Part_26zawgyi

100 3 0
                                    

"ဟမ္း...!တဂယ္ႀကီးလားၾကာညို? "

"ေအတဂယ္ႀကီးပဲ အဲလစ္ေရ ငါေတာင္မေန့ညကမွသိရတာဟ"

"အရီလည္းထင္ေတာ့ ထင္တယ္ ဒီလိုျဖစ္လာမယ္လို႔ေလ မခြန္း,,ကအရီတို႔ကိုဆက္စံပံုနဲ ငယ့္,,ကိုဆက္စံပံုနဲကတစ္ျခားစီပဲကို"

"ဟုတ္တယ္ အရီ‌ေျပာတာမွန္တယ္ဟ "

ငယ့္,,ကိုေက်ာင္းေရာက္ထဲကအေထြး နာပူနာဆာလုပ္‌ ေနတာအခုေန့လည္အတန္းဆင္းခ်ိန္မွငယ္,,ေျပာျပျဖစ္သည္" အေထြးနဲအရီကေတာ့နဲနဲႀကိဳသိေနၿပီးသာမလို႔ သိပ္မထူးဆန္းသလိုပံုမွန္ အဲလစ္တြက္ေတာ့ အထူးဆန္းျဖစ္လို႔ေနသည္"အရီေျပာတာကို ငယ္,,သိပ္နားမလည္ ဘယ္လိုဆက္စံပံုခ်င္းမတူတာလဲ.?

"ဘယ္လိုဆံစံပံုခ်င္းမတူတာလဲ အရီ"

"ဟင္း...!မသိဘူးလားငယ္,,ရဲ မခြန္း,,ကအရင္တုန္ကဆိုငါတို႔ကို အဖက္ေတာင္မလုပ္ဘူးဟ သူက ခပ္တည္တည္ပဲေန‌တာေၾကာင့္ အရီတို႔ဆိုစကားေတာင္မေျပာရဲၾကဘူး"

"ဟုတ္တယ္.."

"မခြန္း,,ကၾကာညို႔ကိုတဂယ္ခ်စ္မိသြားတာ အသိသာႀကီးေနာ္
ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အဲလစ္တိုေက်ာင္တက္ေနစဉ္ထဲက မခြန္း,,ဆီကဘာအသံမွမၾကားခဲ့ရဘူး အစ္မလရိပ္ကိုတြဲျဖစ္လိုက္တဲ့အေၾကာင္းကလည္ ECေတြ ေျပာၾကတာကေတာ့ အေလာင္းစားတစ္ခုေၾကာင့္တဲ့ေလ အစ္မလရိပ္ကေက်ာင္းရဲ့Queenျဖစ္တာတစ္ေၾကာင့္ရယ္ ၿပီးေတာ့မာနလည္းအရမ္းႀကီးတာ အရမ္းလည္းလွေတာ့ အစ္မလရိပ္ကိုလိုက္ၾကတဲ့သူက အမ်ားႀကီးပဲ‌ေလ ၿပီးေတာ့မခြန္း,,ကလည္း မိန္ခေလးဆိုေပမဲ့တစ္ေက်ာင္းလံုးရဲ့ King ပဲေလ မခြန္း,,လိုပဲေက်ာင္းရဲKingလို႔ တင္စားရတဲသူေနာက္ထက္တစ္ေယာက္က ဟိုတစ္ခါနင့္ကိုျပသနာဘာရွာတဲ အစ္ကိုမုန္းမာန္ထက္ပဲ မခြန္း,,နဲအစ္ကိုမာန္ထက္ကၿပိဳင္ဘက္ေတြေလ ဒါေၾကာင့္ အစ္မလရိပ္ကိုေလာင္းေၾကးထက္ၿပီးအၿပိဳင္လိုက္ၾကတာ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့အစ္မလရိပ္က မခြန္း,,ကိုေရြးသြားတယ္ဆိုပါေတာ့ အဲဒါနဲသူတို႔တြဲျဖစ္သြားၾကတာ"

"ဟုတ္ပါ့ ငယ္,,နင့္ကိုမခြန္း,,ကခ်စ္ေနတယ္ဖြင့္ေျပာေတာ့ အရီေပ်ာ္လိုက္တာဆို မေျပာေနနဲေတာ့"

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now