Part-34

459 23 4
                                    

ငယ်,,....!

ငယ်,,.....!!

ငယ်,,မပြေးပါနဲ့ ..........

ငယ်,,ကိုယ့်ဆီကနေထွက်မသွားပါနဲ့ ကွာ.........

ငယ်,,!!

အနောက်ကိုလှည့်မကြည့်ပဲ ပြေးနေတဲ့ငယ့်,,နောက်ကိုခွန်း,,ပြေးလိုက်နေမိပြီး ပါးစပ်ကနေလည်းအဆက်မပြက်ငယ့်,,ရဲ့အမည်လေးကိုရေရွတ်ရင်နဲပေါ.........

ငယ်,,........

နောက်ဆုံးမှာတော့ ပြေးနေတဲ့ခြေထောက်လေးတွေက ညောင်းသွားလို့ထင်ပါတယ်ရပ်သွားသည်"သို့သော်ခွန်း,,ဘက်ကိုလှည့်မကြည့်ပါ.

"ငယ်,,ကိုယ်ကိုမထားခဲ့ပါနဲ........ကိုယ်....ကိုယ်တစ်ယောက်ထဲဆက်ပြီးမတောင့်ခံနိုင်တော့ဘူး.......ကိုယ်ဆီပြန်လာပါတော့ခလေးရယ်........ကိုယ့်ဆီပြန်လာပါတော့နော်......."

နေရာမှာ....ခွန်း,,ဒူးထောက်ချကာငိုကြွေးနေမိသည်...

"ဘာလို့ငိုနေတာလဲဟင်.........မငိုပါနဲ....."

ခွန်း,,အသံကြာလို့မော့ကြည့်လိုက်တော့ ငယ်,,မဟုတ်တော့ပဲ.......

"ဘန်နီ"

ဟမ်း!!!!!

ခွန်း,,တစ်ကိုယ်လုံးချွေးတွေနဲ့ လန့်နိုးလာသည်" လူကလည်းမောဟိုက်နေမိသည်...'

ဟော....ဟင်း.....ဟော.....ဟင်း........

အိမ်မက်မက်နေတာပဲ................ ဘယ်လိုအိမ်မက်မျိုးကြီးလဲ
ခွန်း,,မျက်နှာကိုလက်ဖြင့် ပွတ်သက်လိုက်ပြီး နာရီကိုကြည့်လိုက်တော့4:15ပဲရှိသေးသည်"ပြန်အိပ်လို့လည်းမရ အလုပ်နားရက်လည်းဖြစ်တာကြောင့် ခွန်း,,ထပြီး အားကစားဝတ်လဲကာ Gmyအခန်းကိုဦးတည်လိုက်သည်"

""''"''''''''''''''''
"ဒေါ်ကြူ"

"သမီး ဘန်နီ,,နိုးပြီလား"

"ဟုတ်.......ဟို.......ခွန်း,,ဆင်မလားသေးဘူးလားဟင်"

"ဟုတ်တယ် သမီးရဲ''

"အလုပ်နားရက်မလို့ လေးကျင့်ခန်း‌လုပ်နေတာ ထင်တယ် ဘန်နီ,,ခွန်း,,တွက်ပျားသံပုရာဖျော်သွားပေးလိုက်အုန်းမယ်နော်"

ဒေါ်ကြူတစ်ယောက် ဘန်နီ့,,ကိုကြည့်ပြီးပြုံးမိသည်"ဒီ‌ခလေးမလေးကခွန်း,,လေးကိုတော်တော်ချစ်ရှာတာ ဘာမှမရှိမြို့နဲလည်းဝေလန်ခေါင်ခိုက်နေတဲ့ ဒီလိုနေရာ ဒီအိမ်ကြီးထဲမှာ ပျော်နေတာပဲကြည့်လေ ခွန်း,,လေးအလုပ်ကပြန်လာရင်ဆို တက်ကြွနေတာပဲ ဒီလိုအလုပ်နားတဲ့ရက်ဆို ပိုလို့တောင်ဆိုးသေး ခွန်း,,လေးကလည်ဒီခလေးမလေးပေါ်သံယောဇဉ်ရှိရှာပါတယ် ကွယ်ရာမှာတော့ဂရုစိုက်ပေးတက်ပြီး ရှေ့တင်မှာဆိုရင်တော့ စကားကြမ်းကြမ်းတွေပြောပြီးရန်လုပ်တက်တာဒီခတ်ကာလခလေးတွေကို လိုက်လို့မမှီတော့ပါဘူးကွယ်.......မမလေးချိုဒီနေ့တော့လာမယ်မထင် ခွန်း,,လေးရှိတာကြောင့် ......

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now