစ်မည်" အကောင်းဆုံးဆိုတဲ့အရာများကိုပဲပေးချင်သည် ဒီခလေးလေးပျော်နေရင် ပျော်နေရတဲ့အကြောင်းရင်းလေးကခွန်း,,ကြောင့်ဖြစ်စေချင်သည်" ဒီခလေးလေးငိုနေရင်လည်း ခွန်း,,ရင်ခွင်ကြီးက ခလေးလေးရဲ့အပိုင်ပါလို့ပြောပြီး ရင်ခွင်ထဲထည့်ထားကာနှစ်သိပ့်ပေးချင်သည်" အခုဒီ‌ခလေး,,ရဲ့ဒီလိုပုံစံလေးက ခွန်း,,ရဲရင်တွေနာရသည် "ဒီကိုစရောက်ထဲက ကြာပန်းလေးကို ကိုင်ပြီးရပ်နေတာ နှစ်နာရီလောက်ရှိပြီး ခွန်း,,တားချင်ပေမဲ့မတားရက်ပါ ငယ်,,ကသူ့မေမေကို ပြောချင်တဲ့စကားများကို နှုတ်ကနေဖွင့်ဟပြောနေတာမဟုတ်ပဲ ရင်ထဲကနေ မျက်ဝန်းတွေကနေ ပြောနေ‌တာကြောင့်မလို့ ခွန်း,,ဘေးကနေသာ ထီလေးဆောင်းပေးပြီး အလိုက်သင့်တိတ်တိတ်လေးပဲရှိနေပေးလိုက်သည်"

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now