Part_26 Zawgyi

101 1 0
                                    

~သိပ္ခ်စ္တဲ့ အေၾကာင္းေလးၾကာခ်င္တယ္....~~~

~~ငါ့ဘဝနဲရင္းၿပီး~~ေတာင္းဆိုမယ္.....

~မင္းသိတဲတိုင္းပဲ~ေျပာျပလိုက္ပါ...ခ်စ္....သူရယ္~~

~~တို႔တစ္ေယာက္ထဲၾကားမဲ့~~စကားသံနဲ~~

~ႏႈတ္ခမ္းပါးေလးလႈတ္ခက္သြားယံုနဲ~~~~~~~

~~တိုးတိုးေလးပဲ....မင္းေျပာျပလိုက္ပါအခ်စ္ရယ္...~~

...~~~~

ခြန္း,,မနက္ထဲကBluetoothနဲ႔ဖြင့္ထားတဲ့ သီခ်င္းေလးလိုက္ညီးရင္း ေက်ာင္းသြားဖို႔ ျပင္ဆင္ေနတာေတာ္ေတာ္ၾကာၿပီး စိတ္တိုင္းမက်ႏိုင္....မာမီ့ကိုယူနီေဖာင္းအသစ္ထက္ဝယ္ခိုင္းမွရမယ္ ....အခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေနာက္က်မွာဆိုးတာေၾကာင့္ မာမီေရ႔ွအပတ္ကမွ ဝယ္ေပးထားတဲ့ ယူနီေဖာင္းေလးပဲ ေကာက္ဝတ္လိုက္ၿပီး မွန္ေရ႔ွမွာရပ္ကာ ထံုစံတိုင္ဆံပင္တစ္ဝက္ကိုစီးလိုက္ၿပီး ကိုယ့္ကိုမွန္ထဲ‌ ေသခ်ာျပန္ၾကၫ့္‌လိုက္ေတာ့.....
Wow....ငါေသေခ်ာတာပါလား........

"ေအာ္......အခ်စ္မူးမူးၿပီး....ရူးတယ္ဆိုတာ..ဒါမ်ိဳးကို....."

"အေထြ...နင္ဘယ္သူကိုႀကိဳက္လို႔လဲ.....ရည္းစာေတြဘာေတြထားရင္ငါ့ေျပာျပေနာ္မဟုတ္ရင္ငါကေဒၚျမနဲ တိုင္ေျပာ‌ပစ္မွာ"

"အမေလ....အရီရယ္နင္ကမ်ားငါ့အထင္ႀကီးလို႔ဟယ္....အခ်စ္မူးမူးတယ္ဆိုတာ....ဒီ‌မွာေတြ့လား...ဒီအညိုေရာင္ေတာက္ေတာက္ႀကီးကိုေနေျပာတာ........ ဒီမွာအရီနင္ဘာမွမသိရင္လည္းအစားေသာက္ပဲဆက္စားေနလိုက္ သိလားအာရံုေတြလာေနွာက္‌မေနနဲ ငါဒီမွာတင္းေနတာေနာ္.....ဟင္း..ဟင္း..

ငယ္,,ေဒၚျမကို မနက္စာကူျပင္ေပးေနရင္းနဲ႔ ခြန္း,,အေၾကာင္းကိုေတြးၿပီး ၿပံဳးမိလိုက္တာကို အေထြးကျမင္သြားၿပီး ငယ္,,ကိုေစာင္ေျပာေနတာေၾကာင့္ ခေလးလိုစိတ္ေကာက္ေနတဲ့ အေထြးကိုၾကၫ့္ၿပီး  ရယ္ပါရယ္မိသည္"

အေထြးက မေန့ညကခြန္း,,ငယ့္,, ကိုတန္လ်ွာဘက္လိုက္ပို႔ ေပးတာကို ျမင္သြားၿပီး  ငယ္,,နဲခြန္း,,ရဲ့အေျခေနကိုရိပ္မိသြားကာ ငယ္,,ကလ်ိႈဝွက္ထားတယ္ဆိုၿပီး မနက္အေစာႀကီးထဲက စိတ္ေကာက္ေနတာျဖစ္သည္ ငယ္,,လည္းအေျခေနတစ္ခုေရာက္ရင္ေျပာျပမလို႔ပါ အခုဟာကခ်က္ခ်င္းႀကီးဆိုေတာ့ မေျပာျဖစ္ေသးတာေက်ာင္းကိုေရာက္မွပဲ ေသခ်ာေျပာျပလိုက္ေတာ့မယ္.....

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now