Part-24

490 26 1
                                    

"ထူးထူးဆန်းဆန်း ခွန်း,,လေးဒီနေ့စောစီးနိုးလို့ပါလား ပြောပြပါအုန်းမာမီ့ကို ဘာအကြောင်းများရှိသလဲလို့..."

ချစ်ခွန်းချို အပေါ်ထက်ဆင်း‌လာတော့ မနက်ဆာထမင်းဝိုင်းမှာ သူမကလွဲရင်လူစုံတက်ဖြစ်နေသောကြောင့် ထူဆန်းလို့မေးလိုက်မိသည်လေ သူမရဲအမေးစကားကို သူမရဲယောက္ခမဖြစ်သူကပြုံယုံသာပြုံးပြပြီး ခွန်း,,လေးကိုမျက်စပြစ်ပြသည်" မာမီကအခုရက်ပိုင်းခွန်း,,လေးနဲဆိုတစ်ပြုံးပြုံးနဲရယ် အရင်ကနဲကိုမတူတာ ဒီမြေးဖွားတွေ သူမ,,ကိုဘာတွေများဖုံကွယ်ထားကြသလဲမသိ ချစ်ခွန်းချို,,စာပွဲမှာဝင်ထိုင်လိုက်ပြီး ခွန်း,,ကိုဘယ်လိုလဲဆိုတဲ့အကြည့်နဲကြည့်လိုက်တော့....ခလေးတစ်ယောက်လို သွားတက်လေးများပေါ်အောင်ရယ်ပြနေသေး"

"ခွန်း,,တမင်အစောထတာပါ မာမီရဲ့ မနေ့ညကခွန်း,,စာတွေပြီးလို့အားတာနဲဒယ်ဒီ့ရဲ စာရင်းချုပ်တွေယူစစ်ကူပေးထားတာ အဲဒါမနက်ကြရင်ဒယ်ဒီရုံးသွားချိန်မမှီမှာဆိုးလို့ အစောထလိုက်တာ မာမီလည်းသိတဲ့အတိုင်အခုတစ်လောဒယ်ဒီကမိုးမလင်းသေးဘူး ရုံးသွားဖို့ကလုပ်နေပြီး ပြီးတော့မနက်ဆာအတူမစားရတာလဲကြာပေါ"

ခွန်း,,လေးအပြောစကားကြောင့် ချစ်ခွန်းချို,,အကို့ကိုစိတ်မကောင်းသလိုလှမ်းကြည့်မိတော့ အကိုကအဆင်ပြေပါတယ်ဆိုတဲ့အပြုံးလေးနဲပြုံပြရှာသည်"သီဟနိုင်,ကသူလိုချင်တာမရမချင်း လက်ရှောမှာမဟုတ်
သီဟနိုင်,ဖြစ်ချင်တဲ့အရာကိုလည်း ချစ်ခွန်းချို,,လုံးဝသဘောမတူနိုင် ပြီးတော့အကို့ ကိုလည်းအခုလိုစိတ်ပင်ပန်းလူပင်ပန်းတာမျိုးကိုလည်းထက်မမြင်ရက်နိုင်တော့ပါ သူမတစ်ခုခုကိုဆုံးဖြတ်ချက်ချရတော့မှာပါလားလို့တွေးမိသည် "

"သား အလုပ်များတာတော့များတာပေါ့သားရယ် ကျန်းမားရေးကိုလည်းဂရုစိုက်ပါကွယ် သားကိုချစ်တဲ့ သူတွေစိတ်ပူပန်နေရပြီလေသားရယ် မာမီက်ိုယ်တိုင်လည်း မာမီ့ရဲသားလေးကို စိတ်ပူနေရတယ်သားရဲ"

"ဟုတ်တယ် အကိုကျန်းမာရေးလေးတော့ဂရုစိုက်ပါအကိုရယ် ချို,,တို့အတွက်အရေးကြီးဆုံးကအကိုပါ ငွေကြေးဥစ္စာနဲဂုဏ်ပကာသနတွေမလိုအပ်ပါဘူး မိသားစုလေးစုစုစည်းစည်းလေနဲကျန်းကျန်းမာမာလေးနေရရင်ပဲ ချို့,,အတွက်ကအတိုင်ထက်အလွန်ပါအကိုရယ်"

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now