"တို့,ဒီတစ်ခါတော့ လုံးဝသည်းမခံပေးနိုင်တော့ဘူ!! ခွန်း,,
လူကို ရိုင်းရိုင်းစိုင်းစိုင်းနဲ ဒီလိုပြုမှုဆက်ဆံနေတာကို ခွန်း,,မင်းဒီတိုင်ပဲကြည့်နေတော့မှာလား!!?"လရိပ် အလွန်ပင်ဒေါသထွက်နေရသည်" အလုပ်သမားလိုအဆင့်တန်းနဲ့ဟာတွေက လရိပ်လို မိန်းမကို ပမာမခန့်နဲ့ဆက်စံရဲတာ မှတ်လောက်သားလောက်အောင် ပညာပေးရမှ ကျေနပ်နိုင်မည်"
"အစ်မ ပန်းအိဘက်က ဘာများပြောချင်ပါလဲ မ,ကကျွန်တော့်ရဲ မိတ်ဆွေဆိုတာသိထားရက်နဲ ဘာလို့ဒီလိုပြုမှုရတာလဲ?"
ခွန်း,,တဂယ်ကိုစိတ်အနှောက်ယှက်ဖြစ်နေတာကြောင့် ခွန်း,,ရဲမျက်နှာကတည်တင်းနေသည်.....'
"ကျွန်မက တာဝန်အရလုပ်ရတာပါBoss ဧည့်သည်ကခွင့်မတောင်းပါပဲ Bossရဲ့ရုံးခန်းထဲကို ဝင်တာပါ ကျွန်းမတို့ဝင်လို့မရကြောင်းကို ဧည့်သည်ကိုသေချာရှင်းပြပါသေးတယ် ဧည့်သည်ကလက်မခံပဲ အတင်းဝင်လို့ ကျွန်းမတို့တားရင်းနဲ့အခုလိုအပြု မှုမျိုးဖြစ်သွားရတာပါရှင် Bossကျွန်မပြောတာကိုမယုံကြည်ရင် CCTVကနေ စစ်ဆေးနိုင်ပါတယ်......"
"ဘာ!! ငါကအတင်းဝင်လို့ ငါ့ကိုဒီလိုရိုင်းရိုင်းစိုင်းစိုင်းဆက်ဆံလိုက်တာပေါလေ!! "
"ခွန်း,,တို့က မင်းနဲ့တွေ့ချင်လို့ လာခဲ့ယုံသက်သက်ပဲဆိုတာမင်းသိတယ်နော် ဒါ တို့ကိုသက်သက်စော်ကားလိုက်တာပဲ ဒီကိစ္စကိုလုံးဝမကျေးနပ်ဘူး"
မ,ရဲ့စကားကြောင့် ခေါင်းတော်တော်ရှုပ်ရသွားသည် ခွန်,,မ,အကြောင်းကိုသိတယ် မ,ကသူမှားမှားမှန်မှန် အနိုင်ရမှကျေနပ်သူ ဒီကိစ္စမှာခွန်း,,ရဲ့ဝန်ထမ်းဘက်ကအမှားမပါ...
"မ,ဒါကလုပ်ငန်းခွင်ပါ လုပ်ငန်းခွင်မှာအလုပ်ရဲ့တာဝန်ကို သူတို့ကျေပွန်အောင်လုပ်ဆောင်ယုံပါပဲ မ,ကိုနားလည်စေချင်တယ်"
"ဒါဆို ဒီကိစ္စကတို့ မှားတာပေါ ဟုတ်လာ ခွန်း,,မင်းပြောချင်တာ တို့ကမှားတာပေါ့ ......ကောင်းပြီလေ ဒါဆိုမင်းရဲ ရုံးခန်းထဲမှာအိပ်နေတဲ့မိန်းမက ဘာလဲ?"
"ဒါက ခွန်း,,ရဲ့ကိုယ်ရေးကိုယ်တာကိစ္စပါ....."
"တို့က....တို့ကအဲမိန်းမလောက်တောင် မင်းတွက်အရေးမပါဘူးလားခွန်း,, မင်းတို့ဘက်ကိုငဲတွေးပေးဖူးတာရောရှိခဲ့ရဲ့လား....ပြောပါအုန်း,"