ေကာင္းကင္ႀကီးရယ္~~~~သမုဒၵရာေလးရယ္ ~~~ ခြန္း,,ရယ္~~~ၿပီးေတာ့~~~~~
ပုဇြန္ဆီေရာင္ေနလံုးႀကီးကတေျဖးေျဖးနဲ႔ ပင္လယ္ႀကီးထဲဝင္သြားတဲ့ပံုရိပ္ေလးကို ခ်စ္ရသူရဲ့ရင္ခြင္ေလးထဲကေန ေငးၾကၫ့္ရင္း ခ်စ္ရသူရဲ့ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္ေလးေတြကိုပါ မွတ္တမ္းတင္ေနမိသည္။
"ခြန္း,,~~"
"ဗ်ာ~~"
"ငယ္,,ေလ အသက္ရွင္ခြင့္ရတဲ့ သက္တမ္းေလးကုန္ဆံုးသြားၿပီး ေနာင္ဘဝကိုကူေျပာင္းသြားခဲ့ရင္ေတာင္မွ ငယ္,,ကထက္ၿပီးခြန္း,,ကိုခ်စ္ဖို႔ပဲေမြးဖြားလာမွာ......"
"ကိုယ္ကေတာ့ ေနာင္ဘဝဆိုတာထက္ရိွခဲ့မယ္ရင္ ငယ့္,,ကိုေမြးဖြားေပးမဲ့ မိခင္တစ္ေယာက္ျဖစ္ခြင့္ရခ်င္တယ္ ငယ္,,ဘဝေလးကို ကိုယ္ကိုတိုင္ပ်ိဳးေထာင္ေပးခ်င္တယ္~~~~"
အိပ္ေပ်ာ္ေနသူရဲ့ မ်က္ဝန္းေထာင့္နားမွာ မ်က္ရည္စေလးေတြစီးက်လာကာ တေျဖးေျဖးနဲ႔မ်က္ခြန္ေလးေတြလႈတ္ရွားလာၿပီး မ်က္ဝန္းေလးေတြ ပြင့္လာခ်ိန္မွာေတာ့ အခုလက္ရိွေရာက္ေနတဲ့ေနရာ ျဖစ္ေနတဲ့ အျဖစ္ပ်က္ေတြကို ေတြးေတာ့ႏိုင္ဖို႔ အားအင္မရိွသလို ႏိုးႏိုးလာျခင္း နာက်င္ထံုထိုင္းေနတဲ့ႏွလံုးသားေလးေၾကာင့္ ပါးျပင္ထက္သို႔မ်က္ရည္မ်ားစြာ စီးက်ေနသည္....
ခြန္း,,ကဘာလို႔ငယ့္,,ကိုမမွတ္မိရတာလဲ ငယ္,,ကေရာခြန္း,,ကိုဘာလို႔ေမ့ေနရတာလဲ.........
(ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခြန္း,,ရယ္မမွတ္မိခဲ့လို႔.......ၿပီးေတာ့အရမ္းလြမ္းတယ္)
ငယ္,,ခြန္း,,အေၾကာင္းေတြးေတာ့မိရင္း ရင္ေတြနာလာၿပီး ကိုယ့္ကို ကိုပိုၿပီး မုန္းမိသည္...ခြန္း,,ကိုမမွတ္မိခဲ့လို႔ ခြန္း,,ကိုေမ့သြားခဲ့လို႔ ကိုယ့္ကို ကိုအျပစ္ႀကီးတစ္ခုက်ူးလြန္ထားတဲ့ သူလိုမ်ိဳးခြင့္မလြတ္ႏိုင္ခဲ့ပါ......
'ဘာလို႔လဲ!! ဘာေၾကာင့္လဲ!! ဘာလို႔ငယ့္,,ကိုက်မွဒီလိုေတြဖန္လာရတာလဲ!! ဟင့္!!!
ငယ္,,ေခါင္းေတြကိုအဆက္မပ်က္ ထုရိုက္ေနမိရင္း တစ္ခုစဥ္းစားမိသြားသည္ ။
(ခြန္း,,ကငယ့္,,ကိုေမ့သြားတာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ မမွတ္မိတာ ဘန္နီ,,အျဖစ္နဲ႔ရိွစဉ္အခ်ိန္တုန္းက ခြန္း,,ရဲ့အခန္းထဲမွာ ငယ္,,ရဲ့ဓာတ္ပံုေလးကိုျမင္ခဲ့တယ္ ဒါဆိုအန္တီကေရာ အန္တီကေရာဘာလို႔ငယ့္,,ကိုမမွတ္ရတာလဲ?! ဘာလို႔ငယ့္,,ကိုဘယ္သူကမွမမွတ္ၾကတာလဲ)