~ကောင်းကင်ကြီးက မှတ်ညာဏ်တွေမရှိတဲ့သမုဒ္ဒရာလေးကို
~ကမ္ဘာပေါ်မှာအဖိုးအတန်ဆုံးနဲ အလှပဆုံးသောမှတ်ညာဏ်
~လေးတစ်ခုဖန်တီပေးခဲ့သည်........ခွန်း,,ဘဝရဲ့ရှင်သန်ချင်းလေးကခွန်း,,မရှာဖွေပါပဲနဲ့ ခွန်း,,ဆီကိုဆိုက်ဆိုက်မြိုက်မြိုက်ရောက် ရှိလို့လာခဲ့လေသည်"
"ကိုယ်ကိုမယုံကြည်နိုင်သေးလည်း ရတယ်...ကိုယ်ငယ့်,,အချစ်ကိုရဖို့စောင့်နိုင်တယ်..တစ်လ..နှစ်လ...တစ်နှစ်..နှစ်နှစ်..ဘယ်လောက်ဖြစ်ဖြစ်ကိုယ်စောင့်နိုင်တယ်ငယ်,,......တစ်ခုပဲ...ကိုယ်ချစ်တာကို တော့ယုံကြည်ပေးပါနော်...,"
ခွန်း,,ကငယ့်,,ကိုချစ်....ချစ်တယ်တဲ့.....အခုငယ်,,ကို့နားကိုပင်မယုံနိုင်ပါ...ခွန်း,,ကငယ့်,,ကိုချစ်တယ်တဲ့လား....ဒါပေမဲ့မဖြစ်ရဘူးလေ
အစ်မလရိပ်ရှိနေတယ်လေ....ငယ့်,,လက်လေးကိုဆုတ်ကိုင်ထားတဲ့ ခွန်းရဲ့လက်လေးကို လွတ်ချလိုက်ပြီးတော့......အားတင်းကာ""မ...မရဘူး...ချစ်လို့...မရဘူးခွန်း,, ငယ်,,မှ.....ငယ်,,မှခွန်း,,ကိုမချစ်တာ...ပြီးတော့ခွန်း,,မှာ အစ်မလရိပ်ရှိတယ်လေ"
ဟုတ်သာပဲ ခွန်း,,ကိုမ,နဲ့တွဲနေတယ်လို့ပဲငယ်,,ကထင်နေအုန်းမှာ ခွန်း,,စကားကရုတ်တရက်ဆန်သွားတာကြောင့် ငယ်,,လက်မခံနိုင်လောက်ဘူးဆိုတာကြိုတွေးထားပြီးသာပါ " ပြီးတော့ငယ်,,ကသိပ်ကိုအတွေးလွန်တက်တာမလား ခွန်း,,နားလည်ပေးနိုင်တယ်
ဒါပေမဲ့ငယ်,,ကခွန်း,,ကိုမချစ်ဘူးဆိုတဲစကားမျိုးတော့ လိမ်နေတာသိနေရင်တောင်ခွန်း,,မကြားချင်ပါ ခွန်းငယ့်,,ရဲ့လက်မောင်းလေးနှစ်ဖက်ကိုထက်ပြီးအသာဆုတ်ကိုင်လိုက်ပြီးတော့...""ငယ်,,........ငယ်,,ဘာတွေတွေးနေလဲ ကိုယ်သိတယ် ကိုယ့်ကိုပဲကြည့်ပေးပါနော်...ကိုယ် မ,နဲ့လည်းလမ်းခွဲလိုက်ပြီ အဲ့တာဘာ ကြောင့်လဲသိလာ....ကိုငယ့်,,ကိုချစ်မိသွားလို့...ကိုယ်ငယ့်,,ကိုချစ်တာ ချစ်တယ်လိုပြောယုံတစ်ခုထဲမဟုတ်ဘူး ချစ်ယုံပဲချစ်တာမဟုတ်ဘူး မြတ်နိုးတယ် ကာကွယ်ပေးချင်တယ် နွေးထွေးမှုတွေပေးချင်တယ် ဥယျာဉ်မှုတစ်ယောက်လိုမျိုး ကိုယ့်ရဲကြာငယ်လေးကို တယုတယနဲအလှပဆုံးလေရှင်သန်နိုင်အောင်ပျိုးထောင်ပေးချင်တယ်..."