Part_40 Zawgyi

108 2 0
                                    

ခလြမ္း!!!!!

ဒုန္း!!!!!

ထမင္းသြားပို႔တိုင္း ၾကားေနရတဲ့ အသံေၾကာင့္ အခန္းေရ႔ွမွာရပ္ေနတဲ့ ဦးသီဟႏိုင္ စိတ္ဓာတ္က်စြားျဖင့္ စီးကရက္ကိုခပ္ျပင္းျပင္းရိႈက္ဖြာလိုက္ၿပီး အခိုးေငြ့ေတြကိုမ်က္ႏွာက်ပ္ေပၚသို႔ ေငးၾကၫ့္ရင္း မႈတ္ထုတ္လိုက္သည္။

ျဖဴ သမီးေလးကျဖဴနဲ႔သိပ္တူးတာပဲကြာ ေခါင္းအရမ္းမာတယ္ ကိုယ္ဘယ္လိုကိုင္တြယ္ရမလဲ မသိေတာ့ဘူး .......
ဒါေပမဲ့ စိတ္ခ်ပါျဖဴကိုယ့္ဆီကေန သမီးေလးကိုဘယ္သူမွေခၚထုတ္မသြားႏိုင္ေအာင္ကိုယ္ကကာကြယ္မွာ ကိုယ္ဘာပဲလုပ္ရလုပ္ရ လုပ္မွာ.......

ဟ.....ဟာ.....ဟား.......

ဦးသီဟႏိုင္တစ္ေယာက္အရူးလို ေျခာက္ကပ္ကပ္ရယ္ေနမိသည္။

ကြၽွီ,........

သမီးေလးအခန္းထဲကထြက္လာတဲ့ အေဒၚႀကီးနဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကထံုးစံတိုင္း ဗန္ထဲမွာ ကြဲေၾကေနတဲ့ ထမင္းပန္ကန္ေတြကိုျပန္ထၫ့္လာသည္ "

ကြၽွီ.......

ေသာက္လက္စ စီးကရက္ကို အေဒၚႀကီးကိုင္ထားတဲ့ဗန္းထဲထၫ့္ကာ ကိုယ္ေပၚကစီးကရက္နံ႔ေတြကို သမီးေလးမႀကိဳက္မွာဆိုးတာေၾကာင့္ ကိုယ္ေပၚကအခိုးေငြ့ေတြကို ခါထုပ္လိုက္ၿပီး........

ဦးသီဟႏိုင္ သမီးေလး ရဲ့အခန္းထဲကိုဝင္လာခဲ့လိုက္ေတာ့ သမီးရဲ့အခန္းတစ္ခုလံုးက အကုန္ရစရမရိွေအာင္ကို စုတ္ျပက္သက္ေနသည္။အရုပ္ေတြေစာင္ေတြ ၿပီးေတာ့မွန္ကြဲစေတြက ၾကမ္းျပင္မွာျပန႔္ႀကဲေနသည္။ သမီးကိုရွာၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ကုတင္ရဲ ေဘးေထာင့္ကၾကမ္းျပင္မွာ ဒူေလးပိုက္ၿပီး ေခါင္းေလးကိုဝွက္ကာထိုင္ေနေတြ့ေတာ့ အနားကို သြားလိုက္ၿပီး ဒူတစ္ဖက္ေထာက္ကာထိုင္ခ်လိုက္ၿပီးေတာ့.....

"ဘန္နီ,,"

ဦးသီဟႏိုင္ ဘန္နီ,,ရဲ့ေခါင္းေလးကိုအသားေလး ပြတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ဘန္နီ႔,,ကိုယ္ေလးတစ္ခ်က္တုန္ၿပီး ျပန္ညိမ္သြားသည္....

"ဘန္နီ,,......ဒယ္ဒီ အခုလိုလုပ္ရတယ္ဆိုတာက ဘန္နီ,,အတြက္ ဒယ္ဒီကဘန္နီ႔,,ကိုကယ္ထုတ္လာတာ ခြန္းျမတ္ရာက ဘန္နီ႔,,ကိုေကာင္းျပေနတယ္ဆိုတာ အေပၚယံသက္သက္ပဲသမီး,, ဒယ္ဒီ့ရဲ့ႏိုင္ကြက္က သမီးေလးဆိုတာသိလို႔ ဒီေကာင္သမီးကိုအသံုးခ်ေနတာ သမီးေလးသိရဲ့လား ဒယ္ဒီကသမီးေလးကို ကာကြယ္ခ်င္လို႔ဒီလို႔လုပ္ခဲ့တာ..........
ဒီ့ထက္ပိုဆိုးတာကိုလည္း ဒယ္ဒီ လုပ္ဖိုဝန္မေလးဘူး!!! "

အမုန်းstoryWhere stories live. Discover now