ဝါး.......
"ညကအိပ္မေပ်ာ္ဘူးလား?......ဘန္နီ,,"
"ဟို........ဟုတ္တယ္ကိုကို ညကအိပ္လို႔မေပ်ာ္လို႔...."
ဘန္နီ,,ကိုကို႔ ကိုအျမန္လိမ္လိုက္ရသည္"ညက ခြန္း,,နဲဖုန္းေျပာေနတာေၾကာင့္ေနာက္က်မွအိပ္ၿပီး ညလည္ေလာက္ေရာက္ေတာ့ အိမ္မက္ေၾကာင့္ ႏိုးလာၿပီး ျပန္အိပ္လို႔မရတာေၾကာင့္ ပန္းခ်ီထိုင္ဆြဲေနလိုက္တာ ႀကီးႀကီးေမ မနက္လာႏိုးတဲ့အခ်ိန္မွ မိုးလင္းေနမွန္သိသည္ "
"ဒါဆို ဒီေန့သင္တန္းပဲအပ္ခဲ့ၿပီး မနက္ျဖန္မွလာတက္ေလ အိမ္ျပန္ၿပီးျပန္အိပ္လိုက္ပါလားဘန္နီ,, အိပ္ေရးမဝတာကလည္း ေခါင္းကိုက္တက္တယ္......"
"ဘန္နီ,,အိမ္မွာေနရတာ နဲနဲေလးပ်င္းလာၿပီ....ဘန္နီအရမ္းအိမ္ခ်င္လာရင္ ေပးအိပ္ဖို႔ ကိုကိုက teacherေျပားေပးထားေလေနာ္..."
မာန္ထက္ ဘန္နီ,,ကိုၾကၫ့္ၿပီး သေဘာက်ေနမိသည္။ အိမ္မွာေနရတာပ်င္းေနမွာသိေပမဲ အျပင္ကိုမာန္ထက္မပါပဲလြတ္လိုက္ဖို႔က လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္ စိတ္မလည္းခ်ႏိုင္ပါ အျပင္သြားရင္မာန္ထက္ပါေနတာေတာင္ ဘန္နီ႔,,ေဘးကျဖတ္သြားတဲ့ လူတခ်ိဳ႕ကသိသိသာသာကိုလိုက္ေငးေနၾကတာကို ဒီေကာင္ဘယ္လိုစိတ္ခ်ႏိုင္မလဲ အခုေတာင္ပန္းခ်ီသင္တန္းေလးတက္ခ်င္လို႔ပါဆိုၿပီးဘန္နီ,,ကပူဆာေနလို႔သာ လိုက္ေရာလိုက္ရတာ စိတ္ကမခ်ႏိုင္"
ဘန္နီ႔,,ရဲ့ဝိုင္းစက္ေနတဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြက မ်က္မွန္တာမတက္ထားရင္ဘယ္ေလာက္မ်ားေတာင္ ေတာက္ပေနလိုက္မလဲ ႏႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကဘာမွမလိမ္းခ်ယ္ထားရင္ေတာင္နီေစြေစြေလးျဖစ္လိုေနသည္....မ်က္ႏွာေလးဆိုလည္းဘာမွလိမ္းခ်ယ္စရာမလိုပါပဲ ၾကည္လင္ၿပီး ပါးမို႔မို႔ေလးေတြမွာဆို ေသြးေက်ာ့ႏုႏုေလးေတြပါျမင္ေနရသည္" မ်က္မွန္ပဲတက္ထားလို႔လား အရြယ္ပဲေရာက္လာလို႔လားမသိဘူး မ်က္ႏွာအစိတ္ပိုင္းေလးေတြက ေသခ်ာၾကၫ့္ရင္ အရင္ကမာန္ထက္ေနာက္ တစ္ေကာက္ေကာက္လိုက္တဲ့ ဘန္နီ,,ေလးနဲမတူေတာ့တာေသခ်ာသည္...ေကာင္မေလး အရြယ္ေရာက္လာလို႔ပိုၿပီးလွလာတာေတာ့အမွန္ပဲ....
"ဘန္နီ,,က ငယ္ငယ္ကေတာ့ထြားၿပီးအရမ္းကိုသြက္တာ အစားလည္းအရမ္းမက္တာေလ အစားပုတ္ေလး ဘာလို႔အသက္ႀကီးလာမွ ေသးေသးၫွပ္ၫွပ္ေလးျဖစ္သြားရတာလဲ....အစားေသာက္ေရြးသြားလို႔လားဘန္ႏွီ,,"