"ဟိတ်....."
"ခွန်း,,ဝီစကီကို တစ်ခွက်ပြီးတစ်ခွက် ဇိမ်ခံပြီးသောက်နေရင်း အနားရောက်လာတဲ့ မိန်းခလေးတစ်ယောက်ကြောင့် စိတ်ရှုပ်သွားပြီး ထိုမိန်းခလေးနားက ရေမွှေးနုံပြင်းပြင်းက ခွန်း,,ကိုအော်ဂလီဆန်မိသည်အထိပင်"
"တို့မင်းကိုကြည့်နေတာကြာပြီ အဖော်လည်းမတွေ့ပါလား တို့အဖော်လုပ်ပေးမယ်လေ...."
ချွဲပြစ်နေတဲ့ စကားသံမှာ ရွံစရာ...
"မလိုဘူး!!!ထွက်သွား!!
"ဟိုး...စိတ်ကိုရှော့မှပေါ ဘာလို့ဒီလောက်စိတ်ကြီးနေလဲ....တို့ကကောင်းကောင်းပြုစုပေးမယ်လေ..."
"ဝုန်း!!!!'"
တော်တော်ရဲတင်းတဲ့ မိန်းမပဲ ခွန်း,,ရဲ့ပေါင်ပေါ်ကိုအတင်းလာထိုင်
ပြီး ရွံစရာစကားများပြောလာတာကြောင့် ဆောင့်တွန်းပစ်သည်"" တောက်!!.......ရှင်!!!!မိုက်ရိုင်းလိုက်"
"ရော့.......အဲတွက်လျှော်ကြေး!!"
"ဟား... ဟျောင်....နေအုန်လေးကွာ"
"အစောကြီးရှိသေးတယ် လေကွာ"
ခွန်း,,ထိုရွံစရာအမျိုးသမီးကို တစ်သောင်းတန်တစ်ထက် ပစ်ပေးခဲ့ပြီး အာရုံနောက်သွားတာကြောင့် ကွန်ဒိုပဲပြန်ဖို့ မက်စ်)ကိုဖုန်ဆက်ခေါ်ပြီး Barထဲကထွက်သွားတော့ နောက်က ငပိုင်နဲဘီလျံကာက လှမ်းခေါ်နေသေးတာမလို့ လက်ပြနှုတ်ဆက်ပြီးပဲပြန်ထွက်ခဲ့လိုက်သည်"
ခွန်း,,ကွန်ဒိုရောက်တော့ အင်းကျီတွေအကုန်ချွတ်ကာ ရေချိုးခန်းထဲအမြန်ဝင်လိုက်ရသည် "အကြောင်းကတော့ ခွန်း,,အသားကိုတစ်ခြားသူထိတာကို အရမ်းရွံကြောင့်ပင်"
"""""
နေရောင်ခြည်ရဲ့ အလင်းရောင် လေးကို ကုလာထိုင်ပေါ်မှာ ပန်ချီစာအုပ်လေးပိုက်ပြီး ထိုင်ကြည့်နေတဲ့ပုံက စိတ်နဲကိုယ်နဲမကပ်တဲ့သူလို....ဒေါက်......ဒေါက်.....ဒေါက်....
ဘယ်သူလဲဆိုတာ ကြိုသိနေပြီးသားမလို့ ဘန်နီ,,နောက်သို့လှည့်မကြည်ဖြစ်ပါ.....
"Hello, .......Bunny"
"Hi. Mr.Jon"
"I heard you weren't feeling well today."
"ဒီနေ့ မင်း နေမကောင်းဘူးလို့ ငါကြားတယ်"