"တို႔,ဒီတစ္ခါေတာ့ လံုးဝသည္းမခံေပးႏိုင္ေတာ့ဘူ!! ခြန္း,,
လူကို ရိုင္းရိုင္းစိုင္းစိုင္းနဲ ဒီလိုျပဳမႈဆက္ဆံေနတာကို ခြန္း,,မင္းဒီတိုင္ပဲၾကၫ့္ေနေတာ့မွာလား!!?"လရိပ္ အလြန္ပင္ေဒါသထြက္ေနရသည္" အလုပ္သမားလိုအဆင့္တန္းနဲ႔ဟာေတြက လရိပ္လို မိန္းမကို ပမာမခန႔္နဲ႔ဆက္စံရဲတာ မွတ္ေလာက္သားေလာက္ေအာင္ ပညာေပးရမွ ေက်နပ္ႏိုင္မည္"
"အစ္မ ပန္းအိဘက္က ဘာမ်ားေျပာခ်င္ပါလဲ မ,ကကြၽန္ေတာ့္ရဲ မိတ္ေဆြဆိုတာသိထားရက္နဲ ဘာလို႔ဒီလိုျပဳမႈရတာလဲ?"
ခြန္း,,တဂယ္ကိုစိတ္အေနွာက္ယွက္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ခြန္း,,ရဲမ်က္ႏွာကတည္တင္းေနသည္.....'
"ကြၽန္မက တာဝန္အရလုပ္ရတာပါBoss ဧၫ့္သည္ကခြင့္မေတာင္းပါပဲ Bossရဲ့ရံုးခန္းထဲကို ဝင္တာပါ ကြၽန္းမတို႔ဝင္လို႔မရေၾကာင္းကို ဧၫ့္သည္ကိုေသခ်ာရွင္းျပပါေသးတယ္ ဧၫ့္သည္ကလက္မခံပဲ အတင္းဝင္လို႔ ကြၽန္းမတို႔တားရင္းနဲ႔အခုလိုအျပဳ မႈမ်ိဳးျဖစ္သြားရတာပါရွင္ Bossကြၽန္မေျပာတာကိုမယံုၾကည္ရင္ CCTVကေန စစ္ေဆးႏိုင္ပါတယ္......"
"ဘာ!! ငါကအတင္းဝင္လို႔ ငါ့ကိုဒီလိုရိုင္းရိုင္းစိုင္းစိုင္းဆက္ဆံလိုက္တာေပါေလ!! "
"ခြန္း,,တို႔က မင္းနဲ႔ေတြ့ခ်င္လို႔ လာခဲ့ယံုသက္သက္ပဲဆိုတာမင္းသိတယ္ေနာ္ ဒါ တို႔ကိုသက္သက္ေစာ္ကားလိုက္တာပဲ ဒီကိစၥကိုလံုးဝမေက်းနပ္ဘူး"
မ,ရဲ့စကားေၾကာင့္ ေခါင္းေတာ္ေတာ္ရႈပ္ရသြားသည္ ခြန္,,မ,အေၾကာင္းကိုသိတယ္ မ,ကသူမွားမွားမွန္မွန္ အႏိုင္ရမွေက်နပ္သူ ဒီကိစၥမွာခြန္း,,ရဲ့ဝန္ထမ္းဘက္ကအမွားမပါ...
"မ,ဒါကလုပ္ငန္းခြင္ပါ လုပ္ငန္းခြင္မွာအလုပ္ရဲ့တာဝန္ကို သူတို႔ေက်ပြန္ေအာင္လုပ္ေဆာင္ယံုပါပဲ မ,ကိုနားလည္ေစခ်င္တယ္"
"ဒါဆို ဒီကိစၥကတို႔ မွားတာေပါ ဟုတ္လာ ခြန္း,,မင္းေျပာခ်င္တာ တို႔ကမွားတာေပါ့ ......ေကာင္းၿပီေလ ဒါဆိုမင္းရဲ ရံုးခန္းထဲမွာအိပ္ေနတဲ့မိန္းမက ဘာလဲ?"
"ဒါက ခြန္း,,ရဲ့ကိုယ္ေရးကိုယ္တာကိစၥပါ....."
"တို႔က....တို႔ကအဲမိန္းမေလာက္ေတာင္ မင္းတြက္အေရးမပါဘူးလားခြန္း,, မင္းတို႔ဘက္ကိုငဲေတြးေပးဖူးတာေရာရိွခဲ့ရဲ့လား....ေျပာပါအုန္း,"