ခွန်း,,တို့တွေဓာတ်တော်ချိုင့်ရေတံခွန်းမှာလည်ပတ်ပြီးတာနဲ ပင်ပန်ပြီး ပင်ပန်းဒဏ်မခံနိုင်တဲ့အဖွဲတွေက ဟိုတယ်ပြန်နားချင်ကြတာကြောင့်လူစုပြီးဆရာကပြန်ပို့ပေးတာနဲ ခွန်း,,ပါလိုက်ပြန်လာခဲ့တာပဲဖြစ်သည်"
တစ်ခြားအဖွဲတွေနဲ ငပိုင်တို့ကတော့ ပြင်ဦးလွင်အမျိုးသားပြတိုက်နဲ ဝိုင်ခြံကို ထက်ပြီးခရီးဆက်ကြသည်"
ခွန်း,,ကတော့ မနက်ထဲကဒီခရီးစဉ်မှာအမူးသမားလေးမပါ၍ ခွန်း,,မပျော်နိုင်နောက်ဆံတင်းနေရသည်မှာလည်းအမှန်"
တစ်နေ့လည်လုံးလည်း မနေ့ညကအဖြစ်ပျက်ကလေးကြောင့်ကြည်နူးမှုလေးကလည်မဖုံးနိုင်မဖိနိုင်ပါ ငယ့်,,ကိုလည်းစိတ်ကမချမနေ့ညက အရှိန်နဲများဖျားလို့နေမလာလို့တွေးနေမိပြီး ဟိုတယ်ပြန်ရောက်တော့ အရင်ဆုံး ခြေဦတည့်ရာ
ငယ့်,,ရဲအခန်းရှေ့သို့ ......တီတောင်.......တီးတောင်.......တီတောင်.......
ငယ့်,,အခန်းကို ဘဲလ်တီနေတာကြာပြီး တံခါးလာဖွင့်ပေးပုံမရရင်တော့ ငယ်,,တို့အုပ်စုဘယ်သဝေထိုးသလဲမသိ အမူးသမားလေး တို့တော့ အရမ်းအတက်ကောင်းတွေတက်နေတာ"
အဲလစ်ဖုန်းကိုဆက်ကြည့်ရင်ရတာပဲ ဟုတ်တယ် အဲလစ်ကိုဖုန်းဆက်ကြည့်ရမယ်""ခွန်း,,...?"
ခွန်း,,နောက်ကခေါ်သံကြားလိုလှည့်ကြည့်လိုက်တော့ ထင်တဲ့အတိုင်ပဲအပြင်ကပြန်လာတာသည့်ပုံ မရတော့ဘူး ဒင်းလေးကိုဒီအတိုင်လွတ်ထားရင်မဖြစ်တော့ဘူး ခွန်း,,မျက်နှာကိုတည်ထားလိုက်ပြီး...
"ဒါက ဘယ်ကပြန်လာတာလဲ!! မပြောမဆိုနဲ"
"ဟို....အရီဖျားနေလို့.....အဲတာ...ဆေးခန်းပြရင် နေ့လည်စာသွားစားကြတာ...."
"ဟုတ်တယ်......ဟုတ်တယ်...... မခွန်း,,ပြင်ဦးလွင်မှာရှိတဲ့အဲလစ်အဒေါ်ကိုလိုက်ပို့ခိုင်တာပါ အဲလစ်တို့ပဲသွားတာမဟုတ်ပါဘူး ဆရာ့ဆီလည်းဖုန်းဆက်ပြီးခွင့်တောင်းလိုက်ပါတယ် မခွန်း,,ဆီကိုဆက်ရင်အနှာက်ယှက်ဖြစ်မှာဆိုးလို့..."
ခွန်း,,ကမျက်နှာတည်ပြီးလေသံမာမာနဲမေးလိုက်တော့ နှစ်ယောက်လုံးက ငြိမ်ကုပ်ပြီးပြာပြာသလဲရှင်းပြလာသည်"အမယ် သူတို့ကခွန်း,,ကိုကြောက်ပါတယ်ပေါလေ